עצור. צילום: דוברות המשטרה
עצור. צילום: דוברות המשטרה

בגלל לייק בפייסבוק: רעולי פנים תקפו בעל עסק מאשקלון באגרופים וכסאות

בן 21 מאשקלון מואשם כי יחד עם אדם נוסף תקפו קשות והיכו בעל עסק מאשקלון, רק בגלל שעשה לייק לפוסט שלא מצא חן בעיניהם. האיש נזקק לטיפול רפואי

פורסם בתאריך: 5.1.21 12:38

     

בעל עסק מאשקלון, לא תיאר לעצמו כי פעולה פשוטה שכולנו עושים מדי יום, כמו לייק בפייסבוק, תביא לתקיפתו ולפציעתו. זה קרה לפני מספר ימים, כאשר בשעת ערב מוקדמת, הוא ישב בבית העסק שלו שבאחד ממתחמי הקניות שבשכונת ברנע.

למקום הגיעו שניים, אחד מהם תושב אשקלון בן 21 והשני הוא אדם שזהותו אינה ידועה ועד כה לא נתפס. פניהם היו רעולות ועל ראשם קפוצ'ון שהסתיר את זהותם, האשקלוני התקרב לבעל העסק ושאל אותו: "למה אתה עושה לייק לדברים שאתה לא צריך לעשות?". בעל העסק לא ידע על מה הוא מדבר וביקש שיסביר לו. האשקלוני פתח את הטלפון הסלולרי שלו והציג לו את הפרסום שעורר את חמתו ושאל שוב: "למה אתה עושה על זה לייק?".

משטרה זירה. צילום: משטרת ישראל

אילוסטרציה: משטרת ישראל

על פי כתב האישום הוגש נגדו, הוא לא המתין לתשובה והחטיף לו מיד סטירה, ואז הרים כיסא והחל להכות אותו עם הכיסא. בעל העסק ניסה להסתתר מאחורי הדלפק ולהימלט בתוך העסק שלו, אך האשקלוני לא ויתר והמשיך להכות אותו בכיסא בזמן שהוא ממשיך לרדוף אחריו. הוא לא הסתפק בזה והמשיך להכות בו באגרופים בפניו ופלג גופו העליון.

התקיפה עלתה מדרגה כאשר האדם הנוסף שהיה שם, החל לזרוק על אותו בעל עסק, כוסות זכוכית שפגעו בפניו ובצווארו. האשקלוני הצטרף לזה כאשר הוא נטל מאפרת זכוכית והטיח ואתה בחוזקה בגבו של בעל העסק.

הוא גם לקח כיסא נוסף וזרק לעבר אותו בעל עסק ואז הביא שלוש כוסות זכוכית והטיח אותן בפניו, אחת אחרי השניה, כאשר חלק מהכוסות אף התנפצו.

בשל המכות הללו הוא נאלץ לפנות לקבלת טיפול רפואי במרכז לרפואה דחופה בבית חולים ברזילי. בזמן שהוא נסע לברזילי, נלקח מבית העסק מכשיר הDVR, שהקליט את תיעוד האירוע אך הוא נמצא ברכב סמוך.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




המשטרה עצרה את אותו תוקף וחקרה אותו, אך הוא הקפיד לשמור על זכות השתיקה. מנגד, אותו בעל עסק שהכיר את התוקף חשש לומר את שמו לחוקרי המשטרה.

לאור זאת הוגשה בקשה להארכת מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים, כאשר הטעם לכך הוא בין היתר חשש כי הוא ינסה לשבש את הליכי המשפט. הדרישה באה בהסתמך על כך שמכשיר הDVR הוצא מהחנות, "נתון שיש בו כדי ללמד כי יד עלומה פעלה באופן ממשי ומידי לנסות ולשבש את מהלך החקירה בתיק. אף שאין פעולה זו מיוחסת למשיב, הרי שלא ניתן להתעלם מהעובדה כי הוא הנהנה העיקרי מפעולת שיבוש ויש חשש ממשי להשפעה על עדים ככל שלא ייוותר במעצר עד תום ההליכים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר