בדיקה סרולוגית. צילום: תומר אפלבאום
בדיקה סרולוגית. צילום: תומר אפלבאום

אשקלון: בוטלו מתחמי הבדיקות הסרלוגיות; הלילה יתקיים מרתונים חיסונים

לאור שיעור התלמידים החיוביים הנמוך באשקלון הוחלט על ביטול המשך הבדיקות בעיר. הלילה יתקיים מרתון חיסונים שיימשך עד חצות הלילה, גם לחיסון ראשון וגם לחיסון שלישי

פורסם בתאריך: 24.8.21 19:57

     

החל ממחר ייסגרו מתחמי הבדיקות הסרולוגיות באשקלון ולא יתקיימו עוד בדיקות בעיר, זאת לאחר שנמצא כי ישנו שיעור קטן של תלמידים שהתגלה כחיובי בעיר.

ביומיים הראשונים של הבדיקות הסרולוגיות באשקלון נמצאו רק 6.5% של תלמידים חיוביים מתוך 3,771 נבדקים ואילו היום היו 8.5% חיוביים מתוך 1,664 נבדקים. אלא שבמשרד החינוך הודיעו כי יפעילו מתחמים רק בערים עם אחוז גבוה יותר.

"יחד עם פיקוד העורף והשלטון המקומי נצמצם ונמקד הבדיקות הסרולוגיות ליישובים בהם היה יותר מ-10% תחלואה", מסר מנכ"ל משרד החינוך, יגאל סלוביק, "אנחנו מברכים את ציבור ההורים בישראל שנענה לקריאה שלנו לבוא ולבצע את הבדיקות לילדים. כל ילד שקיבל תו ירוק בזכות הבדיקות הסרולוגיות, הוא עולם ומלואו. הבדיקות הסרולוגיות, הן חשובות ובעלות תרומה גדולה לחיי השגרה של ילדינו. עם זאת, אנחנו דואגים לערוך הערכות מצב שוטפות, ורואים שיש צורך בהתאמת הבדיקות לצרכים העולים מהשטח. אנחנו נדאג שבערים בהן היה יותר מ- 10% תחלואה נערוך בדיקות".

שוב מתקיים באשקלון לילה של חיסונים, לבני 12 ומעלה וכן חיסון שלישי לבני 30 ומעלה. זה יתקיים בין השעות 20:00-24:00 באשכול פיס בעיר (רחוב בן צבי 2).

החיסונים לכל חברי קופות החולים בהרשמה מראש > https://bit.ly/2WecmeI

חיסון לקורונה

חיסון לקורונה

כשעה אחרי אישור מנת החיסון השלישית לבני 30+, גדשו את מתחם החיסונים של כללית בהיכל הספורט באשקלון, עשרות צעירים שהגיעו להתחסן נגד קורונה. כך זה נראה שם היום:

מתחם החיסונים בהיכל הספורט. צילום: שוש בוזחיש, כללית בדרום

מתחם החיסונים בהיכל הספורט. צילום: שוש בוזחיש, כללית בדרום

עיריית אשקלון וראש העיר קוראים לתושבים להגיע ולהתחסן על מנת להרחיב את מעגל המתחסנים העירוני ולהקפיד על הנחיות משרד הבריאות, הכוללות עטיית מסכת פה ואף באופן תקין, שמירה על תקופת הבידוד במלואה במידה ונדרשתם לכך ושמירה על הנחיות הבידוד לשבים מחו"ל.

בדיקות קורונה (PCR) למטרה רפואית או יציאה מבידוד: יתקיימו באולם הספורט במקיף ב' בימים רביעי 25.08 ושישי 27.08 בין השעות 08:00-16:00. ללא צורך בהפניה או בהרשמה מראש.

בדיקות מהירות (אנטיגן) לצורך הצגת תו ירוק: יתקיימו באשכול פיס מחר ומחרתיים, 25-26.08, בין השעות 10:00-21:00. הבדיקות בהרשמה מראש במוקד מד"א 3101*. לבני 3-12 הבדיקות ללא תשלום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר