בודקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג
בודקת קורונה. צילום: אוהד צויגנברג

מדאיג: עלייה בתחלואת הקורונה באשקלון

במהלך הימים האחרונים חלה עלייה בנתוני התחלואה בעיר אשקלון, מספר החולים המאומתים הולך ועולה ובעירייה דורשים את הגברת האכיפה נגד אי עטיית מסכות

פורסם בתאריך: 11.11.20 11:59

     

בימים האחרונים נרשמה עלייה מדאיגה בנתוני התחלואה בנגיף הקורונה בעיר אשקלון. על פי הנתונים, כיום יש בעיר 67 חולים פעילים, עלייה של 30 חולים בשבוע האחרון, רק לפני יומיים עמדנו על 56 מאומתים בלבד. העלייה באה לידי ביטוי גם במדרג הרמזור, שעומד על מדד של 2.5 לעומת 0.6 ביום שישי האחרון.

נכון לעכשיו אשקלון עדיין מוגדרת כעיר ירוקה, אך המשך המגמה שתביא את אשקלון לניקוד הגבוה מ-4.5 תהפוך את אשקלון לצהובה.

עלייה מדאיגה בתחלואה

עלייה מדאיגה בתחלואה

בדיון היומי שנערך במרכז השליטה והבקרה הרשותי לטיפול בנגיף הקורונה, בהשתתפות מנהלי המכלולים בעירייה, נציגי פיקוד העורף והמשטרה, התבקשו גורמי האכיפה, לתגבר את האכיפה בגין אי עטיית מסכה ולהמשיך בפעולות ההסברה המקיפות.

בנוסף, וכחלק מהמאמצים לקטוע את שרשרת ההדבקה, נקראו עובדי מערכת החינוך להיבדק באופן יזום ומתוך אחריות אישית, במסגרות קופות החולים או במסגרת מתחם הבדיקות שנפתח מידי שבוע בהיכל התרבות בעיר.

בדיקות יזומות מטעם העירייה נערכו באחת ממועדוניות מופ"ת בשיתוף ניידת מד"א. בדיקות יזומות נערכו גם מטעם העירייה בקרב למעלה מ-200 עובדים בעסקים שונים בעיר במסגרת פרויקט "מגן עסקים" שיזמה העירייה. במסגרת הפרויקט הגיעו נציגים מטעם העירייה, מלווים באמבולנסים של מד"א ונציג פיקוד העורף, לבתי עסק ברחבי העיר וביצעו לעובדים שם בדיקות קורונה על מנת לאתר חולים ללא תסמינים ולבודד אותם מהקהילה. הבדיקות נערכו בקרב רשתות מזון, עסקים קטנים ועוד.

בדיקת קורונה. צילום: אלדד עובדיה

בדיקת קורונה של "מגן עסקים". צילום: אלדד עובדיה

בעלי עסקים שמעוניינים לבצע בדיקות לעובדים בבית העסק מוזמנים לתאם הגעה בטופס מיוחד שהופק לטובת העניין באתר העירייה> https://www.mast.co.il/57/services/4624


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר