חוף זיקים. צילום: אלירם משה
חוף זיקים. צילום: אלירם משה

חשד: ויכוח על חניה התדרדר לתאונת פגע וברח

צעיר שהוכה יחד עם חברתו בחוף זיקים נמלט מהמקום ובדרך פגע בשתי צעירות. כעט מנסה המשטרה להוכיח שמדובר בתאונת פגע וברח ובנהיגה תחת השפעת סמים

פורסם בתאריך: 16.8.17 22:24

     

בסוף השבוע התקבל דיווח במוקד מד"א על שתי צעירות שנפגעו מרכב במגרש החניה של חוף זיקים מדרום לאשקלון. כוחות של מד"א הגיעו למקום ופינו לבית החולים ברזילי שתי צעירות שסבלו מחבלות קלות.

בתחילה היה נראה כי מדובר בתאונת פגע וברח היות והנהג נמלט מהמקום ולא עצר לסייע לנפגעות. השוטרים שהגיעו למקום החלו לגבות עדויות כדי להנסות להבין מה התחולל שם. אלא שחצי שעה לאחר האירוע צץ הנהג הפוגע והחל לשתף פעולה עם השוטרים.

הסתבר שהצעיר, תושב שדרות בן 26 הגיע עם בת זוגו למקום כדי לבלות וכבר במגרש החניה החל ויכוח עם צעיר אחר שאינו מכיר. הויכוח שהיה קולני הפך במהרה להחלפת מהומות בין חבורת צעירים לבין הצעיר ובת זוגו.

צילום: משטרת ישראל

הצעיר טוען שהיות והוכה יחד עם חברתו עלה לרכב ונמלט כדי שלא יגע לסכנת מוות. במנוסתו אף טוען שלא הבחין שהוא פוגע בדבר מה אך חברתו טוענת שכן ראתה אותו פוגע במישהו.

ברכב אף נמצאו כמות סמים שהצעיר מודה שהם שייכים לו וכי הם שימוש עצמי. הוא אפילו סיפר להם מתי צרך בפעם האחרונה.
המשטרה ניסתה השבוע להאריך את מעצרו בחמישה ימים בבית משפט השלום בקריית גת אך השופט משה הולצמן ההין לאפשר לה להחזיקו במעצר יום אחד נוסף בלבד.

"אני משער שלא יוגש כתב אישום על הפקרה כי לא התקיימו הרכיבים של עבירת ההפקרה ולכן הוא גם שוחרר. זו לא הפקרה ולא דריסה אלא תאונה" מסר סניגורו של הצעיר עו"ד איתן פרידמן "הוא אמר שהיה שימוש קודם בסמים ערב לפני אבל הוא לא השתמש באותו ערב וגם לא היתה שום השפעה. לא מדובר בעבירה של נהיגה תחת השפעת סמים".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר