מתחם החניה בחוף דלילה
מתחם החניה בחוף דלילה

6.30 ש"ח לשעה: היום החל פיילוט חניה בתשלום ברצועת החוף באשקלון

מערך חניונים חדש בתשלום ייפתח החל מהיום בחניוני רצועת החוף - דלילה צפון, דלילה דרום וחניון 'אשקלונה'. המחיר לשעת חניה הוא 6.30 ש"ח, אך תושבי אשקלון בעלי תו תושב פטורים מתשלום. היכנסו כבר היום לאתר העירייה והירשמו

פורסם בתאריך: 2.6.22 09:21

     

מערך חניונים חדש יחל לפעול החל מהיום, ה-2.6 באשקלון. למעלה מ-600 מקומות חניה הוסדרו לאורך רצועת החוף. בעלי תו תושב לא ישלמו על חניה, ותושבי חוץ ישלמו החל מהשעה הראשונה, לפי תעריף של 6.30 ש"ח לכל שעת חניה. אמצעי התשלום שיעמדו לרשות התושבים והמבקרים הינם פנגו, סלופארק ואשראי.

בשבועיים הקרובים הפעלת החניונים תהיה בהרצה, ובשלב זה לא ייגבה תשלום עבור החנייה. בימים הראשונים לתחילת ההפעלה יוצבו דיילים במתחמי החניה שיבצעו פעולות הסברה פרונטליות בנושא ויסייעו לתושבים להירשם לתו תושב, ולעמוד מקרוב אחר תקלות במידת הצורך.

חניית חוף דלילה. צילום: אלירם משה

חניית חוף דלילה. צילום: אלירם משה

לתקלות בעת היציאה מהחניון ניתן יהיה לצלצל באינטרקום אשר מוצב בכל נתיבי היציאה מהחניון ומקושר למוקד העירוני שיעניק לתושבים ולמבקרים מענה מהיר בשליטה מרחוק.

כעבור שבועיים כאמור, עם סיום ההרצה, תחל הפעלת החניונים, כולל גביית תשלום בהתאם לתעריפים להלן:

  • תושב אשקלון בעל תו תושב – חינם.
  • תושב אשקלון בעל תו אזרח ותיק – חינם.
  • רכב בעל תו נכה שרכבו מאושר במשרד התחבורה כרכב נכה – חינם.

שימו לב, שער היציאה יפתח אוטומטית למי שעונה להגדרות אלה.

מתחם החניה ברצועת החוף

מתחם החניה ברצועת החוף

מערך החניונים ממוקם כאמור בשלושה מוקדים: 'אשקלונה', דלילה צפון ודלילה דרום וכולל למעלה מ-600 מקומות חניה. שעות פעילות החניונים: 24/7 ימים ראשון-שבת במשך כל שעות היממה.

כדי ליהנות מתעריפי החניה הייעודיים עבור תושבי העיר, יש להירשם לתו התושב הדיגיטלי באתר העירייה. תושב אשקלון בעל תו תושב דיגיטלי יוכל ליהנות מחניה חינם ברצועת החוף לעומת תושבי חוץ שיצטרכו לשלם עבור שעת חניה 6.3 שקלים.

נזכיר כי בשאר רחבי העיר המסומנים בכחול לבן, תושבי אשקלון בעלי תו תושב דיגיטלי יוכל ליהנות משעת חניה ראשונה חינם לעומת תושבי חוץ שיחלו בתשלום החל מהשעה הראשונה. לאחר השעה הראשונה יחול שינוי בתעריף החניה לשעה והוא יעמוד על 2.5 שקלים. התעריף עבור תושבי חוץ יעמוד על 6.3 שקלים לכל שעת חניה.

התו מיועד לכל תושב אשקלון שהינו בעל רישיון נהיגה ובבעלותו רכב או מספר רכבים (ללא הגבלה על מספר הרכבים). ההרשמה הינה פשוטה וידידותית למשתמש וניתן לעשות זאת על ידי מספר צעדים פשוטים וקלים במתחם ייעודי שהוקם באתר העירייה. כבר בעמוד הראשי של אתר העירייה ניתן למצוא את כפתור 'תו תושב' ובלחיצה עליו ייפתח עמוד להרשמה על ידי הזנת פרטים אישיים ומסמכים רלוונטיים. עם סיום פעולת ההרשמה, יקבל התושב דואר אלקטרוני המאשר את קבלת הפרטים ובתוך מספר ימים יקבל מייל נוסף המאשר את הרשמתו לתו התושב. נדגיש כי מדובר בתו דיגיטלי (ולא פיזי או עם צורך בהדבקה) המוזן אוטומטית במערכות העירייה ובמסופי אכיפת החנייה ואפליקציות התשלום. להרשמה לתו תושב דיגיטלי https://bit.ly/3mIyPuJ


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר