רואים את העתיד. תלמידי אורט הרי רונסון. צילום: יח"צ

ערב ליל המדענים ברונסון: איך יראה העולם בעוד 30 שנה

מאות תלמידים מבית הספר "אורט הנרי רונסון" באשקלון השתתפו לאחרונה בערב "ליל המדענים" שהתקיים במוסדות אקדמאיים שונים ברחבי הארץ תחת הכותרת "חקר העתיד - האנושות בשנת 2050"

פורסם בתאריך: 3.10.17 16:19

     

איך תיראה הכימיה בעוד 30 שנה. צילום: יח"צ

בבית הספר אורט הנרי רונסון עומלים כל העת על רמת החינוך, דואגים למצוינות לימודית ולא פחות חשוב – שומרים ומחנכים לערכים. אולם מתברר שצוות בית הספר מבקש לתת לתלמידים גם צוהר אל העתיד. פחות מיממה לפני ראש השנה, מאות מתלמידי בית הספר השתתפו ב'ערב ליל המדענים' המתקיים מידי שנה במוסדות אקדמאיים שונים ברחבי הארץ.

ליל המדענים הוא לילה של פעילויות מדע במוסדות המחקר ובמוזיאוני המדע ברחבי הארץ. במהלך אותו לילה מתקיימים מפגשים עם מדענים ומדעניות, אשר מסבירים למבקרים בשפה פשוטה על נושאי המדע השונים. כמו כן נערכים סיורים במעבדות, הרצאות, הופעות, ניסויים, סדנאות חווייתיות המסבירות על נושאים שונים הקשורים במדע כמו גם פעילויות מדע לילדים.

מבית הספר "אורט הנרי רונסון", יצאו ביום שלישי לפני כשבועיים 6 אוטובוסים כשעליהם כ- 300 תלמידי כיתות המופ"ת והמדעית טכנולוגית. התלמידים השתתפו בפעילות שהתקיימה ברחבי הארץ בנושא: "חקר העתיד – האנושות בשנת 2050".

התלמידים התחלקו למספר מוסדות אקדמיים כאשר תלמידי שכבה ז' ביקרו ב'מכון ויצמן למדע', שכבות ח' ו- ט' יצאו לאוניברסיטת תל אביב, שכבות י'-י"א עברו את החוויה במכללה הנדסית סמי שמעון בבאר שבע. התלמידים קיבלו הצצה כיצד על פי ההערכות, ייראה העולם בעוד למעלה מ-30 שנה במגוון נושאים. למשל כיצד תיראה העיר תל אביב? כיצד תיראה הכימיה בעולם? התנסות במשחק עם רובוטים היודעים לבצע מגוון פעולות, הסברים על הרי געש ורעידות אדמה, עידוד פעולות של מחזור ועוד. התלמידים סיפרו על ערב עשיר ומלא בחוויות אותן לא ישכחו לשנים רבות.

תגיות:

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר