סופה ביילין ואנשיה עם השרה לשעבר סופה לנדבר

אשקלון עיר חכמה: מי גנב למי את הרעיון?

שתי הסיעות המזוהות עם ציבור העולים באשקלון ארגנו בשבוע האחרון כנסי תמיכה, ושתיהן הודיעו בנפרד כי המטרה שלהן היא להפוך את אשקלון לעיר חכמה

פורסם בתאריך: 6.7.18 14:49

     

כנס פתיחת הקמפיין של סיעת ישראל ביתנו בראשות ממלאת מקום ראש העירייה סופה ביילין משך אליו מאות פעילים, ובהם גם השרה סופה לנדבר. שר הביטחון אביגדור ליברמן שלח ברכה מצולמת ואמר כי ביילין היא “מנהיגה חזקה של הרשימה הכי חזקה”.

לצד ביילין השתתפו באירוע חברי המועצה יורי ברנט ואלכס גרינברג, חבריה לסיעה המאוחדת שהביאה את אשקלון ביתנו ואת צדק חברתי לידי מפלגה אחת. ביילין הכריזה באירוע כי אחת מהמטרות של אשקלון ביתנו בבחירות הקרובות היא הפיכתה של אשקלון לעיר חכמה.

“ביום רביעי פתחנו את מערכת הבחירות עם כנס ענק אשר ללא ספק הראה את כוחו של האיחוד הגדול של שתיים מהסיעות הדומיננטיות באשקלון, אשר התמזגו ונהיו אחת”, אמרה ביילין. “אולם מלא עד אפס מקום וחברי מועצה אשר נבחרו ברשימות שונות יושבים סביב שולחן אחד ומתכוננים להיבחר יחד. אני בטוחה שהאיחוד שלנו הולך לייצר את הסיעה הגדולה והדומיננטית ביותר בעיריית אשקלון לאחר הבחירות הקרובות”.

ימים מספר לאחר מכן באולם האירועים לשם התקיים מפגש של התנועה החדשה – ששמה הוא קודם כל, אשקלון – בראשותו של אליק סולטנוביץ’ עם מאות מתושבי העיר שברובם משתייכים למגזר העולים מברית המועצות.

סולטנוביץ בכנס שערך ימים לפני ביילין

סולטנוביץ’ וצוותו הציגו את החזון שלהם לעיר אשקלון – עיר חכמה, מתוך שימוש בטכנולוגיות החדשות של פינוי האשפה, ביטחון, היזון חוזר, חינוך ועוד. הסעיף הזה גם פותח את מצע הבחירות של התנועה שבו נכתב כי עיר חכמה – “זהו שימוש לצורך הניהול העירוני באפשרויות של טכנולוגיות מידע ותקשורת העכשוויות שבזכותן ניהול התהליכים הפנימיים נעשה קל יותר ורמת החיים של האוכלוסייה עולה”.

סולטנוביץ’ דיבר בנאומו על ספורט ועל החינוך הפטריוטי של הנוער. הוא הציג את ראש מטה הצעירים של התנועה אלוף העולם באגרוף תאילנדי אלכס לייבוביץ’, שציין: “ישנן מגמות מפחידות – הנוער שמוצא את עצמו מחוץ למסגרות החינוכיות, שלא מוצא את מקומו, אנשים צעירים שמסרבים לשרת ביחידות הקרביות… מה קרה לכם?! כולנו גרים כאן, באשקלון, בחזית, ליד עזה. אנחנו חייבים להגן על הבית שלנו. אני סבור שהספורט והרוח הספורטיבית, שיש להקנות לצעירים בעיר, יכולים לשמש תשובה לשאלות רבות”.

מספר שתיים ברשימה, חבר המועצה דוד בן אברהם, דיבר על הבעיות של פינוי אשפה, רווחה בעיר, התחדשות עירונית והציע פתרונות “חכמים”: “תוטמע טכנולוגיה שבאמצעותה פקחי העירייה על פי דגימות הצואה שייאספו ברחבי העיר יוכלו לאתר את בעלי הכלבים בעזרת הדנ”א של חיות המחמד. עבריינים יהיו צפויים לקנסות מוגדלים. במכולות האשפה הגדולות יותקנו חיישנים אשר יעדכנו את השירות של פינוי האשפה בזמן אמת על כך שהמכולה מלאה ויש לפנותה מיידית. בעזרת אפליקציה חינמית לסמארטפונים ומחשבי לוח תושבי העיר יוכלו בזמן אמת להעביר הודעה למוקד העירוני אודות תקלות, זיהומים, הפרות סדר. בתפריט של האפליקציה ניתן יהיה לבחור סוג של תקלה או מחדל ולצרף תצלום”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר