חתן וכלה. צילום אילוסטרציה: אילן אסייג
חתן וכלה. צילום אילוסטרציה: אילן אסייג

באמצע שבת חתן באשקלון: החתן איים להרוג את הכלה 3 ימים אחרי החתונה

החתן הטרי איים להרוג את האישה שאותה נשא לפני שלושה ימים רק בגלל ויכוח על כתם בחולצה שלו. בחקירתו הסביר שהוא רוצה לחנך את אשתו כי היא לא מעריכה כלום. למרות עברו הפלילי החליטה השופטת לשחרר אותו ממעצר רק כי לאשתו לא נגרם נזק פיזי

פורסם בתאריך: 22.6.21 22:21

     

ביום שבת האחרונה, הוזעקו שוטרים לבית מלון "גולדן טאוור" (המלך שאול לשעבר) שבאשקלון, זאת בעקבות דיווח על גבר המאיים לפגוע באשתו. השוטרים שהוזעקו למקום נדהמו לגלות כי מדובר בשבת חתן וכי הגבר שאיים להרוג את אשתו הוא החתן בעצמו, וזאת שלושה ימים לאחר חתונתם.

מחקירת המשטרה עלה כי בעקבות ויכוח על כתם בחולצה של החתן, שהתגלה רגע לפני שהיה צריך לעלות לתורה, התפתח ויכוח בין בני הזוג בחדרם שבמלון. במהלך הוויכוח איים החתן לפגוע באשתו הטרייה ואמר לה "אני אראה לך, נגמר לך הבית מלון", ואז היכה בידו במגירה שהייתה בחדר ושבר אותה. הוא אף הוסיף ואיים עליה ואמר "אני אהרוג אותה, אני לא רוצה אותה, באתי לפה סתם".

הוא יצא מהחדר בעצבים כשידו מדממת מהמגירה ששבר, ובמקום החלה המולה כשאורחי המלון התאספו שם. הבעל הזועם צעק עליהם "אל תתערבו". אחד מאורחי המלון שבדיוק עבר במקום ושמע את האיומים וראה את ההמולה ניסה למנוע ממנו מלחזור לחדר והזעיק למקום את השוטרים.

מלון גולדן טאוור. מתוך גוגל סטריטוויו

מלון גולדן טאוור. מתוך גוגל סטריטוויו

במשטרה אמרו כי בהקלטות השיחה שבהם האורח מדווח לשוטרים על האירוע, נשמעו קולות "הצילו". אלא שבינתיים  בחסות ההמולה הבעל הצליח להימלט מהמקום. כאשר הוא חזר למלון השוטרים הגיעו מיד וביקשו ממנו להזדהות והוא אמר להם "אני יעקב אלפרון".

החתן, בן 29, נעצר לחקירה בתחנת המשטרה באשקלון ושם הוא נשאל לפשר האיומים וענה כי הוא רוצה לחנך את אשתו כי היא לא מעריכה כלום. מעצרו הוארך וכתב אישום הוגש נגדו בעבירות של איומים והיזק לרכוש במזיד.

ביצוע מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

ביצוע מעצר חשוד. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

יחד עם כתב האישום הוגשה בקשה לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. בבקשה נכתב כי האיש מהווה סיכון לרעייתו וזאת לאור העובדה כי "עבירה זו נעברה כשלושה ימים לאחר נישואיהם במסגרת 'שבת החתן' שלהם, החשוד מבצע את אחד האיומים המיוחסים לו בפרהסיה לעיני אורח בית המלון", נכתב.

עוד נכתב כי הבעל נושא בעבר פלילי וכי רק בחודש נובמבר האחרון הוא הורשע בעבירות איומים, התנהגות פרועה במקום ציבורי, תקיפת שוטר בעת מילוי תפקידו, הפרעת שוטר במילוי תפקידו ויש לו אף הרשעות רבות בעבירות סמים, בגינם ריצה עונשי מאסר.



במהלך הדיון בהחלטה אם לקבל את בקשת המשטרה למעצר עד תום ההליכים התברר כי האישה הטרייה חזרה בה מתלונתה, "אין שום פחד אני אשתו, אפשר להשאיר אותו בחלופה קרובה. יש לו עסק, הוא יכול לבוא לבית שלי הכל בסדר אין לי פחד ממנו אנחנו כבר 6 שנים ביחד. הוא יכול לחזור לאותו הבית הוא עצמאי ואני עוזרת לו", אמרה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הסנגורית של הבעל דרשה לשחרר את הבעל ממעצר, "אשתו פה באולם היא לא מרגישה מאוימת, אתמול זימנו אותה לחקירה היא סיפרה כל מה שהיא יודעת ויכוח רגיל בין בני זוג, ויכוח בין בני זוג שחוגגים את שבת החתן שלהם. זוג שזה עתה נישאו ,מתחילים את חייהם ויכוח קטן מאוד שהחל בגלל חולצה מכופתרת שהתלכלכה הוא היה דקה לפני עליה לתורה שם הוא נעצר, אורח במלון חשב שוויכוח עלול להסלים וזה בסדר", אמרה והוסיפה בהמשך "אני באמת חושבת כי המקרה יצא מכלל פרופורציה ולא היינו צריכים להגיע לכתב אישום".

השופטת מיטל חלפון נזריאן, דחתה את בקשת המשטרה והורתה לשחרר את הבעל לבית קרובת משפחתו בעיר אחרת, מהסיבה "שלא נגרם למתלוננת כל נזק ממשי או כל פגיעה פיזית", כתבה השופטת.



תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר