בת 3 ללא קסדה על טרקטורון. צילום: דוברות המשטרה

אשקלון: הרכיב את בתו בת ה-3 על טרקטורון כשהיא ללא קסדה

עד שהעירייה תתקין פסי האטה בצפון העיר כדי למנוע השתוללות של טרקטורונים, בינתיים המשטרה קיימה מבצע אכיפה נגדם ולכדה נהג שהרכיב את בתו בת ה-3 על טרקטורון כשהיא ללא קסדה

פורסם בתאריך: 18.10.20 17:15

     

משטרת ישראל במבצע אכיפה נרחב בגזרת עיר אשקלון נגד עבירות תנועה מסכנות חיים של בעלי טרקטורונים ורכבי שטח שנסעו בניגוד לחוק ותוך סיכון משתמשי הדרך

ביום שישי האחרון, במהלך היום, ערכו שוטרי היחידה המרכזית באגף התנועה של מרחב לכיש פעילות אכיפה נרחבת נגד עבירות תנועה של טרקטורונים ורכבי שטח בשמורה, בחופי רחצה וברחבי העיר אשקלון.

רוכב האופניים הלא תקניות שנתפס במהלך המבצע. צילום: אלירם משה

מבצע תנועה בחלק הצפוני של אשקלון. צילום ארכיון: אלירם משה

במהלך הפעילות זוהה על ידי שוטרים טרקטורון, אשר נוסע בסמוך לחוף הים באשקלון כשהוא ללא לוחית זיהוי וללא קשת התהפכות. נרשמה לנהג, תושב אשקלון בן 22 הזמנה לדין והטרקטורון נאסר לשימוש.

במהלך הפעילות זיהו השוטרים רכב שטח מסוג פולאריס RZR, אשר נוסע על הכביש ברחוב רפאל איתן, סמוך לחוף חופית. לנהג הרכב קטין בן 16 נרשמה הזמנה לדין.

אחד הטרקטורונים שנתפסו במבצע. צילום: דוברות המשטרה

אחד הטרקטורונים שנתפסו במבצע. צילום: דוברות המשטרה

במקרה אחר זוהה על ידי השוטרים טרקטורון אשר נהגו תושב אשקלון בן 40, מרכיב את בתו הקטנה בת 3 ללא קסדה. נרשם לנהג דו"ח תנועה.

במהלך הפעילות נעצר על ידי שוטרי הימ"ר רכב פרטי בגין עבירת תנועה. בבדיקת הנהג, תושב אשקלון, בן 30, התברר שהוא לא הוציא רישיון נהיגה מעולם.

הרכב שנהגו לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. צילום: דוברות המשטרה

הרכב שנהגו לא הוציא רישיון נהיגה מעולם. צילום: דוברות המשטרה

הנהג עוכב לחקירה במשטרת אשקלון, נרשמה לו הזמנה לבית משפט לשיפוט מהיר ורכבו הושבת למשך 30 יום.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"משטרת ישראל תפעל כל העת כנגד סיכונו של הציבור בנתיבי התחבורה, מחד, ובעבירות המהוות מטרד לציבור הנורמטיבי, מאידך, בכל האמצעים שלרשותה" נמסר מהמשטרה.

יחד עם זאת, בעירייה הודיעו לאחרונה כי לאור המטרד שחווים תושבי צפון העיר מהטרקטורונים היא תחל בפיילוט של הצבת פסי האטה ברחוב רפאל איתן. אם הפיילוט יצליח הוא יועתק לרחובות נוספים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר