גלידריות מומלצות באשקלון. תמונה ממאגר Shutterstock
גלידריות מומלצות באשקלון. תמונה ממאגר Shutterstock

גלידריות מומלצות באשקלון

גלידה, יוגורט וקינוחים מושחתים – המקומות המובילים באשקלון שמבינים איך לגרום לנו לחזור לטעום עוד ולספר לחברים

פורסם בתאריך: 13.3.19 22:12

     

יוגוס – קינוחי שחיתות, יוגורט בטעמים וגלידה מייצור ביתי  

מסעדת קינוחי בוטיק כשרה בד"ץ המתמחה בייצור יוגורט בטעמים משתנים, גלידות ביתיות וקינוחי שחיתות מפוארים. המקום מציע חוויה יוצאת דופן בסצנת הקינוחים הישראלית וצובר מוניטין ברחבי הארץ כפורץ דרך ובעל גישה מרעננת וחדשנית לעולם המתוקים המיוחדים.

יוגוס נולדה לפני כשנתיים כאשר זוג צעיר מאשקלון החליט להקים את היוגורטייה הראשונה בעיר. רעייתו של השף, מספרת שהשניים היו נוסעים למרכז בשביל ליהנות מיוגורט עד שלבסוף החליט בעלה לפתוח יוגורטייה מיוחדת באשקלון כמחווה רומנטית עבורה.

קינוחים מושחתים ביוגוס. צילום: נעמה עציץ

קינוחים מושחתים ביוגוס. צילום: נעמה עציץ

העסק מציע מגוון עשיר של מאכלים ומשקאות המבוססים על מתכונים ייחודים של הבעלים המתמחה בהכנת קינוחים מפתיעים בהגשתם וטעמם.

  • כוכב התפריט הוא הקיורטוש, המאפה ההונגרי המפורסם והייחודי בצורת הגשתו המהודרת ליוגוס. בעלי המקום עבר הכשרה בהונגריה בה עבד עם המקומיים ודאג לייבא לארץ את המתכון בנוסף לתנור מיוחד. הקיורטוש מיוצר במקום, מוגש טרי ומתחרה על מקומו כאחד הקינוחים היצירתיים והטעימים שיש לסצנת המתוקים להציע.
  • במרכז התפריט, מוצעים מבחר של יוגורט בטעמים משתנים בהתאם ליום, רצונות הלקוחות ולמוזה של השף. הטעמים הדומיננטיים כוללים את המנגו והפירות יער לצד הטעמים המפתיעים כמו יוגורט בטעם רימון, אוריאו ומלון.
  • בנוסף ליוגורטים, התפריט מציע גלידות מייצור מסורתי איטלקי מחומרי גלם איכותיים ובטעמים מפתיעים כמו אבוקדו ושוקולד צ'ילי. בנוסף ליוגורט וגלידה, התפריט שופע בקינוחים עם אפשרויות טבעוניות ותוספות כמו מיצים, שייקים, עוגות וריבות המוכנות במקום ומייצרות לפי בקשות הלקוחות.

ככל שהעסק צובר תאוצה, השף ממשיך לדחוף את גבולות התפריט ולהרחיב את ההיצע הקולינרי שלו ואת קהל הלקוחות אליו הוא פונה. בעלי המקום מספרים: "אנחנו כל הזמן משתפרים, לומדים וחוקרים. אנחנו מחדשים דברים, ממציאים את עצמנו מחדש ודואגים שקהל הלקוחות שלנו ימשיך להיות מופתע לטובה בכל ביקור. אנחנו מקום שכונתי, חמים ונעים. אנשים מגיעים אלינו מרמת הגולן ועד אילת, הספקנו להופיע בטלוויזיה מספר פעמים, והטעמים הייחודים והחוויה הכוללת של המקום גורמים לאנשים לחזור".

החוויה הייחודית של יוגוס מפתיעה את לקוחותיה גם במנות המוכרות כמו הופל בלגי והפנקייקים "אין לנו מנות סטנדרטיות, אצלנו ופל בלגי זה לא הופל הרגיל והמוכר… הכול מוגש בצורה מאוד מושחתת עם שפע של תוספות מוגזמות ללא הגבלה וטעמים חדשים. אופן ההגשה אצלנו מותאם ללקוח בצורה אישית, במטרה לפגוע בדיוק לחיך של כל אחד ולספק חווית אכילה לא שגרתית".

יוגוס מציעים שירותים נוספים כגון קייטרינג לאירועים, משלוחים וניהול אירועים מיוחדים במקום המותאמים ללקוחות עם טעמים לפי הזמנה. עם תפריט המציע מעל 60 סוגי תוספות, עוגות גלידה לפי טעם אישי, גלידות פרווה חדשניות וכמובן המאפה ההונגרי קיורטוש, היוגוס הוא ההמלצה מספר אחת שלנו באשקלון למקום מפתיע עם קינוחים מעולים, שיעניק לכם חוויה שלא תשכחו.

צור קשר

מעבר לדף הפייסבוק
מעבר לאינסטגרם
כתובת: מלכי ישראל 35, אשקלון
טלפון: 050-332-1012

יוגוס אשקלון. צילום: יובל שגיא

יוגוס אשקלון. צילום: יובל שגיא

עוגה מושלמת ביוגוס. צילום: צילום: נעמה עציץ

עוגה מושלמת ביוגוס. צילום: צילום: נעמה עציץ


ג'ט לק

אחד הדברים שמלהיבים אותנו הוא לצאת להסתובב ולחפש מקומות מגניבים בהם נוכל למצוא מאכלים טעימים ומיוחדים. אתם אולי תקראו לזה גרגרנות, אבל עבורנו זה תחביב מתוק וכיף.
באחד המסעות שלנו אחר המאנץ' המושלם, הגענו לגלידרייה מעולה שהצליחה להפתיע אותנו בדיוק אחרי שכבר חשבנו שראינו הכל.

גלידה "ג'ט לק" (משחק מילים שנון) היא בדיוק מסוג הקינוחים שאנחנו אוהבים להיתקל בהם בלי התראה מוקדמת.
הגלידריה האשקלונית, שנפתחה כדי לתת לתושבי האזור משהו קטן ומתוק להתענג עליו ברגעים קשים, מציעה מקום מעולה לכל מי שרוצה לצאת לדייט רומנטי שישבור את הקרח, לחגוג יום הולדת עם משפחה או חברים, או סתם לכל מי שהבין שגלידה זה מאכל האלים.

גלידות, וואפל בלגי, פנקייקים וכל מה שטעים. צילום: ג'ט לק ישראל

גלידות, וואפל בלגי, פנקייקים וכל מה שטעים. צילום: ג'ט לק ישראל

מי שכבר זכה להכיר את "ג'ט לק" יודע שאפשר למצוא במקום מגוון קינוחים מעולים שלא מפסיקים להפתיע כל פעם מחדש. הרעיון במקום הוא לאפשר לאנשים להנות מקינוח מושחת מבלי להרגיש אשמים – כי כל אחד צריך להתפרק מדי פעם על הר של גלידה.

"באים אלינו כל הזמן אנשים שרוצים להנות מכל הקינוחים המעולים שאנחנו מציעים. אנחנו כל הזמן חושבים על טעמים חדשים, קינוחים מעניינים וגימיקים שיטריפו את הקהל. בסופו של דבר אנחנו עושים את זה בשביל האנשים ואנחנו תמיד רוצים להפתיע כל מי שמגיע ולספק להם חוויה שלא ישכחו". משתף הבעלים של הסניף.  

מסתבר שהגלידה המעולה שהמקום מציע היא לא היחידה למשוך את תשומת לב קהל הגרגרנים, ואליה מצטרפים מגוון קינוחים שמתחרים כל אחד על תואר "הקינוח המושחת ביותר".

בין הקינוחים המעולים במקום תוכלו למצוא:

גלידה – ג'לאטו קרמית ומתוקה במגוון טעמים: פררו רושה, קינדר בואנו, סניקרס, אוריאו ועוד.

וואפל ג'ט – וואפל בלגי מעולה שמגיע עם זילופים של שוקולד לבן ושוקולד חום אגוזים וכמובן גלידה לבחירתכם.

מגדל וואפל – וואפל בלגי בצורת מגדל שמגיע עם זילופי שוקולד, תוספת שחיתות (הפתעה), גלידה וקצפת.

פנקייק ג'ט – הפנקייק המפורסם של הרשת, במילוי רוטב לבחירתכם, עם קצפת וגלידה.

יוגורטים, מילקשייקים, פרישייקים ועוד..

מתחילים דיאטה! מיד אחרי זה.. צילום: ג'ט לק ישראל

אם אתם פודיז אמיתיים ובעניין של צילום קינוחים – טרנד שכובש בשנים האחרונות את העולם בסערה – כדאי שתיקחו בחשבון שהקינוחים של ג'ט לק הם מבין הדוגמנים הנחשבים והנחשקים באזור.
מגדל הוואפל, הפנקייק, המילקשייקים וכל הגלידות, מוגשים עבורכם במיוחד כך שתוכלו לעשות סשן צילומים שלא יבייש גם צלם של נשיונל ג'יאוגרפיק.

אגב, אם אתם מרגישים כמו דובוני אכפת לי שרק רוצים להישאר בבית מתחת לשמיכה ולראות איזה סרט טוב, אבל לא יכולים לוותר על קינוח, בוודאי תשמחו לשמוע ש"ג'ט לק" עושים גם משלוחים.
אתם יכולים להשאיר את המפתחות של הרכב על השידה, להחזיר בחזרה את הג'ינס לארון ולחזור להתפנק מול נטפליקס. מהרגע שהזמנתם את הקינוחים, השליח יצא אליכם בהקדם ויגיע כמו אביר על סוס לבן להציל אתכם ממפלצת המאנצ' שתקפה אתכם.

בין אם אתם חסידי גלידות קרמיות, מעריצים של גלידות סורבה (לטבעונים), פנאטים של פנקייקים או סתם מאנצ'יסטים של וופל בלגי, ב"ג'ט לק" תוכלו למצוא את "זריקת המתוק" היומית שלכם (ואולי אפילו השבועית).
מוזמנים להכין את המצלמה ולקפוץ לבקר.

כתובת: רחבעם זאבי 4, אשקלון
טלפון: 08-9409040

שעות פעילות:
א-ה: 12:00 עד חצות או אחרון הלקוחות
ו': 24:00-10:00
ש': 24:00-10:00

למעבר לאתר
למעבר לפייסבוק
למעבר לאינסטגרם

קינוחים מושלמים לכל אירוע. צילום: ג'ט לק ישראל

קינוחים מושלמים לכל אירוע. צילום: ג'ט לק ישראל


 


כתבה שיווקית


 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר