אוהד כהן. צילום: עידן בן עוז
אוהד כהן. צילום: עידן בן עוז

לאחר הארכה: א.ס אשקלון רשמה ניצחון בכורה בליגה הארצית

הרכש החדש, אוהד כהן שהגיע מרחובות הוביל את הקבוצה לניצחון לאחר התעלות במאני טיים

פורסם בתאריך: 4.12.20 12:53

     

העולה החדשה לליגה הארצית, א.ס אשקלון פתחה את העונה בשבוע שעבר בהפסד, 93-83 במשחק חוץ מול מכבי שוהם. השבוע, הקבוצה אירחה למשחק בית ראשון בליגה הארצית את הפועל לוד. אשקלון פתחה את המשחק בצורה טובה ובסיום הרבע הראשון הובילה ב-7 נקודות הפרש, במחצית זה כבר היה 37-29.
ברבע השלישי אשקלון עלתה כבר ליתרון דו ספרתי, אך בעטה בדלי ואיבדה את היתרון ברבע האחרון. במצב של שוויון, 6 שניות לסיום אוהד כהן דייק בשתי זריקות עונשין והעלה את האשקלונים ליתרון של שתי נקודות, אך האורחים קלעו סל על הבאזר וכפו הארכה, שוויון 76-76. בהארכה אוהד כהן לקח את העניינים לידיים והוביל את א.ס אשקלון לניצחון 90-82, ניצחון ראשון של הקבוצה בליגה הארצית.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כהן (32), שחקן חיזוק משמעותי שהגיע העונה לקבוצה ממכבי רחובות נראה נהדר בשני המשחקים הראשונים של העונה ומסתמן כאחד הכוכבים של אשקלון. בריאיון ל “כאן דרום” הוא סיכם את המשחק האחרון, ואמר: “לנצח בפעם הראשונה בליגה הארצית עם הקבוצה זו הרגשה מצוינת, אני שמח להצטרף למועדון עם דרך, אנשים טובים ורצון להשתפר ולהתקדם. כיף גדול לעשות ניצחון ראשון, במיוחד שזה בבית. זה היה משחק חשוב למועדון ואני שמח שהצלחנו לנצח למרות שהיה משחק מאוד קשה”.

כהן הוסיף: “אני חושב שבשבוע שעבר נגד מכבי שוהם המשחק ברח לנו בין הידיים. שלטונו ברובו של המשחק ולא הצלחנו לקחת את הניצחון, ועצם זה שעשינו את קפיצת המדרגה הזאת לניצחון השבוע, זה נותן לנו כוח ואמונה גדולה למשחקים הבאים”.

אוהד, מה המטרות שלכם העונה?
“קודם כל לבסס את א.ס אשקלון בליגה הארצית, להפוך את האולם הביתי למבצר, שכל קבוצה שמגיעה למשחק אצלנו, תדע שהבית שלנו נותן לנו כוח ויתרון משמעותי. ברמת השחקנים, יש המון שחקנים צעירים עם פוטנציאל, אני מקווה שהם יצליחו לעשות את קפיצת המדרגה לקבוצת הבוגרים, ויעזרו לנו להשיג כמה שיותר ניצחונות”.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר