תינוק. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage
תינוק. אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

חבלות בישבן וליד איבר המין: הוארך מעצר ההורים מאשקלון החשודים בהתעללות

אתמול נעצרו זוג הורים מאשקלון בחשד להתעללות בבנם התינוק בן השלושה חודשים. מדובר בהורים שכבר נעצרו בחשד להתעללות באותו התינוק כאשר היה בן חמישה ימים. "זה אירע כתוצאה ממקלחת חפוזה", הסביר סנגורו של האב

פורסם בתאריך: 24.7.20 17:43

     

זוג ההורים החשודים בהתעללות בבנם בן השלושה חודשים הובאו בצהריים להארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון.

הסיפור החל כאשר ההורים לקחו את בנם הפעוט לבית החולים לבדיקת שתן, אלא שבבית החולים זיהו חבלות בגופו של הפעוט. הם הבחינו בחבלה אחת מאחורה בישבן ובחבלה שנייה מקדימה ליד איבר המין, כאשר רופא קובע כי אלו חבלות מעשה ידי אדם.

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

בית משפט השלום באשקלון. צילום: אורי קריספין

בעקבות הדיווח למשטרה על כך, נעצרו ההורים ואז התברר כי מדובר בזוג הורים אשר נעצרו גם בתחילת חודש מאי לאחר שלבנם הפעוט, אז בן חמישה ימים, נגרם דימום במוח והיה חשד להתעללות.

בחקירתם אתמול, הם הכחישו כי התעללו בתינוק ואחד ההסברים שלהם היה שבנם בן ה-3.5 ישב על הפעוט וגרם לו לחבלות הללו והם גם טענו כי ככל הנראה זה אירע בעקבות מקלחת שנעשתה בחופזה לתינוק מאחר והם מיהרו לבדיקה בבית החולים.

סנגורה של האם אמר בבית המשפט כי "התיק הקודם לא קשור אליה. כאן היא שיתפה פעולה מסרה מה שהיא יודעת. לא יודעת מאיפה זה קרה. זה לא חבלות שמצריכות טיפול רפואי של התינוק. אולי הגרסה שלה נכונה שהיא לא יודעת".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




השופט עדי אייזדורפר כתב כי "מעיון בחומר החקירה עולה כי קיים חשד סביר הקושר את המשיבים לביצוע העבירות המיוחסות להם" והאריך את מעצרם עד ליום א', זאת בניגוד לבקשת המשטרה שביקשה להאריך את מעצרם בחמישה ימים.

עו"ד מיכאל בוסקילה, סנגורו של האב מסר בתגובה: "מדובר באירוע מאוד נקודתי שנחקר כעת במשטרה. מרשי משתף פעולה ומכחיש כל קשר. יש שטף דם מאוד קטן שמתיישב עם ההסבר שלו שזה אירע כתוצאה ממקלחת חפוזה שעשו לילד. אני מניח שהחקירה תסתיים במהרה והוא ישתחרר בימים הקרובים".

צפו בתגובתו של הסנגור:

"זה נגרם בגלל מקלחת חפוזה": כך הגיב עו"ד מיכאל בוסקילה סנגורו של האב מאשקלון החשוד בהתעללות בבנו

Publiée par ‎כאן דרום אשקלון‎ sur Vendredi 24 juillet 2020

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר