שוב במקום הראשון: ישיבת צביה היא אלופת אשקלון בכדורסל

נבחרת הישיבה גברה במשחק הגמר על נבחרת מקיף א' וקטפה עוד פרס. הטורניר נערך זו השנה ה-17 לזכרו של החייל אלעד ולנשטיין שנהרג בפעילות מבצעית

פורסם בתאריך: 15.11.17 13:57

     

ישיבת 'צביה' באשקלון מפלסת את דרכה ומחזקת את מעמדה כבית ספר הטוב ביותר באשקלון. בעבר כבר פרסמנו כאן על ההישגים הלימודיים ודירוגה בדירוג הגבוה ביותר בארץ בנתוני הבגרות, מוקדם יותר כבית הספר אשר קוצר פרסים בתחרויות סייבר ארציות ועתה גם בספורט. נבחרת הישיבה זכתה, לראשונה, באליפות הכדורסל לבתי הספר התיכוניים לזכרו של אלעד ולנשטיין, שנערכה השבוע בהיכל הספורט העירוני.

הגביע בידי קפטן נבחרת ישיבת צביה

באליפות התחרו שמונת בתי הספר: מקיף א׳, מקיף ב׳ ,מקיף ד׳, מקיף ה׳, אורט רונסון, אורט אדיבי, אורט אפרידר, ישיבת צביה ואומנויות. לגמר הגיעו נבחרות ישיבת 'צביה' ומקיף עירוני א׳, שזכו שנתיים ברציפות בטורניר, אך בתום משחק ספורטיבי והגון הייתה זו ישיבת 'צביה' שקטפו את המקום הראשון.

האליפות מתקיימת זו השנה ה-17 מאז נפל החייל אלעד ולנשטיין ז"ל, בן העיר, במסגרת פעילות מבצעית בשומרון. אלעד, בנם של עוזי ועדנה, מנהלת בית הספר מקיף א' לשעבר, היה ספורטאי מצטיין ואהב במיוחד את ענף הכדורסל.

ראש העיר מברך את החקנים בתחילת המשחק. . צילום: דוברות העירייה

"למשחק שלכם היום יש ערך מוסף, מלבד החשיבות שלו לכל בית ספר בנפרד, אתם מנציחים באמצעותו את זכרו של בן העיר, אלעד ולנשטיין, שנפל בעת מילוי תפקידו" אמר ראש העירייה, תומר גלאם לתלמידים שאך נולדו באותה שנה בה אלעד נפל "אמו, עדנה ולנשטיין היא אישה יקרה מאוד וזה המעט שאנחנו יכולים לעשות למענה ולמען משפחתה. אני גאה בכם על הרוח הספורטיבית ועל החתירה למצוינות, המשיכו כך וברכות לקבוצה המנצחת".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר