אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב/ingimage

אישום: מורה בתיכון באזור נגע וליטף תלמידות בחזה ובישבן

כתב אישום שהוגש נגד מורה שלימד באחד התיכונים באזור, חושף מסכת של מעשים מגונים והטרדות מיניות שביצע המורה בשלוש מתלמידותיו. "מרשי יוכיח את חפותו בבית המשפט", מסר סנגורו

פורסם בתאריך: 24.2.20 16:54

     

מורה בן 45 שלימד באחד התיכונים באזור, מואשם בהטרדה מינית ומעשים מגונים בשלוש תלמידות. מדובר במורה תושב הדרום ששימש מורה למתמטיקה ומחנך בבית ספר תיכון באזור.

כתב האישום שהוגש לבית מדפט השלום באשקלון על ידי עו"ד איילת קדוש מפרקליטות מחוז דרום – פלילי, מחולק לשלושה אישומים – אישום כנגד כל תלמידה. על פי האישום הראשון, הוא יצא כמורה המלווה יחד עם תלמידי שכבה י"א לטיול שנתי בן שלושה ימים בצפון הארץ.

במהלך הטיול השנתי לאחר שא' אחת התלמידות החלה לטייל במסלול, ניגש אליה המורה תפס בשרוכים אשר בחזית חולצתה ובמספר הזדמנויות אחז בכתפיות החזייה שלה והרים אותן למעלה, תוך שהוא נוגע בחזה של המתלוננת מעל לבגדים ו"מסדר" אותו. בהמשך, במהלך הכנת ארוחת הערב, בעת שישבה א' עם תלמידים נוספים מכיתתה, הצטרף אליהם המורה. אחד התלמידים פנה אליו ושאל אותו: "אם אקח לך את האקדח אתה תשים
לב?" אז המורה השיב לו: "אין מצב". אז התלמיד שאל אותו: "ואם נביא לך את א' ערומה מולך", אז המורה: "זה כבר סיפור" וכל זה בנוכחותה של א'.

אילוסטרציה: מוטי מילרוד

אילוסטרציה: מוטי מילרוד

במהלך הטיול, הזמין המורה את א' ותלמיד נוסף לחדרו, על מנת לשתות קפה וכאשר א' נכנסה תחילה, לבדה, הוא חיבק אותה ונגע בישבנה. הוא חדל ממעשיו רק עם כניסתו של התלמיד הנוסף לחדר.

בהמשך, במהלך היום השני לטיול, בעת שטיילו התלמידים במסלול נחל מים, לאחר שהמתלוננת נרטבה מן המים, ניגש אליה המורה, נגע בחזה שלה מתלוננת והחל לטפוח עליו מעל חולצתה תוך שהוא מנגב לה את המים מהחולצה.

מספר חודשים לאחר מכן, עלתה א' לכיתה י"ב, במהלך שיעור אצל המורה הזה, הוא ניגש אליה מספר פעמים תוך שהוא מעסה לה את השכמות, ותוך כך נוגע בחזה שלה ובישבנה מעל לבגדים, בתואנה כי עליה לשבת ישר בעת השיעור.

בהזדמנות אחרת, במהלך טיול השנתי של כיתה י"ב, בעודה מטיילת במסלול, חבט הנאשם עם כף ידו בישבנה של א' ואמר לה: "שובבה, יאללה להמשיך".

על פי האישום השני, במהלך הטיול השנתי, נזקקה התלמידה ב' לעזרה בעליות ובירידות במהלך המסלול בטיול. המורה ניגש אליה על מנת לסייע לה תוך שהוא אוחז בחזה שלה ובישבנה מעל לבגדיה מספר רב של פעמים.

על פי האישום השלישי, במהלך הטיול השנתי, חשה התלמידה ג' כאבים בברך ימין והיא פנתה למורה על מנת שיעניק לה סיוע רפואי, במסגרת תפקידו כחובש בטיול. הוא חבש את ברכה של ג', סייע לה ללכת בהמשך המסלול ולאחר שהגיעו למקום מנוחה, אמר לה כי הוא יכול לעסות את ברכה וכך לשחרר לה את השריר התפוס ברגל. מיד לאחר מכן, הוא החל לעסות את ברכה של ג' מלמטה ועלה במעלה רגלה של בתואנה כי הגיד שלה נתפס לאורך כל הרגל, כשהוא מעסה באטיות את רגלה.

תוך כדי העיסוי, נגע המורה עם שלוש מאצבעותיו באיבר מינה של ג', מעל לבגדיה וכן שאל אותה אם יש לה בן זוג. בשלב מסוים הוא ביקש מהתלמידה א' להצטרף לשיחה שלו עם ג', שאל אותן האם הן שכבו עם בני זוגן, סיפר על יחסי המין שלו ושל אשתו ואמר להן: "תמיד חשוב שהגבר יספק אתכן, כי סקס צריך להיות הדדי ובחיים אל תתנו לגבר לגמור לפניכן".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




יום למחרת, במהלך הטיול, בעת טיול במי הנחל, במסגרתו שיחקו המורים והתלמידים במים, הפיל המורה את ג' למים, סייע לה לקום, ולאחר מכן הרים את הגופייה שלבשה וקיפל אותה לשניים, תוך שהוא חושף את בטנה.
לאחר מכן, חפן בידיו את חזה של ג', מעל לחולצתה.

עורך דין חיים אברג'ל

סנגורו של המורה. עו"ד חיים אברג'ל

באירוע אחר, שהתרחש כשבועיים לאחר הטיול השנתי, לאחר שג' יצאה ממשרדו של רכז השכבה, קרא לה המורה לבוא אליו וסימן לה לעצור, תוך שהוא מצמיד את כף ידו לחזה שלה, מעל לחולצתה, וחופן בידו את שדיה.

המורה מואשם בעבירות של מעשה מגונה תוך ניצול יחסי מרות וחינוך וכן בעבירות של הטרדה מינית של התלמידות בעודן קטינות.

סנגורו של המורה, עו"ד חיים אברג'ל מסר בתגובה: "המדובר במורה מוערך מאוד ועל פניו מדובר בכתב אישום הזוי. לא ייתכן שמורה נכנס ללמד ומבצע בהם מעשים מגונים פעם אחר פעם ורק לאחר שתלמידה מורחקת מהכיתה בגין עבירת משמעת, היא אומרת לכולם עכשיו אני אראה לו ומחליטה להגיש תלונה במשטרה על אירועים שלכאורה בוצעו לפני כשנתיים ימים. מרשי מכחיש את המיוחס לו וייאבק בבית המשפט בכדי להוכיח את חפותו".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר