עורכי דין לתעבורה בבאר שבע. תמונה ממאגר Shutterstock

עורכי דין לתעבורה בבאר שבע

למעורבות בתאונת דרכים, נהיגה בשכרות, מהירות מופרזת, ובמקרה הגרוע, פסילת רישיון הנהיגה, ישנן השלכות כבדות משקל שעשויות להגיע עד לכדי רישום פלילי. לשם כך, חיוני להיעזר בעורך דין מומחה לענייני תעבורה שיעמוד לצדכם ויקל עבורכם את גזר הדין. הכירו עורכי דין לענייני תעבורה בבאר שבע

פורסם בתאריך: 3.4.19 12:58

     

עו״ד ליהי כהן

עו"ד ליהי כהן היתה בעברה שוטרת במשטרת ישראל, והינה בעלת תואר ראשון במשפטים מהמרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן, וכן מחזיקה גם בתואר שני במשפטים מהאוניברסיטה העברית. כהן התמחתה בפרקליטות המדינה בתחום הפלילי ומאז הסמכתה כעורכת דין, עובדת בתחום התעבורה בכל הערכאות המשפטיות, החל מדוחות מסוג ברירת קנס וכלה בתאונות דרכים קטלניות.

משרדה של  כהן מספק מעטפת מלאה של שירותי ייעוץ והגנה משפטית לחשודים בעבירות תנועה, לרבות: נהיגה בשכרות וסמים, נהיגה בעת פסילה, גרימת מוות ברשלנות, תאונות דרכים למיניהן, מהירות מופרזת, אי ציות לחוקים ותמרורים, דיבור בסלולר ועוד. בנוסף, מייצג המשרד קציני בטיחות בתיקים של אחריות שילוחית ומורים לנהיגה.
עבירות תעבורה הן הליך משפטי לכל דבר, הנידונות בבית המשפט לתעבורה. רוב הנהגים כידוע אינם בקיאים בדיני תעבורה, והניסיון מלמד כי התייעצות עם עורך דין בתחום זה יכול לחסוך כספים רבים ולמנוע ריצוי עונשים כבדים.

עו"ד כהן ממליצה לכל נהג שנעצר על ידי שוטר בחשד לביצוע עבירת תנועה, לא להודות בעבירה ולבקש להתקשר לעורך דין. כל תגובה אחרת עלולה לגרום להרשעתו, ולכן אסור להודות או להתחנן לשוטר שיוותר לך. ״הודאה כזאת רק מקשה על עורך הדין להגיע בהמשך לתוצאה טובה יותר", מדגישה כהן.

מלבד שכירת שירותי מומחה לדיני תעבורה, חשוב שעורך הדין יהיה מתחום השיפוט בו נעשתה העבירה. "אם נעצרת בבאר שבע, עדיף לקחת עורך דין מהאזור אשר מכיר את המערכת המשפטית; עו״ד שמופיע יום יום בבית המשפט ועובד מול התובעים והשופטים בתחום התעבורה".

תחום התעבורה נחשב אומנם לצר יחסית, אבל מורכב מאוד ולכן יתרונה של עו"ד כהן טמון בכך שהיא עוסקת אך ורק בענייני תעבורה. "אני מעדיפה להתמקצע בתחום אחד ולעשות אותו על הצד הטוב ביותר מאשר להתפזר על הרבה תחומים".

אילו תכונות מאפיינות אותך ותורמות להצלחתך?

"אני מאוד יצירתית ויודעת להוציא לקוחות ממצבים מאוד קשים בנסיבות מקלות. אני מאוד מתעמקת בתיקים ולא מוותרת עד שאני מוצאת את הדרך להוציא את הנאשמים זכאים או בנזק מינימלי. בנוסף, אני תמיד לומדת ומעשירה את הידע שלי על ידי נוכחות יומיומית בבתי משפט, קריאת פסקי דין והשתלמויות".

מהו המוטו שלך?

"תמיד להאמין ללקוח וללכת איתו עד הסוף״.

עבור רבים מאיתנו המפגש הראשון שלנו עם הרשות השופטת מתבצע בין כותלי בית המשפט לתעבורה. בית המשפט יכול לסיים את המשפט בהרשעה או בזיכוי, ולכן מבקשת עו"ד כהן להדגיש כי ללא ייצוג משפטי גם אזרחים הבטוחים בחפותם, עלולים למצוא את עצמם מורשעים. "ההיוועצות בעורך דין יכולה לשנות את התיק מקצה אל קצה, ולמנוע הרשעה לא מוצדקת או ענישה מחמירה מדי".

עו"ד כהן נמנית על משרד סגל גרוס, מהמשרדים המובילים בתחום התעבורה בדרום. משרד סגל גרוס הנו משרד בוטיק שנוסד לפני כ-20 שנה ונהנה ממוניטין רב. המשרד מונה ארבעה עורכי דין ומספק שירותים בכל רחבי הארץ באמצעות המשרד הראשי בבאר שבע, והמשרדים באשדוד ובתל אביב.

כתובת: בניין "רסקו סיטי" כניסה B, באר שבע

טלפון: 054-6320067

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק

עורכת דין ליהי כהן (צילום: שירה כהן)

עורכת דין ליהי כהן (צילום: שירה כהן)


משרד עורכי דין והגישור – ערן בן הרוש

בניהול משרד עורכי דין משגשג ומצליח, מצופה פעמים רבות כי בעליו יאטו את קצבם וינוחו על זרי הדפנה. לא במקרה של עורך דין ערן בן הרוש, המנהל משרד בוטיק מקצועי איכותי ומצליח, משנת 2013 בעל וותק ומוניטין העוסק בתחומי המקרקעין, התעבורה, וייעוץ וליווי עסקי לחברות וארגונים.

בריאיון אתנו, הוא מספר על ההבדלים המשמעותיים בהיוועצות עם עורך דין בעל ניסיון והתמחות ייעודית בתחומים ספציפיים כגון עיסוקו, וכיצד הבדלים אלו באים לידי ביטוי ויכולים לחסוך לעיתים אף מאות אלפי שקלים ללקוח.

מהי פעילות המשרד בתחום התעבורה?

"משרדי מטפל בכל סוגיות דיני התעבורה: בהן, דו"חות קנס או הזמנה לדין, בעבירות: מהירות, שכרות, נהיגה ללא רישיון נהיגה, נהיגה בזמן פסילה, תאונות דרכים ועוד.

דיני תעבורה נוגעים למעשה לכל אחד מאתנו. החל מגיל 17 לערך, אנחנו כפופים לחוקי התנועה ומרגע שהוצאנו רישיון נהיגה או מרגע שנהגנו רכב מבלי שיש בידנו רישיון נהיגה מתאים, או שהרישיון שבידינו אינו לסוג הרכב בו נהגנו, אנו חשופים לדו"חות תנועה וחמור מכך, לכתב אישום והזמנה לדין בגין ביצוע עבירת תנועה, אשר לה השלכות רבות".

מדוע חשוב להיעזר בעורך דין מומחה לתעבורה, במקרים אלו?

"עבירות תעבורה הן עבירות פליליות לכל דבר ועניין ומוגדרות כעבירות פליליות תעבורתיות.

כלל התהליכים מתנהלים בבית המשפט לתעבורה, כהליך פלילי לכל דבר ועניין.

יש כתב אישום, מענה לכתב אישום, הליכי מעצר, הליכי פסילה עם תום ההליכים, וכד'. על כן, חשיבות רבה להיעזר בעורך דין המומחה בתחום התעבורה בפרט, ולא רק מהטעם שכל אחד מאתנו זקוק לרישיון הנהיגה בכדי להתנייד ממקום למקום, אלא גם ובעיקר מהטעם שלהרשעה בביצוע עבירות תעבורה יש השלכות נוספות מהפן הפלילי.

על כן, ישנה חשיבות רבה להיוועץ בעו"ד המומחה בדיני תעבורה.

היוועצות ליווי וטיפול על ידי עורך דין תעבורה המומחה בתחום, ישנה פלאים את התוצאה הסופית שתתקבל, אם במסגרת הסדר ואם לאחר ניהול הליך בבית משפט לתעבורה, עד תום".

וכן בנושא המקרקעין- מהי פעילותכם בתחום? 

"משרדי בעיקר מלווה רוכשים ומוכרים במגוון עסקאות מכר מרכישת דירת מגורים ראשונה, עד לעסקאות השקעה הכוללות חשיבה מיסויית למקסום הרווחים מהנכס. ובכך, חוסכים סכום לא מבוטל מהמיסים החלים על הנכס העשויים להגיע לכדי מאות אלף שקלים.

לדוגמא, ישנם מקרים רבים, בהם אנשים רוצים לרכוש נכס להשקעה ורוצים לדעת באיזה אחוז בעלות בנכס הם יהיו פטורים ממס הרכישה, או לחילופין באיזה אופן יהיה נכון לבצע עסקה אשר תניב עבורם תשואה טובה יותר, כשמדובר בדירה שניה או שלישית.

כאשר זוגות רוכשים דירת מגורים ראשונה, אנו מלווים אותם בתהליך הרכישה ומספקים עבורם ייעוץ ומתן דגשים עיקריים להם עליהם לשים לב ברכישת דירתם. שכן חשוב לזכור שרכישת דירת מגורים ברוב המקרים היא העסקה הגדולה ביותר שאדם/זוג יעשו במהלך חייהם, ולכן חשוב מאוד לשים לב לפרטים שונים, כגון: התחייבותם בהסכם או בזיכרון דברים ללא קבלת ייעוץ משפטי העלול להכפיף אותם להסכם גם אם בסופו של יום לא יקבלו משכנתא מהבנק בעבור הדירה.

לחילופין, עלול להתברר בסופו של יום כי מחיר הדירה אותה התחייבו הרוכשים לרכוש בהסכם או בזיכרון דברים, הינו שונה ממחיר קביעת השמאי של הבנק למשכנתאות. כך, ע"י הכוונה נכונה, יכולים יהיו הרוכשים לצאת לעסקת חייהם באופן מושכל יותר. גם פרמטרים נוספים הנכנסים למכלול השיקולים כגון החשיבה כיצד לגייס את ההון העצמי ולהשקיע בנדל"ן, הופכים טובים ונכונים בהרבה באמצעות ייעוץ משפטי אצל עורך דין מומחה בתחום".

מה מבחינת התשלום לעורך הדין?

"כשמדובר בקבלת ייעוץ וליווי משפטי בידי עורך דין בכלל ובעסקאות מקרקעין וכתבי אישום בתעבורה, בפרט, חשוב להבין מהו הערך הייחודי שיש בידי עורך הדין שבחרתם להעניק לכם.

מידת מקצועיותו ומומחיותו היא בד"כ פועל יוצא של מיקודו בתחומים ייחודיים, שנות וותק בהם וניסיון רלוונטי, וחד משמעית, לא את ה"מחיר" שאתם מקבלים.

אין מתנות חינם, ולכן בביצוע העברת זכויות בעסקאות מכר שונות, קבעה לשכת עורכי הדין בישראל מחיר מינימום. סכום סביר הכולל אחריות גבוהה מצד עורך הדין והנמוך משמעותית מעלות שכירת מתווך לנכס, לדוגמא.

אם ניתן לכם מחיר נמוך, דעו כי המשמעות היא באופן מובהק – שחסכו במשהו מהשירות שאתם מקבלים. והשירות שתקבלו יראה בהתאם או חמור מכך העסקה שביקשתם, תתקל בקשיים.

לכן, אל תחסכו כמה שקלים אשר עלולים להציב אתכם בסיכון של עשרות אם לא מאות אלפי שקלים, ובחרו בעורך דין מקצועי, אדיב ומיומן, שילווה אתכם באופן המיטבי והבטוח ביותר, עבורכם".

אילו יתרונות נוספים אתה מביא עמך לתחום התעבורה?

"ניסיון מוכח והצלחות רבות בתחום התעבורה, אשר מוצגות באופן יומיומי בכל מדיות הפרסום בהם מפרסם משרדי"

כך לדוגמא: לאחר שבחן משרדי את חומר הראיות שבצד כתב האישום אשר יוחס ללקוח המשרד, שנהג לכאורה במהירות מופרזת של 149 קמ"ש ולא ציית להוראת שוטר לעצור, ואשר בצדו דרישה מאת המדינה לפסילת רישיון הנהיגה של הנהג, בפועל, פסילה על תנאי וקנס ולכל פחות 16 נקודות.

הגיע משרדי להסכמה עם התביעה, כי כתב האישום המיוחס לנאשם ימחק, רישיון הנהיגה שנפסל מנהלית ל-30 יום יושב לו לאלתר, ובמקומו יואשם ויורשע הנהג בנהיגה במהירות בלתי סבירה בלבד וללא נקודות. על כן, כפי שעיניכם רואות, ישנה חשיבות רבה להיוועץ עם עורך דין הבקיא בתחום".

מהם המרכיבים המייחדים את משרדך, ואותך כעורך דין מקצועי ובעל מוניטין?

"האני מאמין שלי, הוותק והניסיון המקצועי שלי בתחומים הספציפיים בהם משרדי עוסק. לעולם המשפט הגעתי לאחר 20 שנות קריירה בתפקידי ניהול בכירים בחברות וארגונים בענף הקמעונאות. חלקם בתחום הרכב וחלקם בתחום הריהוט ועיצוב הבית. סיימתי תואר שני במשפטים, מאוניברסיטת בר אילן ובכל שנותיי כמשרת ציבור האמנתי שכל הצלחה בחיים מקורה באמון המלאה שאתה עוסק בתחום שאתה אוהב".

כתובת המשרד: שדרות יצחק רגר 11 (מגדל 7) באר-שבע 8489507

מעבר לאתר 

טלפון: 072-2723333 פקס: 072-2723330 נייד: 050-2226886

עו"ד ערן בן הרוש. צילום: יוגב שוורץ Pozot

עו"ד ערן בן הרוש. צילום: יוגב שוורץ Pozot


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר