התמונה שצורפה לפוסט
התמונה שצורפה לפוסט

נעצרה חיילת שבדתה סיפור על טבח של גורי כלבים ליד אשקלון כדי להשתחרר מצה"ל

סיפור מזעזע על טבח בגורי כלבים במושב ליד אשקלון הופץ בקבוצות של אוהבי בעלי חיים ועורר זעזוע רב. המשטרה החלה לחקור את האירוע ואז התברר כי חיילת בשירות סדיר המציאה את הסיפור כדי שישחררו אותה מהשירות על רקע של פוסט טראומה. החיילת נעצרה

פורסם בתאריך: 8.7.21 14:13

     

סיפור שהופץ בקרב קבוצות של בעלי חיים, עורר סערה וזעזוע רב. "בבוקר היינו אמורים להגיע לחוות הרבעה לחלץ גורים ממרביע שנקלע לקשיים כלכליים והתחנן לעזרה. השותף של אותו האיש, לא היה מוכן למסור את הרכוש היקר שלו סתם כך מה שהוביל לוויכוח קשה ומר. וכך מול עינינו הנדהמות, שלף השותף אקדח, עבר גור גור וירה לכל אחד מהם בראש", כך נפתח הפוסט המזעזע.

"לא. באמת שאי אפשר לתאר את הסיוט שעברנו", ממשיך הפוסט, "זה הדבר הנורא ביותר שעברנו אי פעם. חוסר האונים מול אדם שמנפנף באקדחו. פחד מוות אמיתי. המתנדבים ירדו על ברכיהם בוכים בהיסטריה שלא יפגע בגורים, שנעשה כל דבר, אבל הפסיכופט צחק עליהם. אי אפשר להתאושש מדבר כזה. התמונות תהיינה חרוטות בראשנו לכל חיינו".

עוד היא סיפרה בפוסט כי "כמה גורים לא מתו מיד ונותרו גוססים במקום, בכאב נורא נאלצנו לקחת אותם לווטרינר שירדים אותם כדי שלא יסבלו כי כבר לא היה ניתן לעשות כלום כדי להציל. כל זה לא היה קורה אם משרד החקלאות וגם המשטרה היו עושים את עבודתם. יהי זכרם של הגורים, התינוקות שלא פגעו בדבר, ברוך".

הפוסט המדובר

לפוסט צורפה תמונה מזעזעת של גור כלבים מת והוא גרר מאות תגובות, ושיתופים. התגובות היו מזועזעות "לא מאמינה. קוראת את הפוסט וכולי צמרמורות. אני ממש מצטערת על כל מה שעברתם!! החולה בראש הזה צריך לשבת בכלא לכל חייו!!!! בבקשה תגידו לי שהנושא הועבר לטיפול המשטרה", נכתב באחת התגובות.

רובם ככולם קראו להם לדווח למשטרה על כך שתפתח בחקירה ותעצור את הרוצח שטבח בגורי הכלבים המסכנים.

ואכן התקבלה תלונה במשטרה אודות האירוע המזעזע ומשטרת אשקלון פתחה בחקירה אינטנסיבית, תוך השקעת אמצעים רבים לאיתור המעורבים לרבות הקרבנות שנחשפו למחזה הקשה.

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

תחנת משטרת אשקלון. צילום: אלירם משה

היחידה החוקרת איתרה את אחת הקורבנות, חיילת בת 20, תושבת המרכז, אשר סיפרה כי הגיעה לאחד מהיישובים הסמוכים לאשקלון ביחד עם מפקדה על מנת לקחת גורים חולים, שבעל הכלבים מסרב להעבירם ללא תמורה כספית, אחמד, הוציא לדבריה נשק וירה בהם למוות וכתוצאה מכך נגרמה לה טראומה של ממש.

עם התפתחות בחקירה עלה כי היא מדובר בסיפור בדוי על רקע מניעים אישיים של החיילת שחשבה כי פוסט טראומה בעקבות הסיפור הזה יביא לשחרורה משירות צבאי. בסיום החקירה יועברו החומרים למצ"ח להמשך טיפול.

"משטרת ישראל תשקיע את כל המשאבים להילחם בתופעת ההתעללות בבעלי חיים ולמצות עם החשודים את הדין. עם זאת תפעל להעמיד לדין כל גורם אשר ינסה לפגוע בעבודת המשטרה במסירת הודעות שקריות", נמסר מהמשטרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר