לא בדיוק אבל דומה. טריאתלון אשקלון. צילום: דוברות עיריית אשקלון

בקרוב: אליפות ישראל בריצת 15 ק"מ תיערך במירוץ אשקלון

אליפות ישראל בריצת 15 ק"מ תתקיים השנה במהלך מרוץ אשקלון. המרוץ יתמקד בשטחים הפתוחים של העיר ויספק מסלול מהיר עם סיום בחוף דלילה; מקצה מיוחד יוקדש לזכרו של סמ"ר נתנאל מושיאשוילי ובו ייקחו חלק כ-500 תלמידים

פורסם בתאריך: 19.2.20 10:48

     

מתי רצתם בחיים שלכם כ-15 קילומטרים מבלי להפסיק? בעוד חודש וחצי יגיעו מאות רצים ורצות לאשקלון להשתתף במירוץ אשקלון. אלא שהשנה יש חידוש שלא קרה בעבר: מחלקת הספורט בעיריית אשקלון ואיגוד האתלטיקה הארצי יארחו במהלך מרוץ אשקלון, את אליפות ישראל בריצת 15 ק"מ. המרוץ יכלול מקצים של 15 ק"מ (אליפות ישראל), 5 ק"מ, ולראשונה יתקיים מקצה 2 ק"מ תחרותי. האירוע מתמקד בשטחים הפתוחים של העיר ונחשב למרוץ מהיר עם תוואי שטח כביש ברובו בהשתתפות מיטב הרצים בישראל.

טריאתלון אשקלון 2013. צילום: אתר צלם ים

אירוע נוסף שיתקיים לצד האירוע הוא מרוץ עממי באורך 1.2 ק"מ לזכרו של סמ"ר נתנאל מושיאשוילי, תושב העיר שנהרג במהלך שירותו הצבאי. ישתתפו במקצה זה כ-500 תלמידים מבתי ספר שונים ברחבי אשקלון. נתנאל נפל בקרב בשנת 2012 לאחר התקלות עם מחבלים בסמוך לקיבוץ נירים. נתנאל גדל בבית דתי ועד גיל שש עשרה למד בישיבה חרדית, ולאחר מכן לבית הספר "מקיף ב" בעיר. הוא השלים את הפערים במהירות וסיים את התיכון בהצטיינות עם בגרות מלאה. 

ראש עיריית אשקלון תומר גלאם: "משהו טוב קורה בספורט באשקלון בשנים האחרונות. רבים מתושבי העיר, בגילאים שונים, מייצגים את אשקלון בתחרויות ספורט שונות, מגיעים להישגים מרשימים, קוטפים את המקומות הראשונים ומציבים את העיר בחוד החנית של מגוון ענפים. אני רוצה להודות למנהל מחלקת מרוצים באיגוד האתלטיקה הארצי, אריה גמליאל, על שיתוף הפעולה לקיום אליפות הארץ ב-15 ק"מ באשקלון, המהווה אבן דרך משמעותית במיצובה של העיר כשוחרת ספורט, בריאות ואורח חיים בריא".

"בהתאם למדיניות ראש העיר, תומר גלאם, יחד עם מחלקת הספורט בעיריית אשקלון שמנו לנו למטרה לקדם את כל ענפי הספורט לסוגיהם בעיר, מתוך הבנה כי החינוך לערכים, התמדה והשגת מטרות – מתחיל בספורט" מסר היום סגן ראש העיר והממונה על הספורט, דורון נקשרי והוסיף  "אני שמח לבשר כי גם על ענף האתלטיקה לא פסחנו ולאחר ארבע שנות הפסקה אנו מחזירים את מרוץ אשקלון לעיר והפעם עם שדרוג רב משמעות והחל מהשנה, יכלול המרוץ גם את אליפות ישראל בריצת 15 ק״מ של איגוד האתלטיקה בישראל".

להרשמה למירוץ לחצו כאן: https://ashkelon.runisrael.org.il

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר