"מזרוחניק" ינהל את החינוך החרדי. צילום: דוברות העירייה

תפקיד נולד: משה אמסלם ינהל את המחלקה לחינוך חרדי

אמסלם שימש מדריך מחוזי במשרד החינוך וסגן מנהל בית ספר תורני. ועדת המרכזים בחרה בו פה אחד מתוך 10 שניגשו למכרז לתפקיד שמעולם לא היה קיים בעירייה. אמסלם: "נצעיד את ילדי החינוך החרדי קדימה"

פורסם בתאריך: 9.11.17 13:10

     

עוד מינוי במנהל החינוך בעיריית אשקלון. משה אמסלם, נבחר לנהל את מחלקת החינוך החרדי בעיר אשקלון. מדובר בתפקיד חדש ש'הומצא' על ידי הנהלת העירייה מסיבות שאינן ברורות.

ועדת המכרזים בחרה באמסלם פה אחד מתוך 10 מועמדים. מנהל מחלקת חינוך החרדי בעיר, כך הסבירה דוברת העירייה, "אחראי על ריכוז הטיפול בתלמידי החינוך החרדי בגני ילדים, בתי ספר יסודיים ובתי ספר על יסודיים. ריכוז צרכי החינוך החרדי בתחומי הפדגוגיה, ייזום וליווי הפיתוח של תכניות ופרויקטים לתגבור והעשרה של התלמידים ועוד"…

אמסלם, בן 44, בעל תואר ראשון בחינוך ותואר שני בניהול וארגון מערכות חינוך. הוא בעל תעודת הוראה ובעברו היה מדריך מחוזי במשרד החינוך וסגן מנהל בית הספר התורני 'נועם'.

המגזר החרדי ידוע בקנאותו להשתייכותם הדתית של נושאי המשרה בו, אך אמסלם, חושב כיפה סרוגה. "אני מודה על האמון שנתנו בי" מסר אמסלם לאחר שנודעה לו זכייתו במכרז "אני מאמין שבעזרת השם ביחד נשלב כוחות ונצעיד את ילדי החינוך החרדי קדימה, מתוך אמונה ושליחות גדולה".

גם ראש העירייה בפועל, תומר גלאם אופטימי. "מדובר בתפקיד חשוב שלראשונה מאויש בעיר אשקלון ונותן מענה לכל המגזרים החרדיים בעיר" מסר השבוע גלאם "מעתה לציבור החרדי יש כתובת אחת ואני מאחל למר משה אמסלם בהצלחה בתפקיד החדש".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר