ראש הממשלה, נפתלי בנט. צילום: מגד גוזני
ראש הממשלה, נפתלי בנט. צילום: מגד גוזני

"שיישרפו לך הילדים": בית המשפט שחרר את האשקלוני שאיים לפגוע בראש הממשלה

רם בוחניק, בן 23 מאשקלון כתב שהוא מייחל לכך שראש הממשלה יראה את אשתו נאנסת ושהילדים שלו ישרפו, "אני המוות שלך... אם היה לי אקדח". בתחנת המשטרה הוא כבר התחרט על הדברים ובית המשפט החליט שאפשר לשחרר אותו למעצר בית

פורסם בתאריך: 31.8.21 10:57

     

הלילה נעצר רם בוחניק, תושב אשקלון בן 23 בחשד לעבירת איומים לאחר שפרסם תגובה בפייסבוק בה איים באופן מפורש לפגוע בראש הממשלה, נפתלי בנט.

את הדברים כתב בוחניק בתגובה לפוסט תנחומים שכתב ראש הממשלה על מותו של החייל בראל חדריה שמואלי ז"ל. "יבוא יום אסגור איתך חשבון, בינתיים תסתכל אחורה… כי אני המוות שלך, חכה, חכה, אולי אשב בכלא… יבוא יום ונסגור חשבון… אם היה לי אקדח", כך כתב בוחניק. הוא גם השווה את בנט להיטלר וייחל לכך שראש הממשלה יראה את אשתו נאנסת ושהילדים שלו ישרפו.

הלילה כאמור, נעצר בוחניק והובא לחקירה בתחנת המשטרה בחשד לאיומים. בחקירתו הוא אמר שהוא מצטער והסביר שהדברים נכתבו בלהט הרגע בשל מותו של החייל.

הוא הובא היום להארכת מעצר בבית המשפט שם דרשה המשטרה להאריך את מעצרו ב-4 ימים.

נציג המשטרה בדיון עו"ד ערן צמיר אמר שם כי יש להאריך את המעצר בשל הדברים החמורים שנכתבו וזה שהם נכתבו "בלהט הרגע" לא מקל בחומרתם, "כל המדינה הזדעקה לנוכח מותו של הלוחם, אבל לא כל המדינה רשמה פוסטים באופן הזה מהחמורים גם לעניין האיומים", אמר.

סנגורו עו"ד ראוף נג'אר, אמר בדיון כי בוחניק חזר בו מהדברים שנכתבו והוא מצטער עליהם, ואמר שאין סיבה להאריך מעצר למי שרק איים ואין לו יכולת לבצע, "עבירת האיומים לא ניתנת לשימוש, מדובר בבחור ללא עבר, שמעולם לא החזיק כלי נשק… על מה ולמה לבקש מעצר בנסיבות כאלה של בחור צעיר שמביע צער… הוא לא איים על ראש הממשלה פנים מול פנים, הוא אינו יודע איפה הוא גר".

השופט אבישי זבולון כתב בהחלטתו כי אפשר להסתפק בכך שהוריו יפקחו עליו ושחרר אותו למעצר בית למשך 4 ימים, כאשר נאסר עליו לעשות שימוש בטלפון, מחשב או כל אמצעי אלקטרוני אחר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר