שחקני אליצור איתו אשקלון
שחקני אליצור איתו אשקלון

תקליט חרוש: הפסד נוסף לאליצור 'איתו' אשקלון

משחק הבכורה של מתן חרוש כמאמנה של אליצור 'איתו' אשקלון במקומו של רועי חגאי לא הצליחה לעזור לאשקלון לנצח בביתה את אליצור קריית אתא, שניצחה 84:76, מרכוס רלפורד בלט בשורותיה עם 32 נק'

פורסם בתאריך: 26.2.20 21:39

     

בעקבות התבוסה הקשה לאליצור נתניה בשבוע שעבר, נערכו שינויים על הקווים באליצור 'איתו' אשקלון ואת מקומו של רועי חגאי תפס מתן חרוש בתקווה להצעיד את ספינת הדגל של הכדורסל האשקלוני למקום בפלייאוף העליון. הערב אירחה אשקלון את אליצור קרית אתא בתקווה להראות שינוי כבר במשחק הראשון של חרוש על הקווים.

הסיפתח היה מצוין. אריזונה ריד עם שלשה בפתיחה הוסיף שתי נק' נוספות מיד לאחר מכן ל-5:0 מהיר. שגיב דוד צימק עם שלשה משלו ואותת לקראת רבע צמוד במיוחד. רועי נציה סידר יתרון ראשון לאורחים עם 9:8 עליו הם שמרו לאורך כל הרבע הראשון בדרך ל-24:16 בתום הרבע הראשון.

הרבע השני נפתח כמו שהסתיים הראשון עם 6 נק' רצופות של האורחים אך שני חילופים שביצע חרוש העירו מעט את המארחים יחד עם שתי שלשות של דודו שמריז שצימקו את הפער. אור קורנליוס עם שלשה משלו הצליח להעיר את הקהל האשקלוני ושמריז עם שלשה נוספת החזיר את היתרון לאשקלון. אשקלון החלה לצלוף מחוץ לקשת וגם אריזונה ריד התכבד משלשה משלו.עם האוכל בא התיאבון ואשקלון להחטיא מהשלוש אך למזלה קרית אתא לא הצליחה לנצל זאת יתר על המידה מן הצד השני אך הצליחה להשיג פער מינימלי. 37:66 לקרית אתא בתום הרבע השני.

הרבע השלישי הוא עקב האכילס של אשקלון העונה ולכן היא קיוותה לשנות זאת הערב. דאור פישר פתח עם סל ראשון אך היתרון חזר במהרה לאורחים. פול דילייני וריד סידרו 48:45 לאשקלון. שלשה של שמריז אותתה שאשקלון בעניינים. מרכוס רלפורד עם 4 נק' מבהעונשין קבע שוויון 51:51. הרבע הוסיף להיות צמוד עד ש-3 שניות לסיום סל של פול דילייני שבר את השוויון ונתן לאשקלון יתרון בתום הרבע 61:59.

הרבע הרביעי סימן את השבירה המנטלית ממנה הקבוצה סובלת. הקבוצה לא הצליחה להתמודד עם האורחים ולא הצליחו לעצור את רלפורד וחבריו שלאחר 3 וחצי דקות של ריצה צמודה השיגו את השבירה שחיפשו. רלפורד ניגש לעונשין שוב ושוב וסידר יתרון 5 נק' לאורחים. אור קורנליוס החטיא מצד אחד ושגיב דוד עם ליי אפ מצד שני הגדיל את הפער ואשקלון חסרת האונים לא הצליחה לעצור את המומנטום. 84:76 בסיום.

קלעו לאשקלון: אריזונה ריד 27 נק', דודו שמריז ופול דילייני 16 נק' כ"א.
קלעות לקרית אתא: מרכוס רלפורד 32 נק', שגיב דוד 22 נק', דניאל דניניו 11 נק', אלייזה הירש 10 נק'.

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר