זירת התאונה ברחוב בר כוכבא. צילום: תיעוד מבצעי מד"א
זירת התאונה ברחוב בר כוכבא. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פגע ופצע שני אנשים ונמלט מהמקום: אישום נגד נהג מאשקלון בן 65

עדי משרקי מאשקלון נאשם שפגע באיש ואישה ופצע אותם ולאחר מכן ברח מהזירה מבלי להעניק להם עזרה

פורסם בתאריך: 30.5.22 11:24

עדכון אחרון: 30.5.22 15:09

     

פרקליטות מחוז דרום (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי בב"ש כתב אישום נגד עדי משרקי, בן 65 מאשקלון, המייחס לו ביצוע עבירות של הפקרה ונהיגה רשלנית.

 

על פי כתב האישום, שהוגש ע"י עו"ד אברהם ביטון, ביום שבת בבוקר לפני כשבועיים, נהג משרקי ברכבו ברחוב בר כוכבא באשקלון. באותה העת, חנו לצד הכביש בסמוך למדרכה מונית כשנהג המונית, עמד בסמוך לדלת הנהג, ולפני המונית, חנה רכב פורד כשנהגת הרכב אף היא עמדה לשמאל רכבה בסמוך לדלת הנהג. שניהם עמדו למעשה בכביש, משמאל לרכבם.

כאשר משרקי הגיע בסמוך אליהם, מסיבה שאינה ברורה הוא סטה מנתיבו ופגע בשני הנהגים וברכביהם. כתוצאה מכך, נפגעה הנהגת חבלות חמורות בראשה וחבלות נוספות בכל חלקי גופה ונזקקה לטיפול רפואי בהיותה מורדמת ומונשמת. נהג המונית נחבל אף הוא חבלות בראשו ובגופו ונזקק לטיפול רפואי.

לאחר התאונה, עצר משרקי את רכבו בהמשך הכביש כ-20 מטרים ממקום הפגיעה, שהה במקום מספר דקות ולאחר מכן, עזב את מקום התאונה כשלא עמד על תוצאות התאונה ולא הזעיק עזרה ונסע אל ביתו.  בעקבות פעילות משטרתית הוא אותר לאחר כשעה וחצי בביתו ונעצר.

"מיד עם קבלת הדיווח על התאונה", סיפרה פקד עדי רידלמן, ראש משרד תאונות דרכים במרחב לכיש, "הבנו שמדובר בתאונת פגע וברח קשה לאור מצבה של אחת מהפצועים, וכן נאספו עדויות על כך שהנהג הפוגע עצר עם רכבו, הבחין בפגיעה ובפצועים כשהם שרועים על הכביש, ולמרות זאת לא ניגש אליהם ולא ניסה להזעיק עזרה ועזב את המקום תוך שמפקיר אותם פצועים. פעולות חקירה מהירות בשילוב אמצעים אמצעים טכנולוגיים, הובילו אותנו תוך כשעה לאיתור זהותו ולמעצרו בביתו. עם התקדמות חקירת המשטרה, הצלחנו לאסוף מרכבו ראיות משמעותיות שקושרות אותו למקום התאונה ולפגיעה בקורבנות, בהם ממצאים פורנזיים ופגיעות שונות במרכב הרכב. כל אלו הובילו לכדי הגשת כתב האישום החמור נגדו ובקשה להמשך מעצרו עד לתום ההליכים".

הפרקליטות כאמור, מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של משרקי עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו, וכן לפסול את רשיון הנהיגה שלו, שכן המשך נהיגתו מהווה סכנה לציבור המשתמשים בדרך, וכי הוא אינו מודע לאחריות הכבדה שמוטלת על מי שאוחז בהגה. בבקשת המעצר צוין, כי "קיים יסוד סביר לחשש כי אם ישוחרר ינסה לשבש הליכי משפט ולהתחמק מהדין, זאת מעצם חומרת מעשה ההפקרה אשר ביסודו יש ניסיון להימלט מהליכי משפט ומאימת החוק, בשים לב ששני בני אדם נפגעו חבלות חמורות ביותר והמשיב לא עשה דבר לסייע להם לאחר שגרם לפגיעה בהם".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר