ניידת משטרה. צילום ארכיון: משטרת ישראל
ניידת משטרה. צילום ארכיון: משטרת ישראל

כביש הערבה: בן 17 מאשקלון נתפס דוהר על 182 קמ"ש

כמה חודשים לאחר שקיבל את רישיון הנהיגה שלו דהר הנער לאילת, במהירות כפולה בכביש שמהירות הנהיגה המותרת בו היא 90 קמ"ש בלבד. רישיונו נפסל והוא זומן למשפט בבית הדין לתעבורה

פורסם בתאריך: 21.7.20 09:50

     

נער תושב אשקלון הוציא רק לפני כמה חודשים רשיון נהיגה שלו חיכה הרבה זמן, אבל מהלילה הוא יצטרך להיפרד מהרישיון לחודש ראשון וייתכן שלהרבה יותר מחודש.

הלילה שוטרי אגף התנועה המשיכו בפעילות אכיפה ממוקדת נגד עבירות מסכנות חיים, במהלכה נקלט באמצעות מכשיר הדבורה (מדידת מהירות), רכב שנע במהירות 182 קמ"ש במקום המהירות המירבית כ-90 קמ"ש על כביש הערב סמוך לבאר אורה בואכה אילת.

182 קמ"ש. כך הראה צג הדבורה שבניידת. צילום: דוברות המשטרה

182 קמ"ש. כך הראה צג הדבורה שבניידת. צילום: דוברות המשטרה

מיד הרכב נעצר על ידי ניידת שדלקה אחריו והשוטרים נדהמו כשגילו כי הנהג, נער תושב אשקלון בן 17 הוציא רישיון נהיגה לפני מספר חודשים. ברכב ישב עוד בחור צעיר.

הנהג החדש קיבל הזמנה לדין ובכוונת המשטרה להגיש נגדו כ"א עם בקשה לפסילה עד תום ההליכים נגדו, בנוסף רישיון הנהיגה שלו נפסל לאלתר ל-30 ימים.

קנס. צילום: דוברות המשטרה

קנס. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

"נהיגה במהירות חריגה, הינה אחד הגורמים המשפיעים על חומרת הפגיעה בזמן תאונת דרכים. ידוע כי יש קשר ישיר בין תאונות דרכים קטלניות לבין מהירות הנסיעה בה היו מעורבים כלי הרכב" מסרו היום ממשטרת התנועה והוסיפו: "אנו מבצעים אכיפה ממוקדת נגד נהגים, המרשים לעצמם לנהוג במהירות מופרזת ולסכן את משתמשי הדרך, נמשיך לפעול מתוך מטרה, ליצור הרתעה ולהגביר את הביטחון בכבישים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר