שמעוני בסיור במרינה מול. צילום: סרגיי רוגוב
שמעוני בסיור במרינה מול. צילום: סרגיי רוגוב

איתמר שמעוני: “לא אגרר לקמפיינים מכפישים”

כך הגיב ראש העירייה המושעה איתמר שמעוני למודעה שפורסמה, ובה נכתב על כינוס של מתלוננות נגדו. במקביל הוא ערך סיור במרינה מול ונפגש עם תושבים אוהדים

פורסם בתאריך: 23.8.18 13:25

     

במטה הבחירות של איתמר שמעוני אומרים כי תושבים בעיר פונים אליהם בתלונות על קמפיין השמצות המתנהל נגדו. במטה אומרים כי הקמפיין כולל הפעלת דפי פייסבוק פיקטיביים, סרטונים מכפישים ואף מודעות עם דמויות פיקטיביות הנתלות ברחבי העיר ומפיצות שקרים והכפשות.

המודעה המדוברת היא מודעה שבה מופיעה דמות מטושטשת של אישה ונכתב כי ג’ “מזמינה אתכם לכנס האמת! אמהות, בנות, דתיות וחילוניות כולכן מוזמנות לשמוע את האמת”. בתחתית המודעה לצד תאריך ושעה מופיע ההאשטאג #נפגעות_שמעוני_שוברות_שתיקה.

במטה הבחירות של שמעוני ביקשו להזכיר כי לא הוגש כתב אישום בנושא עבירות מין, “ולכן קמפיין ההכפשות המופץ ברחבי העיר נועד על מנת לטשטש את החיסרון ביכולותיהם של אלו האחראיים להפצתו”, נמסר.

שמעוני עצמו מסר בתגובה: ״תושבי אשקלון הינם אנשים חמים שמשכילים להבין כי העיר צריכה לחזור למסלול העשייה ומפגינים זאת בחיבוק חם ואוהב. אין בכוונתי להיגרר לקמפיינים מכפישים ואני מאחל למועמדים האחרים הצלחה ושידעו להציג את הטוב שבהם במקום להתעסק באחר״.

במקביל יצא שמעוני לסיור במרינה מול וברצועת החוף, ושם נפגש ושוחח עם תושבים ואמר: “מאוד מרגש אותי לראות את אלפי המבלים שפוקדים את רצועת החוף היפה שלנו מדי יום ובפרט בעונת הקיץ. תנופת הפיתוח המשמעותית שביצענו ברצועת החוף של אשקלון הפכה את העיר למוקד משיכה אזורי ולמקור גאווה לתושבי העיר, בזכות החופים המרהיבים, טיילות ברמה בינלאומית, הסי-פארק – פארק חופי מהיפים והמושקעים בישראל – וכמובן מתחם המרינה ועשרות מקומות הבילוי ברצועת החוף ששינו את תרבות הבילוי, הפנאי וחיי הלילה בעיר.

"לפנינו עוד עבודה רבה". שמעוני במרינה. צילום: סרגיי רוגוב

"חשוב לי להדגיש כי ישנן תכניות גדולות להמשך פיתוח רצועת החוף, שכמו תכניות אחרות שהשארתי בעירייה – נעצרו בתקופה האחרונה לצערי. אדאג לחדש את כל התנופה והעשייה ברצועת החוף. לפנינו עוד עבודה רבה. מה שהתושבים והמבקרים רואים כרגע זהו רק קצה הקרחון. אנחנו בתחילת הדרך בכל הנוגע לפיתוח רצועת החוף. על הפרק עוד עשרות פרויקטים משמעותיים לביצוע, שעליהם אכריז בשבועות הקרובים, ושאותם נממש במלוא העוצמה בעזרת ה׳, מיד עם חזרתי להנהגת העיר”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר