אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage
אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

תושב אשקלון נעצר בחשד למעורבות באונס קבוצתי של קטינה במלון באשדוד

משטרת ישראל עצרה שני חשודים נוספים, בהם תושב אשקלון, בחשד למעורבות באונס קבוצתי של קטינה בשנת 2015, שהתרחש על פי החשד במלון בעיר אשדוד. היום הם יובאו להארכת מעצרם

פורסם בתאריך: 25.8.21 11:25

     

מסתעפת פרשת החשד לאונס לקטינה במלון באשדוד, כאשר המשטרה עצרה אמש שני חשודים נוספים, אחד תושב אשקלון בן 33 והשני תושב אשדוד בן 29.

חקירת האירוע נפתחה לפני חמישה חודשים, כאשר אל תחנת המשטרה הגיעה צעירה בת 20 שגוללה באוזני החוקרים מקרה אונס שאירע בשנת 2015.

מתלונתה של הצעירה עולה, כי עת שהייתה נערה כבת 14, השתמשה בשירותו של נהג מונית באחת הערים בדרום הארץ לכיוון העיר אשדוד, שבמהלך הנסיעה על פי החשד סיפק לה נהג המונית סמים מסוכנים, ולאחר מכן לקח אותה למלון בעיר אשדוד, שם על פי החשד ניצל את מצבה וביצע בה עבירות מין חמורות.

מונית. צילום: דן קינן

מונית. צילום: דן קינן

עוד עלה החשד, כי החשוד המרכזי הזמין לאותו החדר את חבריו, שגם הם על פי החשד ביצעו בקטינה את זממם.

עם מעבר החקירה לשלב הגלוי, עצרו השבוע חוקרי המשטרה את החשוד המרכזי, נהג המונית, ברוך יצחק ארונוב, בן 36, בחשד לעבירות הדחת קטין לסמים, בעילה שלא בהסכמה ועבירות חמורות נוספות. ארונוב הובא אתמול להארכת מעצר בבית המשפט ומעצרו הוארך בשישה ימים.

במקביל נמשכה חקירת המשטרה בעניין וכך איתרו החוקרים את זהותם של שני מעורבים נוספים לכאורה. מהחקירה עלה כי שני חשודים נוספים, בהם תושב אשקלון, הגיעו אף הם באותו לילה למלון וביצעו בקטינה את זממם. הם כאמור, נעצרו אמש לחקירה בחשד לעבירות המיוחסות להם, והיום הם יובאו בפני בית המשפט בבקשה להאריך את מעצרם.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר