מעצבי פנים באשקלון. תמונה ממאגר Shutterstock By Photographee.eu
מעצבי פנים באשקלון. תמונה ממאגר Shutterstock By Photographee.eu

מעצבי פנים באשקלון שכדאי להכיר

מחפשים את הטאצ' המושלם שחסר לדירה שלכם? רוצים להפוך את המקום בו אתם גרים לבית חלומותיכם? הנה כמה מעצבי פנים באשקלון שיוכלו להפוך את כל החלומות שלכם למציאות

פורסם בתאריך: 29.6.19 21:29

     

צ'פצ'ולה עיצובים – הומסטיילינג ועיצוב הבית בדרום

כבר למעלה מ-25 שנה שאירית שירזי, הבעלים של "צ'פצ'ולה עיצובים" הופכת כל חלל מגורים לבית אמיתי על ידי עיצוב והלבשת הבית. היד הבוטחת והעין המנוסה של אירית יודעות בדיוק כיצד להיכנס לכל חלל ולהתאים לו את הפריטים הנכונים, בין אם מדובר בטקסטיל, אומנות או רהיטים, שיהפכו אותו לבית עם נשמה, עם אמירה, כזה שמשקף את טעמו הייחודי של המתגורר בו.

אירית שירזי. תמונה באדיבות הלקוחה

אירית שירזי. תמונה באדיבות הלקוחה

הכל מתחיל בבית

לא פלא שעסק שמתעסק בבתים התחיל בכלל בבית, והכל התרחש כאשר אירית פתחה עסק קטן לתפירה ועיצוב בגדים אצלה בסלון. הלקוחות שנכנסו בשביל הבגדים, התאהבו בטקסטיל העשיר שאירית תפרה לבית שלה – הווילונות, הכריות, המפות, הכל בעיצוב אישי וייחודי, והשאר היסטוריה. אירית פתחה את "צ'פצ'ולה עיצובים" – סטודיו בוטיק ייחודי לטקסטיל מרהיב בתפירה אישית, וכעת מרחיב הסטודיו את פעילותו לעיצוב, הלבשת הבית והום סטיילינג. "כל חיי חלמתי להמשיך את תחום הלבשת הבית אל עיצוב", מספרת אירית, "והייתי עושה זאת עבור כל הלקוחות שלי, תמיד. כעת הגיע הזמן לקחת את צ'פצ'ולה, לשמור על האופי הייחודי של הסטודיו ולהעלות אותו כיתה, להגשים לי את החלום ולקחת את ההצלחה צעד אחד קדימה".

צילום: אירית שירזי

צילום: אירית שירזי

כל צרכי העיצוב – תחת מטריה אחת

הייחוד של צ'פצ'ולה נעוץ בעובדה כי מדובר בעסק שמספק את כל השירות לעיצוב והלבשת הבית תחת קורת גג אחת. אירית לוקחת את הלקוחות למסע בו יקבלו עיצוב מא' ועד ת' הכולל רהיטים, תאורה, וילונות וכמובן הטקסטיל הייחודי שהופך את הבית למושלם. תהליך העבודה מתחיל בפגישת עבודה בה אירית מזהה את צרכי הלקוח, מתאימה את התקציב ובודקת מה מקור ההשראה. "לעצב זה קצת כמו להיות פסיכולוג", היא אומרת בחיוך. "חשוב להבין את הצרכים של הלקוח לעומק, להבין כיצד הוא חושב, מה ישמח אותו, איזו סקלת צבעים הוא אוהב ולאיזה כיוון עיצובי הוא רוצה ללכת". לאחר מכן, נבנית תוכנית עבודה, רשימת קניות, לוח השראה, וכמובן ימי הקניות. לצד זאת, אירית ממשיכה להתעדכן בכל הטרנדים החדשים, מבקרת בתערוכות עיצוב וכנסים ברחבי העולם, לומדת ומעמיקה בתחומה כדי להבטיח ללקוח את הפריטים והסגנונות העדכניים, המרשימים והיפים ביותר.

לצד זאת, אירית ממשיכה את הקו שאפיין את "צ'פצ'ולה" במשך כל השנים, ומציעה גם רכישה בודדת של פריטי טקסטיל והלבשת הבית ללקוחות המעוניינים בכך. גם כאן, השירות המוקפד לא פוסח על אף פעימה, והלקוח יקבל את הווילון המושלם, כולל מדידות והתאמות בביתו, ולבסוף, התקנת הווילון עצמו עד לשביעות רצון מלאה. מלבד זאת, בשנים האחרונות נכנסה אירית לתחום הזולות והמרבצים, רהיטים נהדרים בעבודת יד שמתאימים לחצרות, מרפסות, גינות ופינות טלוויזיה, וכל זאת תחת קורת גג אחת.

צילום: אירית שירזי

צילום: אירית שירזי

להגשים חלומות לכל לקוח

קל להבין כי השירות המוקפד עומד בלב ליבה של "צ'פצ'ולה", ולכן לא פלא לשמוע כל כך הרבה פרגון מלקוחות מרוצים. אירית מקפידה ללוות כל לקוח, לתת מענה כולל לכל אורך התהליך, להיות זמינה עבור לקוחותיה ובעיקר להבטיח כי התוצאה הסופית תהיה בדיוק מה שהם חלמו. "בית זה לא רק ארבע קירות", אומרת אירית. "כאשר לקוח נכנס לבית שאני עיצבתי והלבשתי בסוף היום ויש לו אנחת רווחה, הוא מרגיש שהוא נכנס למקום שכולו שלו וכיף לו בעין – זו ההצלחה הכי גדולה שלי".

 

צ'פצ'ולה עיצובים

טלפון: 052-3682974

קישור לעמוד הפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם

צילום: אירית שירזי

צילום: אירית שירזי


"ב-Team" – אדריכלות ועיצוב פנים: להרגיש בבית כל הדרך אל בית החלומות

מה החלום שלכם? האם אתם רואים את עצמכם מתגוררים בבית עץ כפרי, בווילה מודרנית וחדשנית או בבית וינטג' שנראה כאילו נלקח ממאה אחרת? תהא הפנטזיה שלכם אשר תהא, "ב-TEAM" עם מגע הקסם ילוו אתכם כל הדרך לבית חלומותיכם.

"ב-TEAM" בהנהלתן של מלי ונני הוא בית עסק המתמחה באדריכלות ובעיצוב פנים המציע שירותי תכנון ועיצוב של בתים פרטיים ובתי עסק, טיפול בנושא רישוי עסקים, סטיילינג והלבשת הבית.

הקו המנחה את עבודתן של השתיים הוא ההקשבה לרצון לקוחותיהן תוך מתן שירות אישי, מקצועי ובלתי מתפשר ומבלי לתת לטעמן האישי להשפיע על הבחירות המקצועיות שלהן.

והתוצאה? עשרות לקוחות מרוצים ומאושרים בביתם החדש.

"המשמעות של להיות שתיים היא שיש שני מוחות, שני עולמות", הן מספרות. "העבודה שלנו משותפת, והשילוב של שתינו הוא שנותן את הטאץ' המיוחד הזה".

ואכן, עיצוביהן מתהדרים בקשת של צבעים וסגנונות, ללא קו אחד דומיננטי ששולט. "אין לנו סגנון אחד", הן מסבירות, "משום שלתפיסתנו אנחנו תופרות חליפה ללקוח. אנחנו קוראות את מי שמולנו – מה שהוא משדר, מה הוא אוהב, בין השאר באמצעות מצגת השראה שממחישה לנו למה הוא הכי מתחבר. מתוך אלה אנחנו יוצרות את הבית שהכי מתאים לו. הדבר הראשון שאנחנו זוכרות הוא שזה בית של הלקוח שהוא אמור לגור בו ולא אנחנו".

סטודיו רותם. צילום: מאור מויאל

סטודיו רותם. צילום: מאור מויאל

לדבריהן, "אין לא יפה בעיצוב. יש מה שאני אוהב ומה שמדבר ללקוח שלי. לפעמים אנחנו עושות דברים שהם נכונים מבחינה עיצובית ומקצועית ואנחנו עושות אותם הכי נכון והכי יפה. זו בעצם אמנות – אין יפה או לא יפה, ואי אפשר לזלזל בחשיבה, ברצון ובחלום של הלקוח".

המשרד "ב-TEAM" פועל מזה כשלוש שנים. מיום שהוקם, ידיהן של נני בלכנר, מעצבת פנים ושל מלי אסייג, הנדסאית אדריכלות ומעצבת פנים, מלאות עבודה.

בימים אלה מנצחות השתיים על פרויקטים שונים ובהם עיצוב פנים, שיפוץ ותכנון בתים פרטיים, דירות קבלן, דירות פנטאהוז, בתי עסק, מספרות, רישוי עסקים לבתי קפה וכדומה. רוב הפרויקטים מצויים באזורים ראשון לציון, קיבוץ בפלמחים, בת ים, אשדוד, אשקלון, שדרות, באר גנים ונתיב העשרה.

לנני, נשואה ואם לשלושה, טביעת עין טובה וטאץ' ייחודי שמייפה כל מה שהיא נוגעת בו. מאז ומתמיד נמשכה לעולם העיצוב והאסתטיקה ובסופו של יום, לאחר שעסקה בתחומים שונים, החליטה למסד אהבה זו וללמוד עיצוב פנים.

מלי שותפתה, אף היא נשואה ואמא לשלושה, בעלת ניסיון רב שנים בתחום העיצוב והאדריכלות, הן במגזר הפרטי והן במגזר הציבורי. בחלוף הזמן החליטה לפרוץ את גבולות המסגרות שבהן עבדה ולתת יד חופשית ליצירתיות, לדמיון ולכישרון שבהם ניחנה.

השילוב המקצועי ביניהן, המבוסס בין היתר על שנות היכרות ארוכות, הוליד פרויקטים עוצרי נשימה ובתים מדהימים ביופיים המשלבים את היצירתיות, הדמיון, הידע והניסיון של כל אחת מהן.

מלי ונני. סטודיו רותם. צילום: מאור מויאל

מלי ונני. סטודיו רותם. צילום: מאור מויאל

תחושת החום והמשפחתיות שהן משרות במהלך העבודה איתן, הן שיוצרות את הבית הנכון ביותר ללקוח, ואלה מורגשים היטב כבר בשלבי העבודה הראשונים של התכנון, דרך עיצוב הבית ועד גימורו הסופי, כולל תליית התמונות והאקססוריז הנלווים.

הגישה המתחשבת והקשובה הזו של מלי ונני עוברת בשנים האחרונות מפה לאוזן, ורבים המחפשים לעצב ולשפץ את ביתם פונים אליהן כדי להצליח בדרך לבית החלומות. הדבר בא לידי ביטוי בקשר אישי עם הלקוחות שמתחיל כבר בשלב ההיכרות הראשונית, אז נפתחת קבוצת ווטסאפ של השתיים עם בני המשפחה – ההורים, ולפעמים גם הילדים מצטרפים.

"אנחנו בקשר איתם בכל השלבים – גם בתכנון שכולל תוכניות של תקרת גבס ומיזוג, תוכנית העמדת ריהוט הדמיה, פרטי נגרות ועוד, וגם בזמן הקניות של חיפויים למקלחות, ריהוט, תאורה וחפצי נוי ועד לסידור הפרט האחרון של הבית, כולל חדרי השינה", הן מספרות. "זה קשר אישי וחם, ממש כמו משפחה".

 

"ב-TEAM" של מלי ונני:

טלפון: 052-8402875

קישור לאתר

קישור לפייסבוק

קישור לעמוד האינסטגרם

סטודיו רותם. צילום: מאור מויאל

סטודיו רותם. צילום: מאור מויאל


אדוה לבוצ’קין – תכנון ועיצוב פנים

בניגוד לאנשים רבים המגיעים לתחום העיצוב והיצירה בפרק ב' או כהסבת מקצוע, אדוה לבוצ’קין ידעה כבר מגיל צעיר שזה היעוד שלה. "למדתי בטכניון, בשלוחה ללימודי חוץ בתל אביב" מספרת אדוה, "והיו איתי בכיתה הרבה נשים בוגרות, כאלה שמגיעות ללמוד את זה כקריירה שנייה. אצלי זו הייתה הבחירה הראשונה. התחלתי את לימודיי בשנת 2008 ותוך כדי הלימודים, הדיקן והמרצים זיהו בי פוטנציאל והציעו לי עבודה אצלם במשרד. אלה היו הלימודים האמתיים שלי. בתוך משרד זה שונה לגמרי מלימודים, כמו בכל תחום. שם באמת נתנו לי אפשרות ללמוד מהקצה, מפגישת ההכרות ועד לרגע מסירת המפתחות. זה פתח לי את הדרך להיות עצמאית. בשנת 2010 החלטתי לפתוח את העסק, ובמהלך השנים גם מאד עניין אותי הנושא של הדרכה וללמד, אז בהמשך גם לימדתי במכללת אשקלון את התחום, לצד לימודים פרטניים בתכנון ועיצוב. זה היה כל כך כיף ומספק, להעביר את כל הידע שלי לאחרים".

יוצאים למסע משותף

היום עוסקת אדוה במגוון פרויקטים בתחומי המגזר הפרטי, העסקי והציבורי. "הרבה אנשים חושבים שעיצוב פנים זה לבחור צבע ומה יהיה על הקיר" אומרת אדוה, "אבל זה רק חלק מהתהליך עם הלקוחות. השלב החשוב והמשמעותי יותר, בעיניי, הוא שלב התכנון: תכנון חללים, תכנון חשמל ואינסטלציה, העמדת הריהוט. אלה הנקודות שקוסמות לי. לקוחות שמתחילים איתי תהליך יוצאים למסע משותף לתכנון הבית שלהם, שהוא בעצם יצירה שלי. אני רואה אותו בראש, מבינה את החומרים הנדרשים, את האקססוריז, הציוד שהולך להיות בו, הכל נבנה אצלי במחשבה ומתורגם לשרטוטים, הדמיות וחומרים שמותאמים כמו כפפה ליד. כשאני מתחילה מאפס, הלקוחות הופכים להיות המשפחות שלי, הבתים הופכים להיות הבתים שלי. יש לי עד היום כבר קרוב ל-100 בתים שהם שלי. הקשר עם הלקוחות נשמר גם לאחר סיום הפרויקט וזה הופך אותנו למשפחה גדולה. כימיה זה כל הסיפור – אני אדם של אנשים ומסופקת מאד מהקשרים שאני יוצרת עם לקוחות. אני מרגישה שליחות לתכנן אורח חיים חדש עם המשפחות שלי".

אדווה לבוצ'קין. צילום: סטודיו מעיין

אדווה לבוצ'קין. צילום: סטודיו מעיין

צילום: מאור מויאל סטודיו

צילום: מאור מויאל סטודיו

תהליך העבודה

אדוה מצהירה על עצמה שעם כל לקוח, תהליך העבודה הוא שונה. "אני מאד אוהבת את מה שאני עושה ואחת הסיבות היא שמדובר בתחום מאד דינמי" מספרת אדוה. "אני כל הזמן לומדת, מגלה עוד, כל הזמן מעמיקה בתחום אחר, ובגלל זה כל בית אצלי הוא שונה. אין לי בית שנכנסים אליו ומבינים את הקו או החזרתיות, או אומרים 'זה בית שאדוה עיצבה'. לכל משפחה יש צרכים אחרים, אהבות אחרות, סגנון אחר. אני תמיד מתחילה את התהליך בבית הלקוח, וזה תורם להכרות עמוקה כבר מההתחלה, לשבירת דיסטנס ולהבנת הצרכים תוך כדי הכרות עם החיים שלהם, עם כל האינטימיות שכרוכה בכך. כך, בעבודה משותפת, אני יוצרת להם את הבית שמתאים להם. לפעמים זה אולי לא בית לז'ורנל, אבל אלה בתים שהלקוחות חיים בהם, אוהבים ומרוצים מהם, וזה יותר חשוב לי מהכל, יותר חשוב ממה מצטלם טוב. חשוב לי לייצר בית פרקטי ופונקציונלי, אפילו בית שקל לנקות אותו, בית שעובד בשביל הלקוחות ולא שהם עובדים בשבילו. גם מאד חשוב לי להיצמד לתקציב, וזו אחת השאלות הראשונות שאני אשאל לקוחות חדשים. עם תקציב מדויק, אני יודעת לאיזו רמת גימור ניתן להגיע, מה סדרי העדיפויות ומה ניתן להשאיר לשלב הבא. המטרה היא לא להתפשר, חשוב לחשוב כל הזמן על פתרונות יצירתיים שפועלים בצורה חכמה ופרקטית. אני מחברת בעלי מקצוע שונים שאיתם יש לי ניסיון בעבודה לאותם לקוחות, על מנת להגיע לתוצאות מושלמות. אנחנו יוצאים למסע משותף, בקשר רציף כל הזמן, ליווי אישי לכל אורך הדרך, תהליך אמוציונלי ומרגש. בסוף התהליך, כשאני רואה את הלקוחות מרוצים ומודים על הדרך והתוצאה, אני חוזרת הביתה למשפחה שלי, בעלי ושתי בנותיי, עם חיוך ענק וסיפוק הכי גדול בעולם".

אדווה לבוצ'קין

טלפון: 052-4206420

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

קרדיט: אדיסון תאורה

קרדיט: אדיסון תאורה


יוסף אטיה

הבתים הראשונים שיצר יוסף אטיה, מעצב פנים, היו בכלל לציפורים, ומשם הדרך נפתחה בפניו. "מגיל מאד קטן היה לי עניין בבנייה ויצירה" מספר יוסף. "בגיל 12 או 13 הייתי בונה שובכים של יונים לי ולחברים שלי. הפרקטיקה הזו, של לראות את המוצר בראש ולהוציא אותו לפועל הייתה נראית לי טבעית לחלוטין, חשבתי שזה משהו שכולם יודעים לעשות. כל העולם הזה תמיד עניין אותי, הייתי משרטט, מקשקש פרספקטיבות, לא ברמה של לימודים, זה פשוט הגיע לי מהיד. כמו משורר שפתאום מתחיל לכתוב שיר מבלי שאף אחד לימד אותו איך".

קרדיט הדמיה: יוסי אטיה

קרדיט הדמיה: יוסי אטיה

אלוהים בחר את המקצוע

במקרה של יוסף, החיים כטבעם משכו במקצת לכיוונים אחרים ולקח זמן עד שהגיע לייעוד האמיתי שלו. "במהלך הצבא התעסקתי עם בניה, שיפוצים" אומר יוסף, "תמיד המשכתי לעבוד בתחביב הזה שלי ולטפח אותו, ללמוד עוד. הייתי בונה דברים מעץ כמו מיטות, שידות, ארוניות. הבנתי עם עצמי שאלוהים בחר לי את המקצוע כבר מגיל מאד קטן. אחרי הצבא עברתי לתל אביב, במטרה ללמוד אדריכלות, אבל התחלתי לעבוד בכל מיני תחומים וזה הניב שכר הולם לבחור צעיר, אז הלימודים פשוט נדחו. היו לי כל מיני עיסוקים, כשאחד מהם היה תחום העיצוב והשיפוצים. לצדו גם היה לי בית קפה בדיזינגוף סנטר, וגם הייתי רקדן סלסה. אחרי 5 שנים בתל אביב, הייתה שריפה בדיזינגוף סנטר ששרפה גם את בית הקפה שלי והבנתי שזה הזמן לחזור לאשקלון ולהתמקד. התחלתי לעבוד, ללא הדמיות, ללא תוכניות, הייתי רואה את החזון לבתים בראש ופשוט מבצע את זה. הייתי מצליח להגיע בדיוק מוחלט למה שדמיינתי בראש כי לא הייתי צריך להעביר את זה דרך צד ג' שאולי לא מבין או לא מדמיין – כל מה שראיתי בראש, מימשתי באמצעות הידיים".

קרדיט הדמיה: יוסי אטיה

קרדיט הדמיה: יוסי אטיה

להשלים את המעגל

עם חזרתו לאשקלון, לקח יוסף את אהבתו לעיצוב לשלב הבא. "באשקלון המשכתי לעצב, בניתי גבס, עשיתי חנויות, דירות, וילות, מסעדות, בחרתי חומרים מהדמיון. זה הראה לי שבכל הנוגע לעיצוב, אדם פשוט נולד עם איזה גן מסוים, אני מרגיש שנולדתי כבר עם הייעוד והמקצוע שלי. בגיל 35, אחרי שנים של עבודה בתחום, החלטתי שהגיע הזמן להשלים את המעגל וללכת ללימודים, אלה שתכננתי בגיל 21 אחרי הצבא. למדתי אדריכלות במכללת ספיר ומשם כבר נפתח הסכר. המודעות לעיצוב פנים הפכה להיות גדולה יותר כאן באשקלון. פעם לא הייתה חשיבות לנושא, היית מקבל דירה מקבלן, ארבע קירות, שתי מנורות ומיטה. היום אנשים רוצים ומבינים את הצורך במשהו מעבר".

מהראש אל העיפרון

עוד במהלך לימודיו, פתח יוסף את משרד האדריכלות שלו, ומאז מקבל לקוחות למגוון רחב של פרויקטים. "כשהלקוח מגיע" מספר יוסף, "הוא מגיע עם שלל פנטזיות שלאו דווקא מתאימות למה שהבית שלו מאפשר מבחינת נתונים או מבחינה כלכלית. החוכמה היא לזהות את הטעם האמתי שלו, את הצרכים שלו, ולנסות להתאים הזה כדי שיבוא לו כמו כפפה ליד, גם מבחינת העיצוב וגם מבחינת התקציב. אני יודע כמה כל דבר עולה, אז קל לי להתאים את עצמי לתקציב של הלקוח. במהלך הפגישה אני כותב הכל, הטעם, הסגנון, כל מה שאני מזהה אצל הלקוח, ואז כשאני יושב לבד ליצור סקיצה, אני נעזר ברשימה שיצרתי. בונה מתוך הרשימה, אל הראש, ומשם אל הידיים, ואל העיפרון. כשאני מגיע ליום הפגישה עם מצגת מפורטת לרמה ריאליסטית לגמרי, הלקוחות תמיד אומרים לי שהצלחתי לקלוע בול, וזה מגיע מזה שאתה קשוב ללקוח. אני כמו חייט שתופר חליפה בדיוק למידות הלקוח, יודע איפה צריך להסתיר, מה צריך להבליט, וכך הגוף נראה הכי יפה ונכון שאפשר, בחליפה שיצרתי עבורו".

יוסף אטיה

כתובת המשרד: המחוגה 25, אשקלון.

טלפון: 052-3551795

מעבר לאתר

מעבר לעמוד הפייסבוק

קרדיט הדמיה: יוסי אטיה

קרדיט הדמיה: יוסי אטיה


טוהר מכלוף – אדריכלית ומעצבת פנים

אהבתה הגדולה של האדריכלית ומעצבת הפנים טוהר מכלוף היא תכנון ו"הלבשת" בתים פרטיים וחללים למיניהם והתאמתם לאופי ולחזון של בעליהם, ולאחר מכן לצפות בשמחה המופיעה על פניהם ולחוש כי יצרה עוד בית שיסב אושר לאנשים הגרים בו.

תכנון ועיצוב בית הוא תהליך רגשי של בעלי הבית, כזה שלעיתים מדיר שינה מעיניהם, בין השאר בשל העובדה שמושקע בו כסף רב – טוהר מספקת מעטפת של מקצועיות, ידע וניסיון רחב המסייעים בתהליך זה. 

גיבוש סגנון ייחודי יחד עם הלקוחות. תמונה: טוהר מכלוף

גיבוש סגנון ייחודי יחד עם הלקוחות. תמונה: טוהר מכלוף


"אני שואפת להגשים חלומות"

טוהר, 30, נשואה ואם לשתיים, היא בעלת משרד פרטי בביתה במושב בית שקמה ששמה הולך לפניה. את המשרד פתחה לאחר שכישרונה הייחודי ורגישותה ללקוחות ולצורכיהם פרצו בארבע השנים שבהן שימשה אדריכלית ומעצבת פנים במשרד אדריכלות גדול, אשר ממנו תכננה כמה מבתי המגורים היפים באזורנו ובכמה סגנונות עיצוביים.

"כל אדם מגיע אלי עם חלום איך ביתו ייראה, מהם הגוונים שהוא רוצה שביתו ייצבע בהם, מהו הסגנון העיצובי שאליו הוא מתחבר ומה הוא היה רוצה לראות מיד לאחר כניסתו לבית. יש לאנשים כל כך הרבה חלומות על עיצוב ביתם ואני שואפת להגשים להם אותם".

מגשימה לאנשים את כל החלומות. תמונה: טוהר מכלוף

מגשימה לאנשים את כל החלומות. תמונה: טוהר מכלוף

הזיקה לתחום טבועה עמוק בשורשי ילדותה של טוהר. אמה בעלת חוש אסתטי מפותח אשר שינתה תדיר את העיצוב הפנימי של בית המשפחה, בעוד בתה מסייעת לה בבחירת אקססוריז בגוונים שונים, צבעים שונים לקירות וכמובן ריהוט.

כבר ברגע המפגש והשיחה הראשונית עם לקוחות חדשים, בוחנת טוהר את הנתונים הקיימים (מיקום השטח, צורתו או לחילופין צורת הבית הקיים) ומגבשת יחד עם לקוחותיה את הסגנון העיצובי שלהם תוך כדי הבנה מהם צרכיהם.

טוהר מספרת כי "לאחר הפגישה הראשונית אני אוספת את כל המידע הנדרש לתחילת עבודה יסודית. אני מתחשבת בחלומות ובצרכים של לקוחותי יחד עם הנתונים הקיימים בשטח, ותוך חשיבה מעמיקה מחברת בין מכלול הדברים כדי ליצור מראה המושלם עבור לקוחותי".

לדבריה, "אני שואפת שלקוחותי יחושו שביתם הוא בית המלון הפרטי שלהם, מקום הפורקן והמנוחה מהשגרה השוחקת וחיי היום יום".

לטוהר חוג לקוחות מכל רחבי הארץ, והיא מקיימת פגישות במשרדה ומחוצה לו. "אני זמינה ללקוחותי בכל עת, בנייד ואל מול המחשב, לחשיבה משותפת על כל תהייה ורעיון", היא מספרת, "יש דינמיות רבה בתחילת התהליך ואני כולי מסורה לכך".

היא מספרת כי "בתכנון אדריכלי יש להתאים את הבית ללקוחות ולצרכיהם, וכשהדבר נעשה ביסודיות יש תמורה ופידבק: 'זה בדיוק מה שרציתי'. אני מקפידה ליצור מכל בית את מרחב הנוחיות וההנאה המרבית עבור דייריו".

טוהר: 050-9875757

כתובת: הרימון 519, בית השקמה

דוא"ל: [email protected]

קישור לפייסבוק

"אני זמינה ללקוחותי בכל עת". תמונה: טוהר מכלוף

"אני זמינה ללקוחותי בכל עת". תמונה: טוהר מכלוף


נירה דידי, עיצוב פנים בהשראת הטבע

דמיינו עולם הרמוני ומאוזן. עולם שבו הטבע המרפא פורץ במלוא יופיו אל תוך הבית, מרחיב את הלב ומעצים את הנפש. יש בו, בעולם הזה, צבעים וצורות שייחודיים רק לכם, ורוגע שמקיף אתכם ומשפיע על כל תחום בחייכם. אתם נינוחים יותר, בטוחים יותר, מלאי אנרגיות טובות, שמחים וחיים באמת כל רגע עד תומו. העבודה מתייעלת, הפנאי מתארך כראוי לו, הזוגיות פורחת והילדים שמחים.

לנירה דידי, מעצבת פנים ייחודית בתחומה, יש את היכולת המופלאה לדמיין יחד איתכם את בית החלומות, להקשיב לרחשי לבכם ולהפוך את הדמיון למציאות. ברגישות היא חושפת בפניכם עולם חדש ומרתק של אפשרויות שיטיבו איתכם ועם בני ביתכם המשלבות יופי, איזון והרמוניה לכם ולסביבתכם, ולא פחות חשוב: יטמנו בחובן חיסכון לטווח ארוך.

גישתה הנעימה, הקשובה והמכילה של דידי, מיטיבה עם לקוחותיה לאורך העשור שבו היא פורחת בתחום עיצוב הפנים. מבחינתה, תמונת הבית שיסב לכם אושר חשובה יותר מכל אידיאולוגיה וכל יכולותיה המקצועיות, ניסיונה הרב והשקעתה מכוונים למילוי משאלות לבם של בעלי הבית. רק על דבר אחד תתעקש דידי תמיד: שבבית יהיה פריט אחד לפחות שהוא ייחודי לכם, ושאין באף בית בעולם. עכשיו דמיינו כאוות נפשכם.

איזה פריט ייחודי תמצאו לבית? צילום: סטודיו רותם - מאור מויאל

איזה פריט ייחודי תמצאו לבית? צילום: סטודיו רותם – מאור מויאל

להתאהב בבית: איזון והרמוניה

כמושבניקית מאז ומעולם מכירה נירה דידי בהשפעה המדהימה, לא פחות, שיש לטבע על נפש האדם. השמש מרוממת את מצב הרוח, מראות נוף מרחיבים את הלב וצמחייה מסביב גורמת גם ללב ללבלב, שלא לדבר על החמצן שהיא מוסיפה לסביבתה.

המפתח, מבחינתה, למקום שהכי מתאים לנו, הוא איזון והרמוניה. "אני מנסה לא להעמיס, ודוגלת בסגנון עיצוב נקי ומינימליסטי", מספרת דידי, "אני מאמינה שמה שעושה את ההבדל בסופו של דבר הוא הרמוניה בצבעים, פרטי עיצוב ותאורה נכונה, בין אם טבעית ובין אם מלאכותית. אני מאוד מקפידה על תאורה – שילוב נכון בין תאורה וחלל הבית מייצר הבדל מהותי".

החיבור של דידי לטבע ולחקלאות, כמו גם לאמנות, הוביל אותה במשך השנים להעמיק בתחום העיצוב, תוך התמחות בעיצוב בגישה אקולוגית. היא בעלת תואר ראשון בביולוגיה מהפקולטה לחקלאות באוניברסיטה העברית, למדה עיצוב פנים במכללת קווים ולאחרונה סיימה תואר שני בעיצוב תעשייתי בדגש סביבתי ורפואי מהטכניון. כבר במהלך לימודי העיצוב החלה לעבוד ברגבה והתמחתה בכל הקשור למטבחים תוך התמקדות במורכבות המוצרים ובפרטים הקטנים.

ניסיונה הרב וגישתה העיצובית הייחודית הובילו את דידי לעצמאות, ותוך זמן קצר והשקעה ללא גבול בלקוחותיה יצא שמה לפניה כמעצבת מבוקשת.

"אני מאמינה בעיצוב פנים שמתחשב בסביבה, שמטרתו היא גם שמירה על בריאות הדיירים וכפועל יוצא מתקבל חלל שמסייע בחיסכון אנרגטי וכלכלי", היא מספרת, "במהלך העבודה אני מתעכבת על כל פרט במוצרי הלקוחות, וממליצה בחום שבכל פרויקט, כמה פרטים בחלל המעוצב יהיו בייצור אישי וייחודי. אני תמיד אומרת ללקוחות – שיהיה לפחות פרט אחד בבית שיהיה ייחודי לכם".

את מעצבת את הפריטים הייחודיים בעצמך?

"כן, אני בונה תוכנית לרהיטים ופרטי עיצוב ייחודיים ומייצרת אצל בעלי מקצוע איכותיים. אנחנו מגיעים למוצרים יפהפיים ברמת גימור מאוד גבוהה".

דידי מספרת כי "כמו שחשוב לי שיהיה פריט אחד לפחות ייחודי בבית, חשוב לי שיהיה לפחות פריט אחד חסכוני ותורם לסביבה. אני לוקחת את האמונות שלי ומטמיעה אותן בתוך העיצוב שלי. אני מנסה לא לכפות את עצמי על לקוחות, מציעה להם ולא מכתיבה להם. אני מאמינה שהלקוח גם צריך לקבוע ולהחליט. ברגע שמתקבלות החלטות משותפות – הם מתאהבים בסופו של דבר במוצר הסופי, בבית שלהם או בבית העסק וכך הם מרגישים הרבה יותר טוב ונכון בתוכו".

אני לוקחת את האמונות שלי ומטמיעה אותן בתוך העיצוב שלי. צילום: סטודיו רותם - מאור מויאל

אני לוקחת את האמונות שלי ומטמיעה אותן בתוך העיצוב שלי. צילום: סטודיו רותם – מאור מויאל

המפתח לאושר: להכניס את הטבע הביתה

מאז יצאה דידי לעצמאות, לקוחות מכל הסוגים החלו לבקש את שירותיה הייחודיים. חוץ מדירות ותיקות ומבתים פרטיים היא חתומה על עיצוב של דירות חדשות מקבלן, דירות לשיפוץ, וילות שחלקן חדשות וחלקן לשיפוץ, צימרים ווילות לאירוח, וילות בארצות הברית, ספא, מסעדות וקליניקות. השילוב, בין תוצאות מרהיבות לגישה מקשיבה ומכילה, מעלה כבר שנים חיוכים על פניהם של לקוחות מאושרים, שקיבלו את התמונה שדמיינו.

"כל לקוח בסופו של דבר הופך לחבר", מתוודה דידי, "זה מה שקורה – נוצר קשר עמוק מאוד. יש לקוחות שאומרים שאני יועצת זוגית, מפשרת בין הצדדים, מסייעת להם להגיע להחלטה. חשובה לי רמת אמון גבוהה ביני לבין הלקוח. לעתים אני מעדיפה לוותר על עקרונותיי לטובת שביעות רצון הלקוח ושמירה על יחסים טובים עמו. עדיין אייעץ ואתן לו כמה אפשרויות ואכוון להשגת התוצאה הכי הרמונית".

לדבריה, "התגובות המתקבלות מלקוחות הן לרוב של חוויה מרגיעה מאוד בבית או בכל חלל בעיצובי. אני מניחה שזה שילוב נכון של צבעים, הרמוניה ותאורה וגם העובדה שהם רואים את עצמם כחלק מהבית, מכיוון שהם היו שותפים פעילים בקבלת ההחלטות".

בכדי לברוא בית הרמוני, מאוזן, יפהפה ובריא, דידי ממליצה על כמה עקרונות אקולוגיים שחיוניים לכל פרויקט. "רצוי להשתמש בחומרים שאינם מזיקים ליושבים בבית", היא מסבירה, "המוצרים האקולוגיים לא רק שמפחיתים נזק לסביבה – הם תורמים גם ליושבים. הסביבה זה אנחנו בסופו של דבר, ואסור להסתכל על הסביבה כמנותקת מאיתנו, בני האדם".

אחת ההמלצות של דידי לפתרון שתורם להורדה בצריכת החשמל ושמירה על הסביבה הוא הצללות. "הצללות נכונות עשויות להוריד את טמפרטורת הבית בכ-30 אחוזים, בייחוד הצללות מדרום, מכיוון שהכי מואר וחשוף לשמש במשך חלק עיקרי ביום", היא מסבירה, "למשל, באמצעות עץ נשיר בחצר. בקיץ העץ מצל עם עליו ובחורף משיל עלים ולא מפריע לשמש החורפית לחמם את הבית. הצללות מתאפשרות באמצעות פרגולה, זכוכית מבודדת, וילונות וגם תריסים ובכללם תריסים פנימיים. אלו אמצעים מאוד פשוטים להורדת הטמפרטורה בבית, בקיץ הישראלי החם".

אמצעי נוסף ליצירת מתחם הרמוני הוא הכנסת הטבע לתוך הבית, המשרד או הצימר. "אני אוהבת להכניס את החוץ פנימה", מספרת דידי, "מבחינתי החיים בשילוב טבע הם דבר מושלם. כבר הוכח מחקרית שאור חזק, טבעי, משפר מצב רוח ומוביל להטבה נפשית. אנשים שנחשפים לנופים פתוחים ונהנים מאור טבעי חווים התרוממות רוח. קיימת תורה שלמה של איך לרפא אנשים מדיכאונות, בעיקר דיכאונות חורף באמצעות אור. אנשים רבים שוהים במקומות עבודה אפלים ואין להם כמעט חשיפה לאור יום. אלו חסרונות ברי פתרון באמצעות עיצוב נכון".

אילו פתרונות את מציעה?

"למשל, יש חברה בארץ שמייצרת חלון שמדמה נוף לפי בחירת הלקוח. פתרון נוסף שנפוץ בסינגפור וכעת תופס תאוצה בכל העולם והגיע גם לישראל הוא 'גרין וול', קיר ירוק – שותלים על גבי קיר צמחייה הידרופונית, כלומר שהשורשים מצויים באוויר או על גבי מצע מנותק והצמחייה גדלה על גבי הקיר בדומה למטפס, אך ללא חיבור לאדמה. הצמחייה מסייעת לפלטר את האוויר באופן טבעי, סופחת פחמן דו חמצני וגם פולטת חמצן לחלל הבית או העבודה. בנוסף, הצמחייה קולטת לחות מהאוויר ובכך מסייעת להורדת עומס החום במקום. פתרון נוסף הוא עציצים שפולטים חמצן גם בלילה, ואותם אני ממליצה לגדל בתוך הבית".

"פתרונות נוספים המאפשרים חיסכון ושמירה על הסביבה שאני מציעה ללקוחותיי, הוא דוד גז במקום דוד חשמל".

גם ללקוחות עם צרכים ספציפיים מתאימה דידי פתרון ישים שגם יענה על בקשותיהם וגם יהיה יפה, חסכוני ובריא. אחת מלקוחותיה, למשל, היתה מעוניינת בפתרון לחימום הבית בחורף שאינו מזגן. "מזגן המכוון לחימום מייבש את הריריות ומגביר חולי וגורם לאנשים מסוימים סבל רב", מסבירה דידי ומספרת ש"בחנו כמה אופציות, בין השאר חימום רצפתי חשמלי שמחירו משתלם, אבל אין ודאות שאינו גורם לקרינה מזיקה ליושבי הבית, ובנוסף גורם לעלייה משמעותית בחשבון החשמל. כאלטרנטיבה, הצעתי לה חימום תת רצפתי המבוסס על צינורות מים חמים, פתרון המאפשר חיסכון משמעותי בצריכת החשמל, אבל המערכת עצמה מאוד יקרה. האפשרות השלישית שהצעתי לה הייתה קמין שאינו מזהם סביבה משמעותי המוסק בגז ולא בעץ. הגז יחסית זול בארץ, אינו מזהם ובטיחותי ליושבי הבית ללא עשן שחודר הביתה". הלקוחות בחרו באפשרות השלישית ועד היום מודים למעצבת שלהם על האפשרויות שפרשה בפניהם ועל התוצאה המרהיבה, היעילה והחסכונית. "הם מאוד מרוצים", היא מספרת, "קיבלנו מוצר שהוא גם פריט עיצובי בסלון הבית וגם נותן מענה לחימום שתי קומות, כשבפועל היא מפעילה אותו לא יותר מארבע שעות ביום בחורף. לכל התלבטות או החלטה עיצובית מכריעה אני מציגה בפני לקוחותיי את האפשרויות הטובות והיצירתיות ביותר הקיימות שיהיו הכי נכונות להם".

טלפון: 052-5858534

מייל: [email protected]

למעבר לפייסבוק

מגוון פתרונות חסכוניים ששומרים על הסביבה. צילום: סטודיו רותם - מאור מויאל

מגוון פתרונות חסכוניים ששומרים על הסביבה. צילום: סטודיו רותם – מאור מויאל



כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר