"חופשת כושר מתאימה במיוחד למי שלא רגיל להתאמן בדרך כלל". רגינה פיינגרש

הטרנד החדש שכבש את עולם הכושר

אם תמיד חלמתם להתחיל להתאמן אבל לא הצלחתם לקום מהכורסא חופשת כושר זה בדיוק בשבילכם. מה זה בדיוק? כהנת הכושר של כאן דרום, רגינה פיינגרש עם התשובות בטור השבועי

פורסם בתאריך: 6.2.20 22:00

     

טרנדים חדשים צצים כל כמה חודשים ברחבי העולם ומותאמים לסגנון אוכלוסיה מסוים, אך הטרנד שכבש אותי במיוחד, יכול להתאים לכולנו.

חופשות הכושר: חופשה אידאלית שמערבבת בין עסקים, הנאה וכושר. ביעדים רחוקים כמו; סרי לנקה, זנזיבר, ספרד, יוון, ואפילו בארצנו ניתן למצוא חופשות כושר למיניהן.

חופשות אלה, מספקות חוויה עבור אנשים אשר אינם מסתפקים בחופשה הרגילה. אלו מאיתנו אשר קשה להם להחסיר את המנה השבועית לכושר, או דווקא אלו המעוניינים לחולל שינוי בחייהם ולהתחיל להטמיע את אורח החיים הבריא בחייהם.

ישנן חופשות אקטיביות אשר יוצאות מגבולות המדינה בין 3 ל-7 פעמים בשנה. החופשה מורכבת מאימוני כושר, ברמות קושי שמותאמות אישית לרמת המתאמן.

בחופשה כזו מתקיימים סוגים שונים שך פעילויות ספורט כגון: אימוני יוגה, פילאטיס, קרוספיט, אקווה פיט, תחרויות קבוצתיות ועוד מגוון רחב של פעילויות.

חופשה כזו, כמו כל חופשה, נועדה למען ״ניקוי הראש״, מנוחה, קניות, הנאה ולמען חידוש האנרגיות, אך אחוז לא קטן מוקדש גם לכושר והבריאות.

מתאים גם למי שלא תופס את אימוני הכושר כמהנים, אך עשויים לצאת נשכרים מעצם החוויה.

חוויה זו מאפשרת לנופשים להתנסות בסוגי ספורט שונים, חוויה ללא דאגות באווירה נעימה.

חופשה שכזו בחו״ל בת חמישה ימים, כולל טיסות, העברות, אירוח במלון, על בסיסי חצי/מלא פנסיון ויכולה להתחיל בכ-1000 דולר ולהגיע לכ-4000 דולר לאדם.

בארץ ישנן חופשות אקטיביות כאשר העקרון בהן הוא להכיר את גופנו ולהבין את הפיזיולוגיה, היכולת הגופנית והמגבלות שלנו בעולם הספורטיבי.

גם החופשות בארץ מתבצעות במלונות איכותיים המשלבים פעילויות ספורטיביות תוך שימוש במתקני המלון, וכולל מגוון הרצאות בנושאים כמו : פיזיולוגיה, אנטומיה, יציבה וכמובן אורח חיים בריא בליווי של אנשי המקצוע.

חופשה זו נועדה להקנות לנו כלים לשמירה ולתחזוק גופנו באופן בטוח ונכון.

כלים אשר ישמשו אותנו בטווח הקרוב ו/או הרחוק ויהפכו את הפעילות הספורטיבית כחלק בלתי ניפרד מחיינו.

החופשה מתאימה בעיקר לאנשים אשר הספורט הוא לא חלק מהלו״ז השבועי, לאנשים אשר ״חשבו״ להתחיל להתאמן ועם זאת מעולם לא התחילו, לאנשים אשר מודעים שפעילות גופנית היא חלק עיקרי לבריאות אך אינם יודעים איך להתחיל.

מתאים לחברות שונות וארגונים אשר דואגים לבריאות העובדים וכמובן מתאים לאנשים שצריכים חופשה ושהפעילות הגופנית היא חלק בלתי נפרד מחייהם.

לעוד אימונים והכוונה, חפשו אותי ברשתות החברתיות!

אינסטגרם – https://instagram.com/regina_fainguersch_official?igshid=17kw2ete4eqzf

פייסבוק – https://www.facebook.com/regina.fainguersch

 

 

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר