עורך דין פלילי באשקלון: הכירו את רובי גלבוע. צילום: גדי קבלו
עורך דין פלילי באשקלון: הכירו את רובי גלבוע. צילום: גדי קבלו

עורך דין פלילי באשקלון: הכירו את רובי גלבוע

"כל תיק שאני מקבל הוא כמו התיק הראשון והיחידי שלי - זה הסגנון שלי, אני אוהב לרדת לעומקם של דברים ולייצג את לקוחותיי בדרך הטובה ביותר שאני יכול", כך עו"ד רובי גלבוע, העוסק בתחום הפלילי ובתחום התעבורה. אז אילו יתרונות מביא איתו עו"ד ששימש בעברו בתפקידים בכירים במשטרה? כל הפרטים בכתבה

פורסם בתאריך: 1.3.20 16:18

     

לעו"ד רובי גלבוע התמחות ענפה במשפט הפלילי. בשנות פעילותו בתחום, הוא צבר ניסיון רב בייצוג חשודים ונאשמים בעבירות פליליות, ראשי ארגוני פשע, פשיעה חמורה, רצח, ניסיון ושידול לרצח, עבירות סמים, עבירות אלימות, עבירות צווארון לבן, עבירות מרמה והונאה, עבירות רכוש וכדומה.

כחלק מהתמחותו במשפט הפלילי, עו"ד רובי גלבוע מתמחה גם במשפט תעבורה: נהיגה בשכרות, נהיגה תחת השפעת סמים, עבירות מהירות, שימוש בטלפון נייד בזמן נהיגה, מעורבות בתאונת דרכים ועוד. טרם פנה עו"ד רובי גלבוע לעולם המשפטי, צבר כ-20 שנות ניסיון במשטרת ישראל בתפקידי מפתח בתחום המודיעין והבילוש, בין היתר, שימש כראש לשכת מודיעין ובילוש במרחב לכיש, ראש מפלג סמים ביחידה המרכזית דרום, מפקד תחנות משטרה ועוד. ב-2008 פרש מהמשטרה, והשלים לימודי תואר ראשון בקרימינולוגיה ובמשפטים, ופתח משרד עצמאי כעו"ד בתחום הפלילי ובתחום התעבורה.

מהם היתרונות שאתה מביא איתך מעברך בתפקידים שונים במשטרה?

"מכיון ששימשתי במגוון תפקידים וחקרתי תיקים מורכבים הן בשלבים של איסוף מודיעין ועד לשלבים של חקירה גלויה, אני יודע איך בונים תיק משטרתי. לאדם שיש את הידע איך לבנות תיק, יודע היכן החולשות ונקודות התורפה, היכן החוזקות ומה בדיוק לחפש בתיק".

אחד התיקים אותם ייצג בשנים האחרונות היה תיק שפורסם בתקשורת אודות סוכן מוסד לשעבר אשר נאשם בשידול לרצח. "מדובר בלקוח בן העדה האתיופית, אשר עבד בעברו עם המוסד והיה מעורב בכמה מבצעים של העלאת יהודי אתיופיה, קיבל תעודה הערכה מראש הממשלה, והוכר כאסיר ציון. קשרו אותו לתיווך בין שני בדואים על מנת לרצוח את אשתו של חברו. המשפט התנהל במשך כמה שנים, כאשר אני טענתי כל הזמן לחפותו, בסופו של דבר בית המשפט זיכה אותו בין השאר בשל טעויות וכשלים שמצאתי בחקירה".

מי הם הלקוחות שלך?

"מגוון רחב של אנשים, מראשי ארגוני פשע ועד אנשים נורמטיביים, לרוב מגיעים אליי דרך המלצות מפה לאוזן. המומחיות שלי היא בתחום הפלילי ובתחום התעבורה".

איך זה מרגיש להיות בעבר השני של המתרס, ולפגוש קולגות מעברך?

"יש לציין, כי אני ממש לא החלפתי צד, לא נהייתי עבריין. אני מייצג עבריינים ושומר על הזכויות החוקיות שלהם, הכול בחסות החוק. אני פוגש אנשים שעבדתי איתם בעבר במשטרה על בסיס יומיומי, אבל אנחנו יודעים להפריד בין היחסים המקצועיים לאישיים. אני יכול להתעמת עם תובע או שוטר ולאחר מכן לשתות איתו קפה, יש בינינו כבוד הדדי".

ב-12 שנות פעילותו, צבר עו"ד רובי גלבוע שורה של ניצחונות שזיכו את לקוחותיו מאשמה: אב ובנו תושבי אשקלון אשר נתפסו מגדלים כ-170 גרם מריחואנה בביתם, לא הורשעו בדין. תושב אשקלון שכלא את אחותו בחדר, תקף אותה ואיים עליה שוחרר ללא הרשעה פלילית. נהג מונית מאשקלון שדרס צעירה ואת בתה בת השנה וברח מהמקום, לא ישב בכלא, ויצא בכתב אישום פעוט יחסית, זיכוי עו"ד מתיק תקיפה ועוד. הצלחות אלו הן תולדה של נסיונו העשיר במשטרה ויכולתו לאתר את הפגמים והחולשות בתיק, והתמקצעותו בתחום ההגנה המשפטית.

פרטי התקשרות
טלפון נייד: 050-5537656
קישור למייל
סניף אשקלון: בית אביאל, קומה 6, משרד 609, רחוב צה"ל 99, אשקלון
סניף אשדוד: רחוב האורגים 35, קומה 4, משרד 407.
קישור לאתר


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר