עיריית אשקלון
עיריית אשקלון

עובד בעיריית אשקלון חשוד כי הדליף מידע על חקירה סמויה של המשטרה

אותו עובד חשוד כי הדליף לבעל תחנת דלק פיראטית כי מתנהלת חקירה משטרתית סמויה כנגדו וכך הכין אותו לקראת הפשיטה עליה. העובד נחקר באזהרה בחשד לשיבוש הליכי חקירה

פורסם בתאריך: 17.11.21 16:33

     

לפני מספר ימים דיווחנו על פשיטה משטרתית על תחנת דלק פיראטית באזור התעשייה הצפוני באשקלון. על פי החשד באותו המתחם הוחזקו דלקים ללא רישיון ובאופן שעלול לסכן את הסביבה, וכן בוצע שימוש בדלקים אלו על ידי מכירתם לציבור.

לאחר גיבוש הראיות, פשטו השוטרים על המתחם יחד עם מנהל הדלק והגז, מס הכנסה, מע"מ, כיבוי אש וקצין חילוט דרום. נתפסו במקום מעל 100 אלף ש"ח במזומן, נתפסו המחאות פתוחות על סך כולל של כ-2.6 מיליון ש"ח ונשאבו 1,600 ליטר סולר. בעליו של המתחם נחקר בחשד לניהול עסק ללא רישיון, שיבוש הליכי חקירה וסעיפי רשלנות.

הפשיטה על המתחם

הפשיטה על המתחם

חשוב להבין, כי כאשר המשטרה מתכננת פשיטה על מתחם כזה היא בונה קודם כל תיק כנגדו. כך למשל, שוטרים סמויים מגיעים למקום, מתעדים את המתחם, מצלמים עבירות לכאורה, ואוספים ראיות. כחלק מבניית התיק של המשטרה, ישנו רכז רישוי משטרתי שעובד מול גורם בעירייה על מנת לקבל פרטים על הבעלות ותנאי הרישוי במקום וכל זה כאמור, עוד בשלב הסמוי של החקירה ולפני הפשיטה.

אלא שבמהלך הפשיטה הייתה לשוטרים תחושה כי אותו בעל מתחם היה מוכן לקראתם ואף פינה חלק מהציוד שהיה במקום, דבר שלא עשה הרבה הזה ולפתע עשה אותו לקראת הפשיטה.

הדבר הדליק נורה אדומה אצל השוטרים והחלה חקירה בעניין. במהלך החקירה התברר כי אותו עובד עירייה שרכז הרישוי המשטרתי עבד מולו מכיר את אותו בעל מתחם ועלה החשד כי אותו עובד כי אותו התריע והזהיר את בעל המתחם על החקירה וכך הכין אותו לפשיטה.

אותו עובד עירייה זומן לחקירה במשטרה ונחקר באזהרה בחשד לעבירה של שיבוש הליכי חקירה. במהלך החקירה הוא קשר את עצמו לחשדות נגדו ונאסר עליו לטפל עוד באותו התיק.

המתחם

מעיריית אשקלון נמסר: "עם קבלת העדכון ממשטרת אשקלון, בוצע בירור במשאבי אנוש והעובד זומן לשיחה עם הממונה עליו. לעובד נמסר כי חל עליו איסור לטפל בנושאים הקשורים לתיק האירוע עד לסיום ההליכים".

במשטרה מאשרים את הדברים ונמסר כי "חשוד עובד עירייה נחקר בחשד לשיבוש הליכי חקירה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר