רה"מ נפתלי בנט. צילום: אמיל סלמן
רה"מ נפתלי בנט. צילום: אמיל סלמן

"אם היה לי אקדח": תושב אשקלון איים לפגוע בראש הממשלה ונעצר

בתגובה לפוסט שכתב רה"מ, כתב תושב אשקלון כי הוא היה רוצה לפגוע בו וכי הוא המוות שלו. הוא נעצר הלילה לחקירה

פורסם בתאריך: 31.8.21 09:53

עדכון אחרון: 31.8.21 12:41

     

אתמול הלך לעולמו החייל בראל חדריה שמואלי ז"ל, לאחר מותו העלה ראש הממשלה נפתלי בנט פוסט ברשתות החברתיות וכתב: "קיבלתי בצער עמוק את הבשורה המרה על מותו של לוחם מג"ב, בראל חדריה שמואלי, שנפל בהגנה על ביטחון ישראל. הלב נקרע אל מול פניו השמחות ועיניו הטובות של בראל ז"ל. אין מילים מספקות כדי לנחם את המשפחה באבלה הכבד. בראל היה לוחם בחייו ולוחם במותו. הוא נאבק על חייו עד הרגע האחרון, כאשר עם ישראל נשא תפילות עבורו. אני מבקש לשלוח חיבוק גדול למשפחה שאיבדה את היקר לה מכל. תהא נשמתו של בראל צרורה בצרור החיים".

הפוסט זכה למעלה מ-26 אלף תגובות חלקן היו זועמות ואף מבקרות, חלקן תקפו אישית את ראש המשלה, אבל הייתה גם תגובה שחצתה את הקווים האדומים.

אחד המגיבים כתב שם כי אם הוא היה יכול הוא היה פוגע בראש הממשלה, הוא כתב שם שיום אחד זה יקרה והוא יבוא אליו מאחורה וכתב שהוא המוות של ראש הממשלה ואם רק היה לו אקדח הוא היה שורף עליו מחסנית וכן דברים דומים.

הפוסט הזה הביא מיד לחקירה שהעלתה כי מי שכתב אותו הוא תושב אשקלון בן 23. חוקרי המשטרה איתרו הלילה את החשוד בביתו, והוא הובא לחקירה בחשד לעבירות איומים, והיום הוא יובא בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרו.



הפוסט שכתב רה"מ:


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר