צוות מחוז דרום. צילום: דוברות מחוז דרום
צוות מחוז דרום. צילום: דוברות מחוז דרום

ציון לשבח למחוז דרום באירוע מצטייני מנכ"לית כללית לשנת 2021

חדווה אמונה מנהלת כללית בדרום: "אנחנו כאן כדי להעניק את השירותים הרפואיים הטובים ביותר, המקצועיים ביותר ובידי הצוותים המסורים ביותר לתושבי הדרום מטופלי הכללית. הצוותים שלנו הוכיחו ומוכיחים עצמם בכל יום מחדש, בשגרה ובחירום ואין ראויים מהם לתואר זה"

פורסם בתאריך: 7.4.22 16:37

     

מחוז דרום זכה בציון לשבח לשנת 2021, באירוע מצטייני מנכ"לית שרותי בריאות כללית לשנת 2021. באירוע נבחרו 25 עובדים כמצטייני מנכ"לית כללית. בנוסף, נבחרו שלושה מוסדות מצטיינים וכן שלושה מוסדות צוינו לשבח בהם גם מחוז דרום.

לקבלת התעודה הוזמנה חדווה אמונה, מנהלת המחוז וצוות הנהלת המחוז. "פרס מנכ"לית כללית בציון לשבח הוא אות להכרה של הנהלת כללית להישגיו המרשימים של מחוז דרום בשנה האחרונה", מסרה אמונה, "אנחנו גאים בכל אחד ואחת מהעובדים, בזכותם הישגי המחוז הגיעו לשיא במהלך השנה האחרונה והמאתגרת. אנחנו ממשיכים קדימה, להוסיף ולהרחיב שירותים, להקים מרפאות חדשות ולפתח אמצעים חדשניים לקבלת טיפול רפואי מותאם לתקופה ולפריסה הייחודית בדרום".

בכנס הוענק גם פרס לעובדים מצטיינים. סימה ביטון, המנהלת האדמיניסטרטיבית במרפאת כללית בשדרות נבחרה מבין אלפי עובדות ועובדות כללית לעובדת המצטיינת מהמחוז לשנה זאת. סימה, כך נכתב בהמלצות, דואגת שהשירות במרפאה יינתן בחירום כבשגרה, היא מנהלת את הצוות במסירות רבה, נגישה לכל מטופלי המרפאה ובעלת תודעת שירות גבוהה ומענה אישי איכותי ואנושי, היא רואה לנגד עיניה את טובת המטופלים והצוות כאחד.

"השנה הזו המשיכה את קודמתה והעלתה את כולנו על רכבת הרים דוהרת לעבר קו סיום שעדיין לא ידוע", אמרה מנכ"לית הכללית רות רלבג, "זו לא הייתה שנה רגילה של עבודה, השגרה הייתה מאתגרת ועל הרקע הזה הוכיחו אנשי כללית שהם יכולים גם לעמוד באתגרים. זו הסיבה שהחלטנו להעניק ציון לשבח למחוז דרום שהפגין הישג משמעותי במאזן הלקוחות, פתח את יחידת החדשנות הראשונה בקהילה ופעל לצד הקורונה בחירום במבצע שומר חומות ובשגרה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר