עובדי העירייה מנסים לאתר את הטבעת. צילום: עיריית אשקלון
עובדי העירייה מנסים לאתר את הטבעת. צילום: עיריית אשקלון

בפעם השנייה השבוע: עובדי עירייה החזירו טבעת שנמצאה בפח

שוב תושבת העיר משליכה טבעת לפח המוטמן ושוב עובדי העירייה נחלצים לעזרתה וכל זאת בפעם השנייה בתוך שבוע אחד

פורסם בתאריך: 14.1.21 09:58

     

בתחילת השבוע התקבלה במוקד העירוני פנייה מסוג הפניות שהם כבר התרגלו לקבל. תושבת העיר, המתגוררת בשכונת ברנע סיפרה כי בטעות השליכה לפח המוטמן טבעת יהלום, האי ביקשה עזרה בהשבת הטבעת היקרה.

בהתאם לכך, מנהל אזור ברנע במחלקת התברואה, אלעד רוקח, יצר קשר עם התושבת וקבע להיפגש עמה על יד הפח המוטמן בו היא השליכה את הטבעות.

כשהגיעו למקום, הוזמן מנוף מיוחד שהוציא את כל שקיות האשפה שהיו בתוך הפח ובמשך כארבעים דקות ערכו חיפוש בין השקיות השונות עד שנמצאה הטבעת שהייתה החשובה ביותר לבעליה.

הטבעת חזרה לבעליה. צילום: עיריית אשקלון

הטבעת חזרה לבעליה. צילום: עיריית אשקלון

לאחר מכן, האשפה נאספה בחזרה לתוך הפח והטבעת הוחזרה לבעלת הטבעת שהודתה לעובדים, "אני מודה מקרב הלב לצוות המסור שעזר לי להשיב את הטבעת אליי", אמרה, "אלעד והצוות שלו עבדו באמת מהלב ועל אף שנמצאה רק טבעת אחת מבין השלושה היא הייתה היקרה לליבי ביותר ואני מודה להם על העבודה הקשה שהשקיעו".

"סטנדרט השירות הגבוה שלנו כולל גם מענה לפניות מסוג זה", מסר ראש העירייה, תומר גלאם, "תושבי אשקלון יכולים להיות בטוחים שעובדי העירייה עומדים לשירותם בכל נושא ובכל זמן".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




זהו מקרה שני בתוך שבוע במסגרתו פעלה העירייה להשבת טבעת יקרת ערך עבור תושבת שפנתה למוקד העירוני. גם במקרה הקודם חיטטו עובדי העירייה באשפה והשיבו לתושבת העיר את הטבעת שהושלכה בטעות לפח.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר