זיו יונסי

תפקיד חדש: זיו יונסי נבחרה למנהלת מחלקת חינוך על-יסודי

היא החלה את דרכה המקצועית במקיף עירוני א', בשנים האחרונות היא משמשת כממונה במחוז דרום על תכניות לקידום בתי ספר והגברת המצויינות וכעת היא מקבלת תפקיד שעד עתה לא היה קיים בעירייה במסגרתו תהיה שותפה לגיבוש מדיניות החינוך העל-יסודי ברשות.

פורסם בתאריך: 29.1.20 16:12

     

ועדת המכרזים בעיריית אשקלון התכנסה בשבוע שעבר ובחרה פה אחד במועמדת, זיו יונסי, לתפקיד מנהלת מחלקת חינוך על יסודי באשקלון.

מדובר בתפקיד חדש שלא היה קיים בעבר במערכת החינוך בעיר ובמסגרתו היא תהיה שותפה לפיתוח, לתכנון ולגיבוש מדיניות החינוך העירונית בכל הקשור לחינוך העל-יסודי, בהתאמה ליעדים העירוניים ועל פי תקנות משרד החינוך. כמו כן, תהיה אחראית על ליווי, מעקב ובקרה של מערך החינוך העל-יסודי כולל קידום יוזמות פדגוגיות וחברתיות בתחום ותכנון לטווחים קצר, בינוני וארוך.

יונסי, ילידת אשקלון ותושבת העיר, בוגרת תואר B.A ו-M.A בניהול מערכות חינוך באוניברסיטת 'בן גוריון'. היא החלה את דרכה המקצועית במקיף עירוני א' באשקלון, שם מילאה מגוון רחב של תפקידי ניהול וריכוז משמעותיים.

בשנים האחרונות היא משמשת כממונה במחוז דרום על תכניות לקידום בתי ספר והגברת מצוינות ועל מערך ההדרכה הארגוני-פדגוגי בתוכניות אלו.

בנוסף, שותפה יונסי במטה משרד החינוך לפיתוח תכניות לצמצום פערים לימודיים ופיתוח כלים אסטרטגיים להובלת שינוי, טיוב וקידום האקלים הבית ספרי. עוד משמשת זיו, כממונה מחוזית על התכנית לתקצוב השקלי הפדגוגי בחטיבות הביניים ולהטמעת תכנית הניהול העצמי בכל בתי הספר היסודיים במחוז.

"משימות רבות לפנינו בתחום החינוך, בהן בניית התכנית האסטרטגית החינוכית 2030 והשקעות בפדגוגיה איכותית ומובילה עבור תלמידנו" אמר השבוע ראש העיר, תומר גלאם והוסיף "כולי תקווה כי יחד עם ראש מינהל החינוך והצוות המקצועי שיש לנו, נוכל להוביל את מערכת החינוך שלנו להישגים משמעותיים ולהצלחות רבות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ראש מנהל החינוך, יובל זוזט: "מדובר באחד התפקידים המשמעותיים ביותר במינהל החינוך. אין לי ספק, כי ניסיונה הרב של זיו בתוספת כישוריה הרבים יתרמו משמעותית למערכת החינוך בעיר".

יונסי הודתה על הבחירה בה והוסיפה: "אשרי האדם המבין כי גם הניצן, המתקשה להיפתח, ראוי לו לפרוח".

חיונסי תחל את תפקידה בתחילת חודש מרץ.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר