עיריית אשקלון
עיריית אשקלון

יוזמת דנילוביץ' באשקלון: אושרו הקלות לעסקים בגלל הקורונה

היום התקיים משאל בקרב חברי המועצה שאישרו הקלות לבעלי העסקים. הבוקר התקיימה ישיבת חירום בנושא בעירייה

פורסם בתאריך: 11.3.20 18:43

     

בעקבות התפשטות וירוס הקורונה והשלכותיו על העסקים בעיר, ובמאמץ עירוני להקל עליהם, הודיע ראש עיריית באר שבע, רוביק דנילוביץ' על הקלה לבעלי העסקים בעיר.

רוביק דנילוביץ'. צילום: אילן אסייג

רוביק דנילוביץ'. צילום: אילן אסייג

היוזמה של דנילוביץ' צברה תאוצה ברחבי הארץ ועד ועוד ערים הצטרפו ליוזמה. לפני שעה קלה גם אשקלון הצטרפה ליוזמה. ראש העירייה, תומר גלאם, הודיע כי יאפשר לבעלי העסקים הקטנים והבינוניים, שירצו בכך, דחייה של תשלום הארנונה ואגרת השילוט לתאריך 01.05.20, במקום המועד המקורי (16.03.20).

על מנת לאשר את היוזמה הזאת על פי החוק, התקיימה הצבעה טלפונית בקרב חברי מועצת העיר שאישרו את ההצעה וכי היא תובא בהמשך גם לאישור מועצת העיר בישיבת המועצה הקרובה.

כמו כן, הבוקר ערך ראש העיר, תומר גלאם, ישיבת חירום בנושא וירוס הקורונה בהשתתפות מנהלי המכלולים השונים בעירייה, בהם: ביטחון, רווחה, חינוך, הנדסה, מידע לציבור, תאגיד מי אשקלון, החברה הכלכלית ועוד.

בפתח הישיבה סקר הווטרינר העירוני, ד"ר מיכאל שפירו, את תמונת המצב בנוגע למספר הנדבקים, החולים והמחלימים בישראל, וכן את ההנחיות המעודכנות בנושא, כפי שהופצו על ידי משרד הבריאות.

ישיבה בעירייה. צילום: דוברות עיריית אשקלון

ישיבת החירום היום. צילום: דוברות עיריית אשקלון

ראש העיר הנחה כי בכניסה לכל מוסד עירוני יוצב חומר חיטוי עם דף הסברה על חשיבות השמירה על ההיגיינה וביקש לוודא את היערכות העירייה מבחינת מלאים לשעת חירום וכן את מערך המתנדבים לכל מקרה.

כזכור, כבר ביום חמישי האחרון הנחה ראש העיר על הצבת עמדת חיטוי ידיים בכניסה לכיתות הלימוד במוסדות החינוך. כמו-כן המורים הונחו לשוחח עם התלמידים על חשיבות השמירה על היגיינה בימים אלו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בנוסף, העניקה העירייה ערכות הפגה הכוללות משחקי קופסא מגוונים וחוברות צביעה למחלקת חולי הקורונה במרכז הרפואי 'ברזילי' והעירייה נערכת עם חלוקה של ערכות דומות למבודדי הבית, תושבי העיר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר