שבתאי צור

התפקיד החדש של השגריר לשעבר, שבתאי צור: יו"ר הטוטו

לאחר שורה ארוכה של תפקידים שמילא שבתאי צור, גם בעיריית אשקלון וגם ברחבי הארץ, כעת הוא נבחר לתפקיד חדש: יו"ר הטוטו

פורסם בתאריך: 23.12.20 10:18

     

שבתאי צור, שגריר ישראל בגאורגיה לשעבר, ומ"מ ראש עיריית אשקלון לשעבר, מונה ליו"ר הטוטו. לצור, ניסיון רב במגוון תפקידים ציבוריים שמילא בעבר. בשנה שעברה סיים בהצלחה כהונה שנייה כשגריר ישראל בגאורגיה, קודם לכן שימש כיו"ר דירקטוריון נמל אילת, דירקטור בבזק בינלאומי, ועוד. לאחרונה מונה גם כדירקטור בנמל אשדוד.

צור, הוא גם פעיל פוליטי ותיק במפלגת הליכוד, לאורך השנים הוא נבחר למועצת העיר כמי שמוביל את רשימת הליכוד באשקלון. בשנת 2003 הוא התמודד לראשות עיריית אשקלון ולמרות התמיכה של ראש הממשלה דאז, אריאל שרון ז"ל, הוא הפסיד לרוני מהצרי.

היום, שר האוצר חה"כ ישראל כץ ושר התרבות והספורט חה"כ חילי טרופר הודיעו על מינויו של שבתאי צור ליו"ר המועצה להסדר ההימורים בספורט (טוטו-ווינר). צור (69), נשוי ואב ל-2, מחזיק בתואר ראשון בכלכלה, תואר ראשון במנהל, וכן בדיפלומה בבנקאות. במשך 16 שנים שימש בתפקידי בנקאות בכירים בבנק לאומי.

שבתאי צור עם ראש העירייה לשעבר, בני וקנין וחבר המועצה, מישל בוסקילה

שבתאי צור עם ראש העירייה לשעבר, בני וקנין וחבר המועצה, מישל בוסקילה

"אני מודה לשר האוצר מר ישראל כץ ולשר הספורט חילי טרופר על האמון הרב והזכות שהעניקו לי", מסר צור, "הטוטו ממלא לאורך השנים תפקיד חשוב ומרכזי בקידום הספורט ובתרומתו למען החברה והקהילה בישראל, ואני מתכוון לפעול לביסוס וחיזוק מעמדו בתחומים אלה. אני יותר מגאה לקבל על עצמי את התפקיד החשוב, ורואה בו שליחות גדולה נוכח האתגרים הרבים והעצומים שניצבים בפנינו".

לאורך השנים מילא צור שורה ארוכה של תפקידים בכירים בציבוריות הישראלית. רק בשנה שעברה סיים כהונה מוצלחת שנייה כשגריר מדינת ישראל בגאורגיה. קודם לכן כיהן לאורך שנים ארוכות כסגן וממלא מקום ראש עיריית אשקלון. לאחר התפטרותו של ראש העירייה לשעבר, בני וקנין בשנת 2003, כיהן צור כראש העירייה למשך מספר חודשים עד לבחירות.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




צור שימש בעבר גם כיו"ר דירקטוריון נמל אילת, דירקטור בבזק בינלאומי, יו"ר החברה הכלכלית לאשקלון, יו"ר הקונגרס העולמי של יהודי גרוזיה, קונסול כבוד של גרוזיה בישראל, ועוד. לאחרונה מונה גם כדירקטור בנמל אשדוד.

צור נכנס לתפקיד יו"ר הטוטו לאחר שמאז יולי 2019 לא מונה בו יו"ר קבוע, ובראש הדירקטוריון עמדה עו"ד עפרה שרון במסגרת תפקידה כסגנית יו"ר.

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר