גדעון סער ומישל בוסקילה
גדעון סער ומישל בוסקילה

אחרי 30 שנה: מישל בוסקילה עוזב את הליכוד ומצטרף לגדעון סער

המשנה לראש העירייה ויו"ר סניף הליכוד בעיר, מישל בוסקילה כתב כי הליכוד אינה תורמת לאחדות בעם והודיע על חבירה למפלגה של מקורבו, גדעון סער

פורסם בתאריך: 27.12.20 10:10

     

זה היה צפוי, אבל עכשיו זה קורה באופן רשמי. חבר מועצת העיר מטעם הליכוד ויו"ר סניף הליכוד באשקלון, מישל בוסקילה, הודיע כי הוא פורש מהמפלגה לאחר 30 שנה.

מישל בוסקילה ובנימין נתניהו. צילום: תומר לוי

מישל בוסקילה ובנימין נתניהו. צילום: תומר לוי

בוסקילה, אחד מהאנשים הקרובים לגדעון סער, הודיע כי יצטרף למפלגתו החדשה של סער "תקווה חדשה".

בפוסט שפרסם בוסקילה, בפייסבוק, הוא הסביר כי הוא עושה זאת כי מפלגת הליכוד אינה פועלת לאחדות בעם, "לצערי, במהלך השנה החולפת, ראיתי כיצד הפוליטיקה עוסקת בשיסוי ויצירת מחנאות, בלהפריד במקום בלאחד ובגרימת נזקים כלכליים קשים מאוד לאזרחי המדינה. כמפלגת שלטון, הייתי מצפה מתנועת הליכוד שתאחד את השורות ותעמיד את הכלים לאזרחי המדינה, ליצירת אופק כלכלי וחברתי בתקופה קשה זו, אך לא כך הדבר", כתב בוסקילה.

בין בוסקילה לסער ישנן שנים רבות של חברות אישית, כאשר בוסקילה מביע תמיכה עקבית בדרכו של סער. כמו כן, בכל שנה מתייצבים סער ורעייתו גאולה אבן בחגיגות המימונה בביתו של בוסקילה באשקלון.

גדעון סער וגאולה אבן במימונה אצל בוסקילה

גדעון סער וגאולה אבן במימונה אצל בוסקילה

נכון לעכשיו נראה כי בוסקילה אינו מתכוון להחזיר את המנדט שלו למפלגת הליכוד ולפרוש מהמועצה כפי שעשו תומכיו של סער בכנסת וכי הוא צפוי להמשיך ולכהן במועצת העיר.

עוד ציין בוסקילה כי לדעתו, דרכו של גדעון סער היא דרך ממלכתית, "כידוע, גדעון היה שם ברגעיה הקשים של המפלגה כאשר הייתה עם 12 מנדטים והצליח לשקם את התנועה ולהביא אותה להנהגה. כמו כן, גדעון הצביע נגד הליך ההתנתקות ושמר על עקרונותיו לאורך כל הדרך. בתפקידיו הרבים היה מזכיר הממשלה, יו"ר סיעת הליכוד, יו"ר הקואליציה שר החינוך, שר הפנים, חבר קבינט ביטחוני, חבר ועדת חוץ וביטחון ועוד, והיה בצמתים מרכזיים ומאתגרים ואף היה שותף להחלטות הרות גורל לטובת המדינה ואזרחיה.
כל זאת הובילו לכך שגדעון האדם הבשל ביותר להנהיג את המדינה בעת הזו. גדעון רואה לנגד עיניו את אחדות העם, את ערכי הדמוקרטיה ושמירת מוסדות השלטון ומסורת ישראל – בערכים אלה אני מאמין".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הוא גם פנה לחבריו בליכוד ולחבריו בכלל וקרא להם להצטרף אליו, "אני קורא לכל חבריי שמאמינים בדרכי, להצטרף לתנועה החדשה לטובת המדינה ואזרחיה. וברוח זו אסכם ואגיד שהמפלגה החדשה נותנת תקווה חדשה ואמיתית למדינת ישראל ולאזרחיה".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר