לוסקי במחלקה
לוסקי במחלקה

בלי לב: גנב למטופלת בברזילי שעון רולקס בשווי 68 אלף ש"ח. צפו בתיעוד

יורם לוסקי, בן 60 מאשקלון, נאשם כי גנב כסף מזומן, תכשיטים ושעון יוקרתי ממטופלת בבית החולים ברזילי. הוא מכחיש את החשדות נגדו

פורסם בתאריך: 26.1.22 18:09

     

שלוחת התביעות המשטרתית במרחב לכיש, הגישה כתב אישום נגד יורם לוסקי, תושב אשקלון בן 60 בעבירות של גניבה והסגת גבול פלילית.

על פי כתב האישום, ביום חמישי האחרון, הגיע לוסקי למחלקה האורתופדית שבמרכז הרפואי ברזילי. הוא נכנס לאחד החדרים שם, רגע אחרי שהמטופלת השוהה שם יצאה ממנו. התיק של המטופלת היה שם ובו היו חפצי ערך.

לוסקי, כך על פי כתב האישום, גנב לה מהתיק 4,000 ש"ח במזומן, שרשרת זהב וטבעת בשווי של 11 אלף ש"ח וכן שעון רולקס יוקרתי בשווי של 68 אלף ש"ח.

הוא הטמין את הרכוש בבגדיו, התכוון לצאת ובדיוק אז המטופלת חזרה לחדר. היא שאלה למעשיו שם והוא השיב לה כי בקר שם בחור. הוא יצא מהחדר, אלך לחדר סמוך, לקח תיק שחור עם מוצרי ניקיון ועזב את המחלקה. הוא יצא לחצר בית החולים, שם טיפס על הגדר ויצא מהשטח שלו.

האישה שגילתה את הגניבה, התלוננה מיד על כך, משטרה זומנה למקום ובאמצעות סרטונים מהמקום זוהה הגנב כיורם לוסקי. הוא נעצר על ידי שוטרי משטרת אשקלון, נחקר והכחיש את החשדות נגדו.

"הנאשם הגיע אל בית החולים במטרה לבצע גניבות תוך ניצול מצבם הרפואי של החולים", אומר מפקח יוסי מזרחי, קצין פשעים בתחנת אשקלון, "לצערנו במקרה של המתלוננת גם הצליח כשנכנס לחדרה ברגע שלא שהתה בו, וגנב רכוש לטענתה יקר ערך. לאחר פעולות חקירה הצלחנו להתחקות אחר זהותו, לעצור אותו ולהביא אותו לדין".

כתב אישום כאמור, הוגש נגד לוסקי לבית משפט השלם באשקלון. לצדו הוגשה בקשה להארכת מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. שם נכתב כי מדובר בעבריין רצידיביסט שאם ישוחרר יש חשש כי ימשיך לגנוב.

מפקח מזרחי מבקש להזכיר לציבור שמגיע להתאשפז בבית חולים משהו חשוב: "בעת הגעה להליך רפואי או אשפוז, לא להגיע עם רכוש יקר ערך. במידת הצורך, למצוא אדם קרוב שסומכים עליו, ולהפקיד בידיו הנאמנות את הרכוש על מנת ממקרים כאלו להתרחש שוב בעתיד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר