רחמים ושושנה ברכה בביתם
רחמים ושושנה ברכה בביתם

"אני אוהבת אותו": בת 87 סירבה לעזוב את מחלקת הקורונה בלי בעלה בן ה-90

הבוקר שוחרר לביתו רחמים ברכה בן 90 מאשקלון לאחר שחלה בקורונה והיה במצב קשה. אשתו שהבריאה לפניו לא רצתה לעזוב בלעדיו, "זה בעלי ואני אוהבת אותו", אמרה ל"כאן דרום"

פורסם בתאריך: 12.4.20 14:34

     

אפשר לקרוא לזה נס רפואי: רחמים ברכה, תושב אשקלון בן 90 היה מאושפז במחלקת הקורונה בברזילי כשהוא במצב קשה, זאת לאחר שנדבק בנגיף וההערכה היא שנדבק בבית הכנסת הממוקם ליד ביתו בו הוא מכהן כשמש.

במשך שלושה שבועות היה רחמים במצב קשה, כשהוא כידוע בקבוצת הסיכון מפאת גילו המבוגר, אך הבוקר לאחר שהוא החלים הוא שוחרר לביתו.

רחמים ושושנה ברכה בצאתם ממחלקת הקורונה

רחמים ושושנה ברכה בצאתם ממחלקת הקורונה

"אני מרגיש יותר טוב עכשיו", אומר רחמים בשיחה עם כאן דרום, ומסביר כי הוא עם חמצן ולכן מעט קשה לו לדבר, "אני מודה מאוד מאוד לבית החולים, יש משהו באמצע הלילה תכף עוזרים לי ומטפלים בי, צוות האחיות אין מה להגיד".

רחמים לא היה לבדו במחלקה, גם אשתו שושנה בת ה-87 נדבקה בנגיף ואושפזה ארבעה ימים אחריו. אלא שכעבור שבוע היא הבריאה וסירבה לעזוב את המחלקה בלי בעלה רחמים והיא נשארה לצידו עד הבוקר כששוחרר, "היא באה אחריי ולא רוצה ללכת, עד שנלך ביחד", מספר רחמים.

הזוג ברכה עם בני משפחתם שבאו לקחת אותם לביתם

הזוג ברכה עם בני משפחתם שבאו לקחת אותם לביתם

"זה בעלי ואני אוהבת אותו, אני לא עוזבת אותו", מסבירה שושנה, "הייתי אולי בת 18 כשהתחתנו לפני 70 שנה, אני אוהבת אותו" ומספרת כי התחתנה איתו בחתונה במושב שורש בדרך לירושלים.

הזוג ברכה עם החתן עו"ד יצחק אגדי

הזוג ברכה עם החתן עו"ד יצחק אגדי

השניים נולדו באיראן בעיר שיראז ושושנה מספרת כי רחמים הוא בן דוד שלה, "אמא שלי ואמא שלו אחיות", היא מציינת. יש להם חמישה ילדים, 15 נכדים ו-44 נינים והם מתגוררים בשכונת גבעת ציון.

רחמים הנרגש לא מפסיק לברך ולהודות, "הלוואי שכולים יחזרו משם בשלום ואני מודה לכולם. החתן שלי והבת שלי דיברו עם האחיות וכולם דואגים בזכותם אני חי. אחרת לא יכולתי לחיות", אומר רחמים ומודה לחתן שלו עו"ד יצחק אגדי. "כל מה שביקשנו מהם, כל טלפון שעשינו לרופאים שם הם עזרו לנו", מספר החתן.

כל כך מרגש! בן 90 מאשקלון שהיה מאושפז במצב קשה במחלקת הקורונה בברזילי שוחרר היום לביתו ואומר "אני מודה לבורא עולם"

כל כך מרגש! תושב אשקלון בן 90 שהיה מאושפז במצב קשה במחלקת הקורונה בברזילי שוחרר היום לביתו ואומר "אני מודה לבורא עולם"

Publiée par ‎כאן דרום אשקלון‎ sur Dimanche 12 avril 2020

עם צאתו מבית החולים אמר רחמים לצוות שליווה אותו והוסיף: "אני מודה לבורא עולם שמרחם עלינו. מכל הלב תודה רבה, שלום ולא להתראות".

 

"המרכז הרפואי ברזילי, מאחל לזוג ברכה בריאות ואריכות ימים", נמסר מברזילי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר