תיעוד המרדף
תיעוד המרדף. צילום: דוברות המשטרה

קיפל את לוחית הרישוי ודהר על המדרכה: צפו במרדף על המדרכות ברחובות אשקלון

צעיר מאשקלון נמלט משוטר שכרז לו לעצור, תוך כדי שהוא נוסע על המדרכה עם קטנוע שלוחית הרישוי שלו מקופלת. לבסוף הוא נעצר והתברר כי גם אין לו רישיון וביטוח. צפו בתיעוד המרדף

פורסם בתאריך: 5.9.21 16:06

     

בפעילות יזומה של יחידת האופנועים ביום חמישי האחרון, בשדרות הציונות בעיר אשקלון, חלף במקום קטנוע ועליו שני רוכבים צעירים. מה שהסב את תשומת ליבו של השוטר רס"ר אנדרי סוטניקוב לקטנוע היה הרעש החריג שפלט האגזוז שלו.

השוטר כרז לקטנוע לעצור לבדיקה, אך רוכב הקטנוע, שלוחית הרישוי שלו הייתה מקופלת ומוסתרת, החל להימלט ממנו. הוא האיץ, עלה על רחוב רוטשילד, כאשר הוא עובר בין רכבים ובהמשך עולה על המדרכה, ונוסע בצורה שהיוותה סכנה ממשית להולכי הרגל, עד שלבסוף נאלץ לעצור משהבין כי לא יוכל להימלט מהשוטר.

בבדיקת הנהג, תושב אשקלון כבן 19, עלה כי החשוד לא הוציא מעולם רישיון נהיגה לקטנוע (ברשותו קיים רישיון לרכב בלבד), והוא נעצר במקום להמשך חקירה ביחידת הבוחנים של מרחב לכיש בגין העבירות החמורות שביצע.

צפו בתיעוד המרדף (צילום: דוברות המשטרה):

בבדיקת הקטנוע ע"י בוחן משטרה, אותרו ליקויים שונים והוא נאסר לשימוש. בנוסף, בעליו של הקטנוע זומן היום לשימוע, שבמהלכו הקטנוע הושבת מנהלתית למשך 30 ימים.

עם סיום החקירה, היום הגישה יחידת תביעות תעבורה של מרחב לכיש, כתב אישום נגד הנהג ובקשה לפסילת רישיון הנהיגה שלו עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו. כתב האישום נגדו כולל עבירות של נהיגה ללא רישיון, אי ציות לשוטר, סיכון חיי אדם, נהיגה ללא ביטוח ועוד.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר