איתי סהר בישיבת המועצה החגיגית. צילום: סיון מטודי
איתי סהר בישיבת המועצה החגיגית. צילום: סיון מטודי

"פרנויות וקרבות קרדיט": המשנה של תומר גלאם מתפטר תוך הטחת האשמות

כשנתיים לאחר הקמת הקואליציה הרחבה, הודיע חבר המועצה איתי סהר על התפטרותו מתפקיד המשנה לראש העירייה ופרישה מהקואליציה תוך שהוא מאשים כי "בתרבות הניהול הנוכחית בלתי אפשרי להתקדם, ומי שלא מתקדם הולך אחורה"

פורסם בתאריך: 16.11.20 18:55

     

המשנה לראש העירייה, חבר המועצה איתי סהר, הודיע היום על התפטרותו מהקואליציה של ראש העירייה, תומר גלאם.

כזכור, לאחר הבחירות ב-2018, בהן נבחר תומר גלאם לתפקיד ראש העירייה, הוא בנה לעצמו קואליציה רחבה של בה היו חברים 21 חברי מועצה. כאשר באופוזיציה ישבו שלושת חברי הסיעה של איתמר שמעוני וכן רמי סופר. עם הזמן גם חבר המועצה משה אטיאס וחברו לסיעה יוחאי יפרח כבר לא ראו את עצמם כחלק מהקואליציה אך לא הצהירו על כך פומבית. מחלוקות התגלעו גם בין סגן ראש העירייה, דורון נקשרי לבין גלאם ונראה כי לא ירחק הזמן כי אף הוא יצטרף לאופוזיציה.

תומר גלאם ואיתי סהר. צילום: דוברות עיריית אשקלון

גלאם וסהר בימים טובים יותר. צילום: דוברות עיריית אשקלון

כעת, מי שהצהיר רשמית על כך הוא כאמור, איתי סהר שמספר כי הגיש את התפטרותו מהקואליציה ומהתיקים עליהם הוא ממונה, עוד לפני כשבועיים, אך חזר בו. "גלאם ביקש שאחזור בי והתחייב להחזיר לטיפול נושאים שנזנחו בהוראתו (ועדה לקידום עסקים, פיילוט ההתחדשות העירונית עם משרד הביטחון) ולהביא למועצה הצעה משותפת לסדר בה יוחלט על חזרה מפרויקט המגורים בבית יד לבנים. בימים האחרונים התברר שאין כוונה לעמוד בסיכומים", מסביר סהר את הרקע להתפטרותו.

עוד הוסיף סהר: "לא באתי לפוליטיקה לבזבז זמן. בתרבות הניהול הנוכחית בלתי אפשרי להתקדם, ומי שלא מתקדם הולך אחורה. יסכימו איתי חברי וחברות מועצה שנחסמים בגלל פרנויות וקרבות קרדיט, בכירי הרשות שמתפטרים שניים ביום, ובעיקר יסכים איתי הציבור. אני מסיים את תפקידי בקואליציה ומחזיר את התיקים עליהם אני ממונה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מעיריית אשקלון נמסר בתגובה: "אנו מצרים על החלטתו של חבר המועצה, איתי סהר. בניגוד לטענותיו, שיתוף הפעולה בין עיריית אשקלון לעסקים המקומיים מעולם לא היה טוב יותר, ולראייה רק בחודשים האחרונים הובילה העירייה שורה של צעדים לעידוד וקידום העסקים שנפגעו ממשבר הקורונה. באשר לנושא ההתחדשות העירונית, לראשונה עיריית אשקלון מניעה הלכה למעשה פרויקטים להתחדשות עירונית בעיר ומקדמת שורה של יוזמות בתחום זה. לסוגיית יד לבנים, ראש העיר הבהיר זה מכבר כי ביקש להחזיר את הנושא לדיון ובחינה מחדש. משכך, עולה כי אין כל בסיס לטענות העולות ממניעי ההתפטרות של חבר המועצה אולם אנו מכבדים את החלטתו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר