מתחם הבדיקות בהיכל התרבות. צילום: אלירם משה
מתחם הבדיקות בהיכל התרבות. צילום: אלירם משה

למרות מאות הזמנות: מתחם בדיקות הקורונה באשקלון לא יפעל מחר

באופן חד צדדי וללא הודעה מראש, הודיע פיקוד העורף כי מחר לא יתקיימו בדיקות במתחם הקורונה בהיכל התרבות וזאת לאור עומס של בדיקות במתחמים בכל רחבי הארץ. מאות מתושבי אשקלון שזומנו למחר יקבלו הודעות ביטול

פורסם בתאריך: 15.9.20 18:46

     

מפקדת 'אלון' של פיקוד העורף הודיעה לעירייה לפני זמן קצר כי מחר לא תתקיים פעילות במתחם הבדיקות שהוקם בהיכל התרבות אשקלון ולכן כל הבדיקות שתוכננו למחר בוטלו. עד כה נבדקו במתחם בהיכל התרבות כ-3,000 תושבים ולמחר זומנו עוד כמה מאות, אשר כבר מקבלים ברגעים אלה הודעות ביטול.

מפיקוד העורף נמסר כי ההחלטה התקבלה על ידם בשל העלייה בכמות הנבדקים במתחמי הבדיקות בכל רחבי הארץ, שהובילה לעומס משמעותי על כלל המעבדות.

מתחם בדיקות הקורונה בהיכל התרבות לפני פתיחתו הבוקר. צילום: סיוון מטודי

מתחם בדיקות הקורונה בהיכל התרבות לפני פתיחתו. צילום: סיוון מטודי

בפיקוד העורף מסבירים כי במצב שנוצר, כמות הדגימות היומית הגיעה לשיא של יותר מ-55,000 דגימות ביום, עובדה שגרמה לעומס על המעבדות בכל הארץ, אשר קיבולתן המרבית, נכון להיום, עומדת על כ-50,000 בדיקות ליום בכלל המעבדות.

לדבריהם, הפסקת הבדיקות הזמנית במתחמים נועדה להקל על המעבדות ולאפשר להן ולקופות החולים להחזיר את תוצאות הבדיקות בתוך זמן קצר, במטרה לסייע במאמץ הלאומי לקטיעת שרשרת ההדבקה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מעיריית אשקלון נמסר: "עיריית אשקלון תפעל לפתיחה מחודשת של המתחם בהקדם האפשרי וככל שיותר על ידי פיקוד העורף. העירייה תמשיך לפעול בכל הכלים והמאמצים העומדים לרשותה על מנת להבטיח את בריאות הציבור ולמנוע את התפשטות נגיף הקורונה. הודעת ביטול תישלח לנרשמים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר