שוטרי יחידת שחר 101 עם טליה. צילום: דוברות המשטרה

צפו: שוטרי מג"ב מבקרים ילדה מאשקלון שסובלת מחרם

סיפורה של הילדה טליה מאשקלון, שסובלת מחרם בבית הספר, ריגש רבים ברחבי הארץ. סגן ירדן פוגל ממג"ב עשה מעשה והגיע עם פקודיו לחזק אותה. צפו בתיעוד המרגש

פורסם בתאריך: 1.2.21 10:44

     

לפני כשבוע פורסם בתוכנית "הצינור", סיפורה של טליה, ילדה בת 9 שעברה חרם קשה מאוד בבית ספרה באשקלון. "לא אוהבים אותי", סיפרה טליה בעצב בתוכנית, "אומרים לי 'תמותי', 'תתאבדי', אומרים לי שאני עיוורת בגלל המשקפיים".

טליה. צילום מסך מתוך "הצינור"

היא סיפרה עוד כי בהפסקות היא הייתה יושבת לבדה, כששאר הילדים צוחקים עליה ואף אחד לא משחק איתה.

פקד ירדן פוגל, סגן מפקד יחידת שחר 101 תל אביב של משמר הגבול, ראה את הסרטון ומיד יצר קשר עם האמא של הילדה. ירדן יחד עם צוות שוטרי היחידה הגיעו אל הילדה בביתה באשקלון.

צפו בביקור המרגש:

אמה של הילדה הוציאה אותה אל מחוץ לבניין על מנת להפגיש בינה לבין השוטרים. השוטרים דיברו עם הילדה, חיזקו אותה מאוד ואמרו לה כמה שהם מעריכים אותה ושהיא גיבורה בשבילם.

"את לוחמת בלב ובנשמה", אמר לה פוגל, "אל תתני לאף אחד להוריד לך את החיוך, את ילדה סופר מקסימה".

השוטרים נתנו לילדה שי צנוע וכמה פריטים של לוחמי מג"ב ביניהם כומתה, כובע וסיכת לוחם, על מנת שהילדה תזכור שהשוטרים איתה, עוטפים אותה ומחזקים אותה. כל הביקור בוצע על פי הגבלות והנחיות הקורונה.

לוחמות מג"ב עם טליה. צילום: דוברות המשטרה

פוגל הבטיח לה כי אחרי שייגמר הסגר, הם יבואו לקחת אותה ליום כיף וטליה הנרגשת הודתה להם בביישנות.

האם שהתרגשה מאוד מהמפגש שלחה הודעת תודה: "תודה רבה רבה לכם ריגשתם מאוד אותנו, טליה לא ידעה שזה אתם שמגיעים. אמרתי לה שיש מישהו שרוצה להעניק לה משהו. היא גם הייתה מופתעת ומרוגשת! כשעלינו לבית היא מיד עלתה והצטלמה עם הכובע והכומתה, יישר כוח לעבודת הקודש, אתה מדהים והלוחמים שלך כמוך מדהימים. יש לי חולשה ללוחמים כאמא לחיילת משוחררת, חייל בסדיר ומלשבי"ת. מעריכה ומוקירה תודה על השמחה והחוויה המדהימה שטליה זכתה בזכותכם, תמסור לכולם שאנחנו אוהבות אתכם".

בנוסף, היחידה החליטה לאמץ את "סיירת החרם" של תוכנית הצינור, ושוטרי היחידה ילוו אותה לאורך השנה הקרובה, כך שכל ילד שיעבור חרם, שוטרי היחידה יגיעו לבית ספרו ויעבירו שיעור חינוכי על הנושא ובצורה הזו ינסו למנוע את האירוע הבא.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"אנו רואים במשימה זו משימה חשובה מאין כמוהה", אמר פוגל, "מדובר בהצלת חיים של ילדים שעוברים חרם שלבסוף יכול להוביל לאירועים טרגיים שאיננו רוצים לראות, ואם יש לנו את היכולת להשפיע על מנת למגר את התופעה אנחנו נעשה זאת".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר