רופא. צילום אילוסטרציה: דוד בכר
רופא. צילום אילוסטרציה: דוד בכר

חשד כי אשתו מנהלת רומן עם רופא וחנק אותו עד שאיבד את הכרתו

תושב אשקלון תקף רופא באלימות קשה במיוחד ואף חנק אותו עד שהרופא איבד את הכרתו. לאחר התקיפה נעצר האיש ואז התברר כי הרקע לתקיפה הוא חשדו של האיש כי אותו רופא מנהל רומן עם אשתו

פורסם בתאריך: 10.1.22 17:28

     

תושב אשקלון בן 41 נעצר לפני מספר ימים לאחר שתקף באלימות קשה רופא, האיש נעצר וכתב אישום הוגש נגדו.

על פי כתב אישום, ערב קודם לכן הוא שוחח עם אשתו, זאת לאחר שכבר במשך מספר שבועות הוא חשד כי היא בוגדת בו. במהלך השיחה התעורר חשדו כי אשתו מנהלת רומן עם רופא מסוים. הוא חייג אליו מיד, צעק עליו ואיים עליו: "אני אמצא אותך, אני אשחט אותך, אני אזיין אותך בתחת, אני אשבור לך את הרגליים".

למחרת הוא הגיע למקום עבודתו של הרופא, בבית החולים ברזילי בעיר, הוא ישב ברכבו בחניית בית החולים ושתה בקבוק אלכוהול מסוג מרטיני. לאחר שסיים הוא יצא מהרכב לכיוון אחד המבנים במקום.

באותה שעה, צעד הרופא הזה יחד עם חברו במסדרונות בית החולים, הבעל שחיפש אחריו מצא אותו והחל לרוץ לעברו. הוא התנפל עליו, הלם בו באגרופים בראשו ובחלק העליון של גבו והפיל אותו על הרצפה. אבל הוא לא הסתפק בזה, הוא המשיך להכות אותו גם כשהאו היה שכוב על הרצפה ואז משך את חוט התג שלו שהי העל צווארו וחנק אותו עד אשר הרופא איבד את הכרתו.

אחד הרופאים שעמד בסמוך ניסה, ללא הצלחה, להפריד ביניהם והורה להזעיק את הביטחון של בית החולים. מאבטח שהגיע למקום, הצליח לתפוס את התוקף והוא נעצר על ידי המשטרה.

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

הוא הובא לתחנת משטרת אשקלון, ושם בחקירתו הוא הודה שתקף את הרופא וגם הסביר את הרקע לכך, אך הכחיש כי איים אליו וטען כי אינו זוכר שחנק אותו.

כתב אישום הוגש נגדו, כאמור, על ידי המשטרה בעבירות של איומים ותקיפה. לצדו הוגשה בקשה להארכת מעצרו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו ומעצרו הוארך בינתיים עד להחלטה אחרת.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר