חשוד מעולה לניידת המשטרה. צילום: דוברות המשטרה
חשוד מעולה לניידת המשטרה. צילום: דוברות המשטרה

אשקלון: תושב הצפון הציג עצמו כשוטר ושדד טלפונים מתושבים

הוא נמלט ממסגרת אישפוזית שעות לאחר שהגיע אליה וברח לאשקלון בה ביצע בבוקר אחד שני שודים מתושבי העיר, באחד מהם אף נאבק עם הקורבן

פורסם בתאריך: 2.11.20 11:40

     

אירועי האלימות במגמת עליה בכל הארץ וגם באשקלון. לפני שבועיים דיווחנו על צעיר תושב הצפון שחשוד בשוד טלפון נייד מתושב העיר בשד' בן גוריון. כעת הבשילו החשדות לכדי כתב אישום שהוגש נגד הצעיר בן ה-23 לבית המשפט המחוזי באר שבע.

השוד קרה לפני כשבועיים. תושב העיר ישב על המעקה סמוך למזרקות שבשדרות בן גוריון, לצידו כלבו והאופניים החשמליים שלו כשבתיק הנשיאה גם טלפון סמסונג. היה זה סמוך לשעה 3:30 לפנות בוקר, שעות שבדרך כלל הרחובות עדיין שוממים.

אופניים בשד' דוד בן גוריון. אילוסטרציה: אלירם משה

הצעיר החיפאי התקרב לאשקלוני כשמסיכה כירורגית על פיו וכובע לראשו, הציג את עצמו כשוטר ושאל את האשקלוני מדוע הוא מסתובב בחוץ ללא מסיכה. האשקלוני חשד בצעיר, ניסה להוציא את מפתחות האופניים מהסוויץ' או אז הכה אותו החיפאי באגרוף בראשו והתפתח עימות בין השניים אשר כלל בעיטות, אגרופים ומהלומות. במהלך העימות הוא ניסה לשדוד את האופניים אך האשקלוני נאבק בו, הצליח למנוע ממנו זאת ובלית ברירה הוא נמלט מהמקום עם הטלפון הנייד של האשקלוני.

האחרון נחבל בראשו ובידיו והגיש תלונה במשטרה. חקירה נפתחה ולאחר ארבעה ימים הצליחה המשטרה לאתר אותו בדירת מגורים ברחוב חיד"א בשכונת שמשון. ברשותו אותר טלפון אחר אשר נשדד מאדם אחר עוד באותו בוקר.

שני הטלפונים שנשדדו ונתפסו ברשותו של החשוד. צילום: דוברות המשטרה

שני הטלפונים שנשדדו ונתפסו ברשותו של החשוד. צילום: דוברות המשטרה

"הנאשם, במעשיו כמתואר בעובדות לעיל, גנב דבר ובשעת המעשה או בתכוף לפניו או לאחריו, ביצע ואיים לבצע מעשה אלימות באדם או בנכס כדי להשיג את הדבר הנגנב או לעכבו אצלו או כדי למנוע התנגדות לגניבת הדבר או להתגבר עליה, הפר הוראה חוקית שניתנה כשורה מאת בית המשפט וקיבל במזיד דבר, כשהוא יודע כי בפשע נגנב, נסחט או הושג" כתבה עו"ד חן עסיס לביא, סגנית בכירה לפרקליט המחוז.

היכל המשפט המחוזי בבאר שבע. צילום: אלירם משה

היכל המשפט המחוזי בבאר שבע. צילום: אלירם משה

מסתבר שאותו צעיר ביצע בתחילת השנה שוד מזויין והיה עצור עד תום ההליכים המשפטיים נגדו אלא שבית המשפט חס עליו ושחרר אותו למסגרת אישפוזית בטמרה שבצפון כשהוא אמור לשהות במקום במעין מעצר בית. מספר שעות לאחר שהיגע לאותה מסגרת הוא ברח ממנה ולא שב. הוא נמלט לאשקלון ולאחר שבועיים ביצע את המיוחס לו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הנאשם תחילה שיתף פעולה עם החוקרים, הודה בשוד הנוסף שביצע עוד באותו בוקר ואף הוביל את החוקרים למקום שבו החביא את המכשיר הראשון ששדד.

הפרקליטה לביא ביקשה לבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים והסבירה: "מסוכנותו של המשיב מתעצמת לאור עברו של המשיב הכולל הרשעות ומאסרים בעבירות רכוש, בעבירות שוד, החזקת סכין, הצתה, שיבוש הליכי משפט, ידיעה כוזבת, הפרת הוראה חוקית ועוד".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר