אולפנת צביה. צילום: אלירם משה
אולפנת צביה. צילום: אלירם משה

עד 8,300 ש"ח: מענקים למורים משבעה בתי ספר באשקלון

משרד החינוך מחלק מענקי הצטיינות למורים בחטיבות העליונות, המורים משבעה מוסדות חינוך באשקלון יקבלו מענקים באלפי שקלים. את המענקים הגדולים ביותר יקבלו מורי אולפנת צביה

פורסם בתאריך: 25.8.20 13:14

     

משרד החינוך מפרסם היום, את רשימת מוסדות החינוך של החטיבה העליונה, אשר הצטיינו בשנת הלימודים תש"פ בתחום הערכי, החברתי והלימודי. באשקלון נבחרו שבעה בתי ספר. בחירתם של בתי הספר הזוכים התקבלה על סמך שקלול של שורת מדדים בתחומים הערכיים, החברתיים והלימודיים, וכן בהתאם לשיעור השיפור המשמעותי ביותר שחוללו מוסדות החינוך בהשוואה לשנים קודמות.

אורט רונסון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

6,238 ש"ח לכל מורה. אורט רונסון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

לאור הישגיהם, עובדי ההוראה שבבתי הספר הזוכים יתוגמלו בסכום כספי הנע בין 3,119 ש"ח לכ-8,318 ש"ח, זאת בהתאם לסיכום שעוגן בין משרד החינוך לבין ארגון המורים ומשרד האוצר, במסגרת הרפורמה "עוז לתמורה".

מקיף עירוני א

4,159 ש"ח לכל מורה. מקיף עירוני א'

בתי הספר שנבחרו באשקלון הם:

1.     אולפנת צביה – 8,318 ש"ח לכל מורה.

2.     אורט רונסון ואורט אפרידר – 6,238 ש"ח לכל מורה.

3.     מקיף א' ומקיף ה' – 4,159 ש"ח לכל מורה.

4.     בית יעקב ומקיף ד' – 3,119 ש"ח לכל מורה.

אורט אפרידר. צילום: דוברות עיריית אשקלון

6,238 ש"ח לכל מורה. אורט אפרידר. צילום: דוברות עיריית אשקלון

פירוט המדדים:

בהישגים הערכיים-חברתיים, נכללו המדדים:

  • שיעור הגיוס לצה"ל, או לשירות אזרחי/לאומי, מניעת נשירת תלמידים, קליטת תלמידי החינוך המיוחד, ומידת הקרבה לתעודת בגרות מתוך התלמידים שאינם זכאים לתעודה מלאה.
  • חישוב המדדים הערכיים-חברתיים נערך בהשוואה לקבוצת השווים, ובתוך כל מגזר בנפרד.

בהישגים הלימודיים נקבעו המדדים:

  • ההישגים לאור הישגי המיצ"ב בכיתות החט"ב, אחוז הזכאות לבגרות, אחוז הצטיינות במבחני הבגרות, אחוז זכאות לתעודת בגרות איכותית, מידת השיפור או היציבות בהשוואה להישגים בשנה הקודמת.

"מדינת ישראל התברכה במנהלים ובמורים מצוינים הפועלים במסירות ובהתמדה למען חינוכם של תלמידי ישראל", מסר שר החינוך, יואב גלנט, "אני מברך את צוותי החינוך הזוכים על ההישגים שרשמו בתחומים השונים, הצלחתם של המורות והמורים תחת הנהגתם של מנהלי בתי הספר היא המפתח להישגיהם של התלמידים. הערכתי הרבה לבתי הספר הזוכים, אני מאמין ומקווה כי בשנה הבאה נראה בתי ספר נוספים שיצטרפו אליהם. תודתי לארגון המורים ולעומד בראשו על השותפות המלאה למען הצלחתם של תלמידי ישראל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מנכ"ל המשרד, עמית אדרי הוסיף: "אני מברך את צוותי החינוך של בתי הספר על המלאכה הענפה והמרשימה שהם מובילים ובמיוחד את השינויים הגדולים שהם רשמו".

יו"ר ארגון המורים, רן ארז: "גם השנה משרד החינוך החליט לתגמל 302 חטיבות עליונות מצטיינות בהתאם להסכם הקיבוצי של עוז לתמורה. שיתוף הפעולה בין ארגון המורים לבין משרד החינוך משפר את הישגי התלמידים ומתגמל את המורים שהצטיינו. אנו תקווה ששיתוף פורה זה יימשך גם בעתיד".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר