ארמו וקנין

כבר 16 שנים ברציפות: ארמו וקנין ימשיך לכהן כיו"ר ועד עובדי עיריית אשקלון ללא בחירות

ארמו וקנין מתחיל היום קדנציה חמישית כיו"ר ועד עובדי עיריית אשקלון, זאת לאחר שאיש מבין 1,500 עובדי העירייה לא הגיש מועמדות. "זאת הבעת אמון גדולה בי ובחבריי לוועד", הוא אומר

פורסם בתאריך: 17.1.22 18:34

     

הסתדרות העובדים הודיעה היום כי חברי ועד עובדי העירייה ובהם יו"ר הוועד, ארמו וקנין, ימשיכו לכהן בתפקידם ללא בחירות, זאת למרות תמה קדנציה. הסיבה – איש מעובדי העירייה לא הגיש מועמדות לחברות בוועד.

במכתב שנשלח לעובדי העירייה מאת עו"ד אלרואי צמח, מזכיר האיגוד המקצועי בהסתדרות מרחב אשקלון, נכתב כי לאור זאת שלא הוגשו שמות מתמודדים חדשים לבחירות לוועד, הוחלט כי הבחירות שהיו אמורות להתקיים בעוד עשרה ימים בוטלו.

מי שכן הגישו מועמדות הם ששת חברי הוועד המהכנים: וקנין, אורלי יחיא, תמר אוחנה, סימו בן אבו, דודו ז'אנו ויפה אוחיון. "משכך, שוועד העובדים מונה שישה חברים, הוחלט שהוועד הנוכחי שהגישו מועמדות ימשיכו בתפקידם כחברי וועד לקדנציה נוספת. אני סמוך ובטוח שוועד העובדים והנהלת העיריה ימשיכו בעשיה ובשיתוף פעולה לטובת העובדים", כתב צמח.

ששת חברי ועד עובדי עיריית אשקלון

ששת חברי ועד עובדי עיריית אשקלון

וקנין, המכהן בתפקיד יו"ר הוועד משנת 2006 ברציפות, אז החליף את עו"ד יריב אבישור בתפקידו, רואה בכך הבעת אמון מלאה מצד 1,500 עובדי העירייה. "זאת הבעת אמון בי ובחבריי לוועד, זאת הבעת אמון מאוד גדולה. זה מצריך מאיתנו יותר יכולות. אין ספק שעובדי העירייה הם נכס גדול לעירייה.  ואני אתן לך דוגמה, בכל מדינת ישראל יש גנים סגורים ואצלנו הסייעות נרתמו בכל הכוח, יש או אין קורונה, הן דאגו שלא יהיה גן סגור. מגיע לסייעות שאפו ענק וההורים יכולים להיות בשקט ורגועים כי יש לנו סייעות מאוד מצוינות לילדים שלהם".

וקנין שעובד בתפקיד של סגן מנהל אגף אחזקה, מתחיל כעת קדנציה חמישית בתפקיד זה וזוכה לאמון רב מצד העובדים, אך גם לשקט יחסי מצד הנהגת העיר. לא תמיד זה היה כך, בתקופת שלטונו של איתמר שמעוני, הוצמד לו חוקר פרטי שבלש אחריו ובבחירות התמודד מולו רוברט גז כמועמד שנועד להחליפו בתפקיד. אלא שגז נחל כישלון חרוץ ווקנין נבחר שוב לתפקיד.

"אנחנו לא רוצים יותר ממה שמגיע לנו, ורוצים שהעובד יעבוד ויתפרנס", אומר וקנין, "זה נכון שיש ויכוחים וחיכוכים הם הנהלת העירייה אבל זה בשוליים. היחסים עם תומר, וזה לא סוד, הם מצוינים וטובים. היחסים עם מנכ"ל העירייה, עידן דוד הם מעולים והיחסים עם סמנכ"לית משאבי אנוש, מלכה גרשון הם ברמה של משפחה. אני מקווה שזה מה שייתן לנו לתת לעובדים כוח להמשיך והעובדים יכולים להיות רגועים שנמשיך לייצג אותם הכי נאמנה שאפשר".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר