ליז כהן
ליז כהן

אחרי 15 שנים: מנהלת מחלקת הגנים, ליז כהן, פורשת מעיריית אשקלון

למעלה מ-27 שנים עבדה ליז כהן בעיריית אשקלון, מתוכן 15 שנים כמנהלת מחלקת גני הילדים. כעת היא הודיעה על פרישה מהתפקיד. "קצרה היריעה מלהכיל ולסכם את כל שנות פעילותי ושירותי בעירייה", כתבה כהן במכתב לעובדות המחלקה

פורסם בתאריך: 24.8.21 14:50

     

ליז כהן, האישה שכל כך מזוהה עם מערך גני הילדים בעיר אשקלון, הודיעה על סיום תפקידה בעיריית אשקלון.

ההודעה על כך אמנם נמסרה רגע לפני פתיחת שנת הלימודים, אך כהן תסיים את תפקידה בחודש אוקטובר. היא עבדה בעירייה 27 שנים, מתוכם כ-15 שנה בניהול מחלקת הגנים.

כהן, צפויה להקים בעיר מרכז הדרכה להורים, שיכלול טיפולים שונים כמו CBT, קלינאית תקשורת, טיפול בחרדות אצל ילדים ועוד.

עיריית אשקלון

במכתב שכתבה כהן עם סיום תפקידה בעירייה ונשלח לגננות, לסייעות וכן לעובדי הרשות היא כתבה כי מדובר עבודה בסיום "תקופה מרתקת, עתירה בעשייה משמעותית , למידה, חוויות, הזדמנויות ואתגרים. עיריית אשקלון עבורי ביתי השני, בו צמחתי, השכלתי, נולדו ילדיי וכל משפחתי נשמה, יחד איתי, את העשייה למען תינוקות של בית רבן. כבר עתה, ניצבת לקראת הפרק השני בחיי, קריירה שנייה, לעשות לי, לבני ביתי ולמען כל אחד ואחת בעיר/בארץ".

כהן ציינה גם במכתבה, כי כמי שאמונה על גני הילדים בעיר, "ראיתי בעבודתי, בדומה לחקלאי, כמי שהתנסתה בחרישה, הפיכת האדמה, זריעה והשקיה מחדש, לצד רוחות, שזימן לעיתים מזג האוויר – ולעולם לא חדלתי לראות לנגד עיניי את טובת הילדים, את איכות הצוותים המחנכים, את צרכיהם האמיתיים של ההורים ולהמשיך להיות לויאלית לעצמי ולארגון, תוך כדי שמירה על עקרונות וערכים שקיבלתי עוד מינקותי".

ליז כהן

ליז כהן

עוד הוסיפה כהן וכתבה כי היא "גאה להשאיר תשתיות מעובדות בחינוך הקדם יסודי, פדגוגיה חדשנית, בראי הגן העתידי (מודלים של גנים טכנולוגים, דיאלוגים, תנועתיים, למידה במרחבי חיים) לצד תכניות התערבות ייחודיות, חוסן, תכניות לצמצום פערים, מצוינות, יוזמות, רצפים מגן לבית הספר, מרכז מדע וחקר לגיל הרך, מעג"ן, 'חיבוקי', כשרובן, ככולן, עבורי הם בגדר ה-'בייבי' מלידתן ועד לשיאן היום עם קבלת פרס החינוך  (לראשונה בתולדות העיר) כמותאמות לחינוך למאה ה-21 מתוך תפיסה הוליסטית, מבוססת ערכים ומקדמת תרבות שיח ואוריינות. קצרה היריעה מלהכיל ולסכם את כל שנות פעילותי ושירותי בעירייה לצד ההערכה והודיה שלי לכל אחת ואחד מכם".

את מכתבה היא סיימה בתודה לבורא עולם, למשפחתה, לראש העירייה, לראש מינהל החינוך ולעובדי המינהל ובהם המפקחות, הגננות, הסייעות. "בנימה אישית: מידד וחגית – אתם העוגן של המחלקה, אין עליכם, זכיתי בכם, הצלחה רבה בהמשך עשייתכם הברוכה. שלכם, ליז", חתמה כהן את המכתב.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר