אליצור איתו אשקלון מול הוד השרון. צילום: מדיה פלאש
אליצור איתו אשקלון מול הוד השרון. צילום: מדיה פלאש

בלתי ניתנת לעצירה: אליצור איתו לא מפסיקה לנצח

הקבוצה הנהדרת שבנו הקיץ באליצור איתו אשקלון גברה ביום שלישי על הוד השרון לאחר שירדה בפיגור למחצית. בריאיון ל “כאן דרום”, גיבור המשחק, הרכז עידן פז מסתכל קדימה

פורסם בתאריך: 11.12.20 14:12

     

אליצור איתו אשקלון אירחה ביום שלישי האחרון את מכבי הוד השרון. האשקלונים הגיעו למשחק לאחר 3 ניצחונות רצופים, כפייבוריטים ברורים. אך קל זה לא היה. אשקלון סיפקה את התפוקה בצד ההתקפי, אולם לאחר מחצית ראשונה מזעזעת בצד ההגנתי, ירדה להפסקת המחצית בפיגור 48-44.

ברבע האחרון, הקבוצה הידקה את ההגנה, שמרה כמו שצריך והצליחה לברוח לפער דו ספרתי בעזרת הרכז עידן פז שעשה פשוט הכל על המגרש – קלע שלשות, חדר אל הסל וסחט עבירות. לבסוף אליצור איתו ניצחה בתוצאה המרשימה 98-81 ושמרה על המאזן המושלם שלה בליגה, עם 4 ניצחונות ו- 0 הפסדים.

אליצור איתו אשקלון מול הוד השרון. צילום: מדיה פלאש

אליצור איתו אשקלון מול הוד השרון. צילום: מדיה פלאש

קלעו לאליצור איתו אשקלון: עידן פז 24 נקודות, רוזנברג 22, דלייני 13, שמריז 9, קולמן 8, אלטיט 7, גולדשטיין 5, ששון 5, בוכמן 3, פרוינד 2.

בריאיון ל “כאן דרום”, סיכם את המשחק שחקן הקבוצה עידן פז (25), שהגיע הקיץ לאשקלון ממכבי הוד השרון. ביום שלישי האשקלונים יתארחו אצל רמת השרון ויקוו לשמור על המאזן המושלם בליגה.

עידן, עשית משחק מטורף הערב מבחינה אישית, וניצחתם. איך אתה מסכם?
“אני מאוד שמח שניצחנו. אני חושב שלא שיחקנו כל כך טוב. במשך 3 רבעים לא שמרנו טוב ואני שמח שברבע הרביעי גם לי וגם לחברים שלי לקבוצה קצת השתחרר והצלחנו לנצח את המשחק הזה”.

עידן פז במשחק מול הוד השרון. צילום: מדיה פלאש

עידן פז במשחק מול הוד השרון. צילום: מדיה פלאש

אתם עם 4 ניצחונות מ 4 משחקים. מה אתה חושב על פתיחת העונה שלכם עד כה?
“תמיד טוב לפתוח את העונה עם 4 ניצחונות מ-4 משחקים. היו לנו משחקים לא קלים בדרך. אבל מה שמיוחד בליגה הזו זה שכל קבוצה יכולה לנצח כל קבוצה, וזה שניצחנו את ארבעת המשחקים הראשונים לא אומר כלום על המשחקים הבאים. צריך פשוט לבוא, לשחק חזק בכל משחק, להיות אגרסיביים ולהמשיך ככה”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מה אתה חושב על כך שספגתם 48 נקודות בחצי הראשון?
“במחצית הראשונה באמת שמרנו מאוד רע וקיבלנו 48 נקודות, דבר שאסור שיקרה לנו, לא משנה נגד איזה קבוצה. נכנסו להם גם כמה זריקות קשות, אבל זה לא תירוץ. אני שמח שברבע האחרון הצלחנו להדק את ההגנה ובסופו של דבר גם לקחת את המשחק הזה”.

איך ממשיכים את הרצף גם במשחק הבא?
“אנחנו חייבים לרצות יותר מהקבוצה השנייה. לבוא לכל משחק 100 אחוז מחויבים, 100 אחוז ביחד ונחושים מאוד. צריך פשוט לתת הכל על המגרש, רק ככה מנצחים בכדורסל, בטח בליגה הזו”.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר