אברהם רווח
אברהם רווח

"היו שנתיים מאתגרות": אברהם רווח, יו"ר פורום ההורים באשקלון, פרש מתפקידו

לאחר שנתיים עמוסות במיוחד, גם בהסלמות וגם בקורונה, החליט אברהם רווח לפרוש מתפקידו, בין היתר לקראת קריירה חדשה באזרחות לאחר 27 שנות שירות צבאי. בחודש הבא יתקיימו בחירות להנהגת ההורים באשקלון והמועמדים נכון לעכשיו הם: רועי קינן ממצפה ברנע ודודו לוי מבית יחזקאל

פורסם בתאריך: 19.12.21 18:05

     

אברהם רווח, סיים לאחרונה שירות צבאי ארוך מאוד כקצין בטיחות בתעבורה בבסיס מפקדת זרוע יבשה שבקסטינה.

בקרוב הוא אמור להתחיל בקריירה אזרחית חדשה וזה, כך לדבריו, מקשה עליו להמשיך בתפקיד הציבורי אותו הוא נושא בשנתיים האחרונות – יו"ר פורום ההורים העירוני באשקלון. "בימים אלו, יוצא אני לעשייה אזרחית, ולפני עומדים מספר הצעות מאתגרות, אשר דורשות ממני מחויבות יתר, דבר שוודאי לא יאפשר לי להחזיק בתפקידי כיו"ר הנהגת ההורים העירונית ובטח שלא לעשות את התפקיד כפי שאני רוצה, ולכן אני מודיע שאיני מתכוון להתמודד שוב על תפקיד יו"ר הנהגת ההורים", כך מסר רווח בהודעה שהפיץ.

השנתיים האחרונות, כפי שכונו יודעים היו מאוד לא שגרתיות גם ברמה המקומית וגם ברמה הארצית, "אלה  היו שנתיים מאוד מאוד מאתגרות. התחלתי בדיוק עם הסלמה ולמדתי הכל, איך עושים ומיד לאחר מכן נכנסנו לקורונה, משהו שאף אחד לא הכיר ואף אחד לא ידע לפני כן. לא רה"מ ולא שרת החינוך, מה זה קורונה ואיך מטמיעים, צעד צעד עשינו את זה ביחד. על מנת על מנת לדאוג לחוסן של התלמידים ולדאוג שההורים יהיו שקטים וזאת מבלי לפגוע ברמת החינוך והפדגוגיה בבתי ספר", אומר רווח.

אברהם רווח, במשרדו במחנה מז"י

27 שנות שירות. רווח, במשרדו במחנה מז"י

רווח מדגיש כי למרות שהוא לא יהיה יו"ר הנהגת ההורים הוא ימשיך להיות חבר, "אני נשאר בהנהגה כיו"ר בתי הספר אסף מימון וצביה, ואעשה זאת כדרכי בקודש עם המון רצון לעשות טוב. הבחירות ליו"ר הנהגת ההורים יערכו בראשית חודש ינואר, זכרו זה תפקיד שכל מטרתו היא לעשות טוב עבור ילדי העיר, ונדרש להקדיש זמן יקר ומסירות טוטלית לתפקיד", הוא אומר.

נכון לעשיו ישנם שני מתמודדים על התפקיד, רועי קינן, יו"ר ועד ההורים בביה"ס מצפה ברנע ודודו לוי, יו"ר ועד ההורים בביה"ס בית יחזקאל. כאמור, הבחירות יתקיימו בחודש ינואר, "אני מאחל למתמודדים בהצלחה רבה בתפקיד המאתגר", מסר רווח.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר