אסיר משוחח בטלפון. צילום אילוסטרציה: דוברות שב"ס
אסיר משוחח בטלפון. צילום אילוסטרציה: דוברות שב"ס

באמצעות עבריין מאשקלון: גם מהכלא ניסה "צייד הפדופילים" אלעד בן נון לסחוט גברים

עידן סולומון, עבריין מאשקלון הורשע לאחרונה בבית המשפט ונגזרו עליו חודשי מאסר בפועל, זאת לאחר שהיה מעורב בניסיונות לסחוט גברים שהגיעו לפגוש נערים. הוא עשה זאת בשליחותו של אלעד בן נון, המגדיר עצמו "צייד פדופילים" שהעביר אליו את פרטי הגברים

פורסם בתאריך: 2.8.21 11:21

     

לפני מספר שבועות גזר בית המשפט 4 חודשי מאסר בפועל על עידן סולומון, עבריין מאשקלון, בכך שהתקשר, בשליחותו של אלעד בן נון, לגברים שהגיעו להיפגש עם קטינים ודרש מהם כסף. סולומון שכבר מרצה מאסר על עבירות סמים, ירצה את העונש בחופף למאסר הנוכחי.

תחילת המקרה הזה הוא בחודש יולי 2019, אז עידן סולומון נעצר לאחר שבחיפוש משטרתי בחדרו במלון "נסיכת הים" באילת נמצאו סמים. בתא בבית המעצר "הדרים" הוא פוגש את אלעד בן נון, המגדיר את עצמו "צייד פדופילים".

בן נון, עצור עד תום ההליכים זאת לאחר שהוגש נגדו כתב אישום ולפיו הוא נהג להציג עצמו באתרי צ'אטים בתור זכר או נקבה בגיר, וליצור קשרים עם גברים שונים.

אלעד בן נון

אלעד בן נון

ההתכתבות נשאה אופי מיני, כאשר בן נון, אשר כאמור הציג עצמו כצעיר או צעירה, מסר כי הוא מעוניין לקיים יחסי מין עם הגבר, לעיתים בתשלום והם קבעו מקום מפגש לצורך קיום יחסי המין.

במהלך ההתכתבות, בשלבים משתנים, לעיתים כאשר הגבר כבר במקום המפגש, מסר בן נון פרטים שונים על עצמו, שלמעשה הוא בן או בת 15/15.5. כאשר הגיע הגבר למקום המפגש, כתב לו בן נון כי הוא מתעכב מסיבות שונות, לדוגמה: צריכה לסיים להתקלח או זורק את האשפה וכדומה.

בזמן שהגבר מחכה לצעיר או הצעירה שיגיעו, הגיח מולו בן נון והציג עצמו בתור "איציק", אשר עובד במשרד העוסק באיתור פדופילים. בן נון היה אומר לו כי הוא נתפס וכי כל ההתכתבויות עמו מתועדות, כולל הגעתו למקום כדי לקיים יחסי מין. הוא אף מסר כי כל המידע הזה יפורסם ברשתות החברתיות ויועבר למשטרה.

במקביל, בן נון עשה את עצמו כאילו הוא מדבר במכשיר הטלפון הנייד עם המשרד לאיתור פדופילים, ביקש מהם להתעכב עם הפרסום ועם הזמנת המשטרה כדי כביכול לשכנע אותם לתת מוצא לגבר מההסתבכות שלו. בשלב הזה, הוא היה מציע לגבר כי המקרה לא יפורסם ולא יועבר למשטרה בתנאי שהגבר יתחייב שלא ליצור עוד קשר מיני עם קטינים וכן לתרום עשרות אלפי ש"ח בדרך כלל עבור מחלקה אונקולוגית באחד מבתי החולים.

בן נון היה דוחק בגבר להעביר לו את התרומה, במזומן או העברה מידית באפליקציה, או אולטימטום. התרומה נמסרה לבן נון או לחשבון בנק שבן נון מסר לו. בדרך זו הוא גרף מאות אלפי שקלים עד שנעצר.

המשטרה חקרה חלק מהמעורבים בפרשה, כפי שחשף העיתונאי מאור צור, בחשד לעבירות מין אלא שלבסוף הוחלט שלא להגיש נגדם כתבי אישום וכן להטיל חיסיון על שמם ובתמורה הם יעידו בבית המשפט נגד בן נון. לדברי צור מדובר בכ-30 מעורבים בהם דמויות ידועות מתחום הרפואה, העסקים ועוד שהעידו בבית המשפט כנגד בן נון.

במסגרת ההיכרות בין סולומון לבן נון בתא המעצר ב"הדרים", בסוף חודש אוגוסט 2019 הציע בן נון לסולומון להתקשר לאותם גברים שהתלוננו נגדו ולסחוט אותם, כך על פי כתב האישום שהוגש נגד סולומון. הוא הציע כי בן נון יאיים עליהם כי אם לא יעבירו לו כסף – יופצו פרטיהם וההתקשרות שלהם עם בן נון. עוד הם סיכמו כי הם יתחלקו שווה בשווה בכספים שיתקבלו.

בית מעצר הדרים. צילום: אתר שב"ס

כאן הם הכירו. בית מעצר הדרים. צילום: אתר שב"ס

בן נון העביר לסולומון שמות, מספרי טלפון ופרטים של 20 גברים. סולומון ניסה ליצור קשר עם הגברים מהרשימה, אך רק עם שלושה מהם, ל"ע, אב"ח ונ"א, הוא הצליח לשוחח ודרש מהם כספים, אחרת הוא יפיץ את ההתכתבויות שלהם ואת פרטיהם. הם סירבו לשלם וניתקו את השיחה.

כנגד סולומון, הוגש כאמור כתב אישום במהלך חודש ינואר השנה ובמהלך חודש יוני האחרון, הורשע סולומון במסגרת הסדר טיעון ונגזרו עליו 4 חודשי מאסר בפועל, שירוצו בחופף לתקופת מאסרו הנוכחי, ומאסר על תנאי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר