מתווכים באשקלון (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: G-Stock Studio)
מתווכים באשקלון (תמונה ממאגר shutterstock, צילום: G-Stock Studio)

מתווך באשקלון: מומחי הנדל"ן המובילים בעיר

מוכרים או קונים נכס? רוצים להיות בטוחים שמדובר בעסקה משתלמת? אל תוותרו על ליווי וייעוץ של משרד תיווך מקצועי ואמין

פורסם בתאריך: 19.11.19 16:30

     

הרצל ברזילי

מהו סוד ההצלחה של הרצל ברזילי, מתווך נדל"ן ותיק? ככל הנראה השילוב בין איש עסקים אמין ומקצועי יחד עם יחס אישי והקשבה לצרכי הלקוח.

בעסקה מורכבת ומשמעותית כמו רכישה או מכירת נכס, אתם רוצים להיות בטוחים שמלווה אתכם איש מקצוע מהשורה הראשונה שמכיר כל רחוב ושכונה בעיר. מומחה שיודע לזהות עסקה איכותית ולערוך בירור עומק על טיב הנכס, והחשוב ביותר להתאים את הנכס ללקוח.

באשקלון כבר יודעים, כבר 15 שנים שהלקוחות של הרצל ברזילי עושים לו שיווק נהדר עם המלצות חמות. ברזילי מקפיד על בירור צרכים מעמיק ואיכותי. כל פגישה ראשונה עם אדם פרטי או משקיע תתחיל בהיכרות עם הלקוח – מהו הנכס אותו הוא מוכר או משכיר? מה טווח הזמן שלרשותו? אם מדובר בקונה – מה הוא מחפש? מה המיקום האידיאלי עבורו? מה התקציב שעומד לרשותו? כל זאת מתוך הבנה שמדובר בעסקה חשובה ומשמעותית, ולכן דיוק ומקצועיות יובילו לעסקה משתלמת וכדאית. ברזילי מתמחה בשוק הפרטי בדגש על דירות יוקרה ונכסים איכותיים. כמו כן שמו הולך לפניו כמי שמוביל את תחום הנדל"ן המסחרי והתעשייתי. "רבים הבינו כי משרדים ושטחים מסחריים הם נכסים מניבים שנותנים תשואה יפה ובטוחה, כששוק הדירות להשכרה לוט בערפל בעקבות מחיר למשתכן, נדל"ן מסחרי זו אופציה מעולה. הודות להיכרות שלי בתחום אני יודע להמליץ על מיקומים חמים ועל נכסים שיתנו הכנסה נוספת ובטוחה למשקיעים, גם אנשים שרוצים לפתוח עסק או לקנות זיכיון יודעים שאני הכתובת" אומר הרצל ברזילי.

רובנו חסרים את הידע והמומחיות הנדרשת בעסקת נדל"ן מורכבת, ליווי וייעוץ של איש מקצוע יכול לחסוך לנו זמן וכסף רב. את היתרונות שמביא עימו ברזילי תוכלו לזהות כבר בתחילת התהליך. בין אם אתם מחפשים את בית חלומותיכם, ובין אם אתם מעוניינים להשכיר דירת יוקרה בראש שקט לדייר איכותי. הניסיון הרב של ברזילי וההיכרות שלו עם שוק הנדל"ן באשקלון והסביבה יהוו עבורכם ערך מוסף. ברזילי, יליד אשקלון, מוכר כאיש עסקים אמין ומקצועי בעל רשת קשרים ענפה ובקיאות באיתור נכסים פוטנציאלים להשקעה או למגורים.

הקבלנים י.ד עשוש, א.ש. עטיה, קן התור, אפרידר ומהנדסים מחברות ענק כמו אינטל וסימנס שעושים רילוקיישן, כבר נעזרו בשירותיו וזכו להצלחה מסחררת. כל הדירות בפרויקטים נמכרו עוד לפני תצוגת הדירה לדוגמא, על אף היותם שחקנים חדשים בזירה האשקלונית. הוכחה ניצחת לכך שמדובר במקצוען אמיתי שנותן שירות איכותי ושמו הולך לפניו.

טלפון: 050-3070000
קישור למייל

שעות פעילות:
יום א' – יום ה': 20:00-09:00
יום ו': 14:00-09:00

למעבר לאתר

הרצל ברזילי (צילום: צילום עצמי)

הרצל ברזילי (צילום: צילום עצמי)


דרור אלמלם

בשביל להבטיח עסקת נדל"ן מוצלחת, אתם צריכים לידכם מקצוען, כזה שמכיר את המגרש היטב. את דרור אלמלם אין אחד בעיר שלא מכיר, בעיקר אודות לשנים רבות בקבוצת הכדרוגל הבכירה של העיר.

חוץ מכדורגל, אלמלם בנה את עצמו ב-11 השנים האחרונות כאחד מטובי המתווכים בעיר, כזה שיודע להתאים לרוכשים את הדירה המדויקת עבורם. את הצעדים הראשונים בענף הוא התחיל כזכיין של 'רימקס', ב-2013 הפך רשמית ל'תגלית השנה' בעולם הנדל"ן, ולפני כשנה וחצי החליט לצאת לדרך עצמאית ופתח את "נדל"ן באשקלון". במהלך השנים הוא תיווך בעסקאות מכל הסוגים – קנייה, מכירה, משרדים, מסחרי והיה חלק מרכזי מהעסקאות הגדולות ביותר באשקלון.

המעמד, השם והניסיון הרב שצבר, הביאו איתם גם את הלקוחות, ומהר מאוד הוא הרחיב את המשרד שמונה היום שישה מתווכים עם ניסיון עשיר וותק בעולם הנדל"ן. "כולנו חולקים תפיסת עולם דומה בה הלקוח קודם לעסקה. חשוב לנו להכיר את הצרכים, הציפיות והחלומות של האדם שעומד מולנו על מנת להתאים עבורו את הנכס", מסביר אלמלם. יתרון משמעותי נוסף שמגיע עם צוות הסוכנים המנוסה הוא מאגר הנכסים הגדול המאפשר התאמה אידיאלית של נכס ללקוח.

"קניית בית היא לרוב העסקה הגדולה והמשמעותית ביותר. ייעוץ עם איש מקצוע שמכיר כל שכונה ורחוב בעיר הוא הכרחי. משרדנו מתמחה באזור אשקלון תוך היכרות מעמיקה ושוטפת של עסקאות נדל"ן, אנחנו יודעים להעריך נכונה את שוויו האמיתי של הנכס, לשווק אותו בצורה הטובה ביותר ובכך לאתר קונים פוטנציאלים ואיכותיים. המטרה שלנו היא להשיג את העסקה הטובה ביותר תוך ניהול משא ומתן הוגן", מסכם אלמלם.

לקוחותיו מספרים על איש מקצוע אמין שנותן מענה איכותי לאורך כל ההליך, החל משלב בירור הצרכים, קבלת המפתח דרך המשך מעקב וליווי עד לשביעות רצון מלאה. "תהליך מכירה או השכרת דירה יכול להיות מתיש וארוך, אבל הוא ממש לא חייב להיות כזה. שיווק נכון של הבית ואיתור קונים פוטנציאליים מוביל לעסקאות איכותיות בפרק זמן קצר משמעותית. הערובה הטובה ביותר לכך שאנחנו נותנים שירות איכותי היא כמות הלקוחות החוזרים וההמלצות החמות".

לבית שלכם – רק המומחים של "נדל"ן באשקלון". לפרטים נוספים: 

כתובת: הגדוד העברי 25, אשקלון

טלפון: 052-236-2444

דרור אלמלם. צילום: אורי קריספין

דרור אלמלם. צילום: אורי קריספין


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר